Anti-condens stick
maandag 18 juni 2012 om 14:51
Heel veel jaren geleden (waarschijnlijk 20 jaar?) hebben wij thuis een keer een geel stickje/ staafje gekocht op een braderie waarmee je over je spiegel/ raam kon gaan om er voor te zorgen dat het niet meer zou beslaan.
Echt een geweldig product.
Maar ik kan het nu nergens op internet vinden.
Wie kent het en weet misschien waar ik het kan kopen?
Echt een geweldig product.
Maar ik kan het nu nergens op internet vinden.
Wie kent het en weet misschien waar ik het kan kopen?
maandag 18 juni 2012 om 15:14
@frizzy: Ik weet het niet...
Ik heb de blower op verschillende standen geprobeerd, maar het duurt erg lang voordat m'n voorruit condens-vrij is.
Een paar dagen geleden met een enorme plensbui, was m'n raam helemaal beslagen en moest ik het raam op een kiertje houden om de condens weg te laten trekken.
Ik heb de blower op verschillende standen geprobeerd, maar het duurt erg lang voordat m'n voorruit condens-vrij is.
Een paar dagen geleden met een enorme plensbui, was m'n raam helemaal beslagen en moest ik het raam op een kiertje houden om de condens weg te laten trekken.
maandag 18 juni 2012 om 15:26
Ik heb het nog nooit in stick-vorm gezien, maar wel als spons of doekjes ofzo, volgens mij gewoon bij halfords. En volgens mij is er ook spray.
Maar ik vond ze niet zo goed werken. Maar ja, ik had dan ook een oude mini cooper die zo lek als een mandje was . Als er vocht in je auto komt heb je dat dus. Ik ben nu van een mini naar een micra gegaan (upgrade ) en die heeft nergens last van.
Je hebt zeker geen airco? Want dat helpt ook heel goed en snel.
Maar ik vond ze niet zo goed werken. Maar ja, ik had dan ook een oude mini cooper die zo lek als een mandje was . Als er vocht in je auto komt heb je dat dus. Ik ben nu van een mini naar een micra gegaan (upgrade ) en die heeft nergens last van.
Je hebt zeker geen airco? Want dat helpt ook heel goed en snel.