nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
KK: Wat een mooie jurk! Zit nu eindelijk weer achter een pc waar ik het linkje op kan volgen. Heb je er mooie hakken bij of was je nog op zoek? Volgens mij kan je hier ook mooi zilverkleurige schoenen etc bij dragen.

Beterschap voor MDF.
thnx, isa en KK!

Heb een dikike klacht ingediend op de website van de winkel (weet niet precies uit welk filiaal die komt, is cadeautje geweest).

Mooie jurk ook, KK!

Waardeloos voetbal, heb net de tv al uitgezet, oranje moet verdiend naar huis.

22.21
Zilver schijnt mijn kleur niet te zijn... Heb zo'n kleuradvies gehad en probeer dat een beetje in mn achterhoofd te houden bij aanschaf van nieuwe dingen, goud past net weer iets minder bij deze jurk denk ik

Voetbal hebben wij ook uitgezet. Kathman ligt zefls al op 1 oor (en ik ga er nu achteraan).

Trust!
Ik denk dat goud ook wel kan, maar niet te veel. (dat geldt eigenlijk altijd voor goud).

Dat was het voetbal dan...Gelukkig beginnen al bijna de Olympische Spelen. Daar gaan we er van uit goud te winnen bij het vrouwenzeilen. Nog andere onderdelen?
Goud kan er goed bij. Herfsttype?

Heb ook wel wat schoenen in of met deze kleur gezien in de stad.

Voetbal was prut. Tot zover mijn nabeschouwing.
Heb vanochtend een sollicitatiegesprek gehad zit nu in afwachting van de uitslag... Ben best wel een beetje gespannen!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
En zou het zijn voor instructeur of voor dierenliefhebber? Het blijft spannend. Wat voor gevoel had je bij het gesprek?
soezie sterkte!! zelfde vraag als Isa

voetbal was idd. waardeloos, ik was ook een beetje pissig op Phoebsman.

hij was erg nerveus en werkelijk niet te genieten, dat vond ik niet zo heel fijn. Dat heb ik dan ook luid en duidelijk laten merken
@ Soezie, ik duim voor je!! Spannend hoor!!

@ Mp, man houdt niet van voetbal, die zat achter de pc, heeft er niks van gezien. Ik heb zelf na de 2-1 de tv uitgezet, was er al weer klaar mee.

Net boodschappen gedaan, maar het wordt vandaag een offday; zoon en ik allebei grieperig en verkouden. Bij zoon komt het eerste tandje door, denk ik.

Als zoon zo slaapt, ga ik ook even liggen of bankhangen, iig weinig actief zijn.
Idd OETL, ik ben een (donkere) herfst Heb jij ook eens zoiets gedaan?

Voetbal was echt waardeloos, maar na de vorige wedstrijden zag ik die bui wel hangen. Heb de tv halverwege uitgezet.

Spannend Soezie, wanneer hoor je meer? Ik duim! Heb je een goed gevoel? Het is zooo'n lastige markt, op ongeveer alle gebieden.
op mn werk is het chaos, bijna 2 uur langer gebleven.

ben nu helemaal kapot...

isa weet niet of je mn reactie op jou bericht van gister of eergister gelezen had, hem um ff gekopieerd:

[quote]isadoro schreef op 16 juni 2012 @ 20:50:

Eigenlijk hou ik vooral van lekker eten en daarvoor heb ik mijzelf geleerd lekker te koken. Als een ander voor mij lekker kookt, vind ik dat veel fijner. Dus je mag een keer voor me koken voor een zangles :-) quote]

Dat vind ik nou es een hele goede deal! mail me maar
Yesssss! I've got it! Het gaat trouwens over een baan als rijinstructeur. Ben helemaal hyper... Blij!!!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
VLAG UIT VOOR SOEZIE!!!!

Van harte gefeliciteerd! Dit is toch wat je liever deed? Dierenartsassistente was toch tijdelijk? Of ga je combineren? Ik vind het allebei heel interessante beroepen, dus je hebt wel een luxeprobleem

MissP, ik ga je mailen! Maar wanneer...? Dan moet ik laptop en agenda en overzicht van agenda komende tijd bij elkaar hebben. Ik heb opeens superveel optredens (mij hoor je niet klagen), maar daardoor kan ik bijna niet afspreken: alle repetities moeten ook nog tussen de dagelijkse gang van zaken door...

Ik heb de oude Prince of Persia gevonden op internet. Ik was gaan zoeken omdat mijn liefje Zelda ging spelen. Zelda heb ik nooit gespeeld, maar Prince des te meer. Eens kijken of ik nog bloederig in wat stekels kan vallen. We hadden vroeger een zwart-wit scherm en dan was het niet zo erg als je dood ging. Maar toen ik het spel in kleur zag, vond ik het toch tamelijk gruwelijk. Ach, goede oude tijd, toen ik nog schrok van bloed in een computerspelletje...
@ Soezie, wat leuk!! Gefeliciteerd met je baan!

@ Isa, leuk die oude spellen! Zo hadden we bij mijn ouders vroeger een spel met een kikker dat heb ik ook op mijn pc gezet, echt nog met een jaren 80 layout, leuk voor af en toe.

Hier een hele vermoeiende dag achter de rug en het eind is er nog niet; zoon is huilerig, niks is goed, eten is niet zoals we gewend zijn van hem. Slapen is ook maar half half.

Ik ben zelf ook echt grieperig, wat geen goede combi is.

Hopelijk gaat de avond/nacht beter, want ik duik zo ook mijn bed al in.
Gefeliciteeeeerd Soezie! Goed nieuws!

Beterschap MDF, ook voor zoon.

Ik ben helemaal alleen thuis vandaag (met 2 poezels die zich ergens anders in huis hebben opgerold, dus daar heb ik niks aan). Beetje lamlendig zappen, zal eens wat voor mezelf gaan koken..
Ja zeg, waar heb je nou katten voor als ze niet eens bij je op de bank of op jouw schoot komen slapen?!
kk, leuk om poezels te hebben!! zelf (nog) geen huisdieren. misschien ooit als gezin compleet is. Heb nl van dichtbij gezien dat eerst huisdieren en dan gezin niet altijd goed gaat, tot groot verdriet van het baasje.

Inmiddels ligt zoon te slapen en ik ook in bed, keep fingers crossed voor een goede nachtrust.
Soezie! Gefeliciteerd, wat super voor je!

MDF, beterschap voor jou en minifrisje. Zijn altijd vervelende dagen als zo'n kleintje uit zijn doen is, zeker als je zelf niet fit bent...

*moet zich ernstig bedwingen om MDF te waarschuwen dat dat nog wel een keer gaat gebeuren*

Isa, goed dat je veel optredens hebt!

MP, eenmalige drukte of wordt het een drukke periode?

KK, ja, ben ook herfsttype maar hang ook wel iets tegen lente aan. Vond dat erg leuk om te doen destijds.

En verder: moet de was opvouwen.
@ Oetl, tuurlijk weet ik ook wel dat dit niet de laatste keer zal zijn, maar nooit geweten dat het zo slopend zo zijn. pfff ben er nu al wel klaar mee

@ Isa, klinkt leuk die optredens!

hoe weet je nou of je een herfst type bent of juist een lente? of een zomer? of een winter?

Zoon ligt lekker te slapen. Ik lag in bed, maar dat was hopeloos, dus nu even eruit en zo verder slapen.....

Nutteloos; het is best lekker weer nu, maar om nu in mijn nachthemd in de tuin te gaan zitten..... niet mijn ding.
MDF, dat vroeg ik mij nou ook af! Er is wel eens tegen mij gezegd dat ik een lentetype ben. Maar waarom...?
MDF, soms, heel soms, wil ik 1 of 2 van mijn kinderen wel even achter het behang plakken. Zo klein is het lastig omdat ze niet kunnen praten. Ietsje groter is het soms lastig dat ze kunnen praten ...... "mama, mama, mama, mama, MAMA, MAMAAA!"

En dan slapend in hun bedje zijn ze weer om op te eten!

Overigens gaven (geven) wij bij doorkomende tanden wel eens chamodentdruppels of een zetpil voor de nacht.

ik heb een kleurenanalyse laten doen. Met shawls kijken ze dan hoe kleuren in je gezicht staan. Erg leuk en handig! Ik winkel nu een stuk sneller....
Het is bijna 23u en het is nog een beetje schemerig als ik uit t raam kijk!

Poezels zijn hartstikke leuk! Vooral die van mij

Maar soms ligt t bed gewoon lekkerder dan naast mij op de bank.. Vaak zijn ze wel in de buurt overigens. Ze scharrelen een beetje heen en weer.

Ik winkel idd efficienter, ik kan een hoop rekken en winkels overslaan op kleur. Maar ik moest er wel enorm aan wennen.
Jaaa, lang leve de zomer!

Natuurlijk zijn poezels lief en leuk. Maar ook eigenlijk als je eens behoefte hebt aan een knuffel. Hebben jullie al gemerkt dat het fenomeen 'kat gaat altijd precies op de krant zitten op het artikel dat je aan het lezen bent' is vervangen door 'kat gaat op je toetsenbord liggen'? Blijkbaar willen ze gewoon in je blikveld zitten.
Mijn kater gebruikt mijn toetsenbord nogal eens als krabpaal. Erg vervelend als je even naar het toilet bent geweest en je moet weer knopjesmemory gaan spelen... Ik weet het qwerty-toetsenbord inmiddels redelijk uit mijn hoofd ...
quote:Soezie81 schreef op 18 juni 2012 @ 17:49:

Yesssss! I've got it! Het gaat trouwens over een baan als rijinstructeur. Ben helemaal hyper... Blij!!!

waarschijnlijk net zo blij als toen ik slaagde, hoe ironisch.

gefeliciteerd! zal ik voor de lol alvast een illegaal lesje bij je plannen ??

de rest: denk tijdelijk, hoop het ook want ik draai door zo...

poezels zijn idd leuk, heb er drie.

verder druk op werk, dus uitgebreid komt later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven