Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
quote:steph schreef op 17 juni 2012 @ 23:54:

[...]

Heb jij dan ook een wreck-this-journal?Nee. Ik heb gewoon een paar kladblokken, een groot schetsboek en een paar albums voor het scrappen.
Ik reageer later op al het moois (het moet werken),

maar wil wel even:

Marels, heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Denk aan je Fikje, op dat moment!

Hoop je hier later weer blij en fimo-end aan te treffen!
Wat een mooie dingen worden hier gemaakt. De creaties van Elmervrouw, geweldig. En de schilderijen van Lotte! Wow!

Ik ben opeens druk aan het breien. Echt instant verslaafd, zelfs gisteravond onder het voetbal zat ik met een breiwerkje op schoot Ik kan er alleen nog niets van, want ik doe het pas voor de tweede keer. De vorige keer aan de kant gegooid omdat het verkeerd ging
Hallo?!
Marels, het komt goed

Buaya: Van die tekenstijl hou ik wel!

Ik heb mijn creaties regelmatig gespamd op de social media, dat ik er wat huiverig voor ben om ze hier te plaatsen ivm herkenbaarheid.

Komende week ga ik wat knutselen om alleen hier te laten zien
Wat een mooie foto's. Mijn handen jeuken. De laatste tijd heb ik alleen maar op mijn laptop zitten rammelen omdat mijn scriptie af moest en binnenkort heb ik eindelijk weer eens tijd. Vorige zomer heb ik mutsen (ha! ik ben geen muts, ik maak ze zelf) en sjaals zitten breien, ben benieuwd wat het deze zomer gaat worden. Misschien collages, mijn buurjongetjes maken ze ook en het is heel makkelijk. Stapel tijdschriften, schaar, lijm, knippen en plakken en hopla, weer een kunstwerkje.

Sterkte Marels!
Wauw wat een mooie dingen worden hier gemaakt!

Ik ben vooral van het naaien, haken en bakken. En ben nu bezig met een borduurwerkje, want hoogzwanger en de hele dag achter de naaimachine zie ik niet meer zo zitten.

Gebreide sokken doe ik niet meer aan trouwens... Levensgevaarlijk zijn ze! (Nadat ik met zwangere buik door gladde (door moeders gebreide) sokken naar beneden donderde en daar nog steeds de gevolgen van heb... ) (<-- Baby niet trouwens)
Buaya die vogel vind ik echt gaaf!
quote:buaya schreef op 18 juni 2012 @ 00:29:

Zelfs kleurplaten inkleuren vind ik leuk Oh, ik ook! Ik heb een mandala-kleurboek; vet genieten hoor
Oh ja, mandala's kleuren, dat heb ik ook nog gedaan jaren geleden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Buaya, die vogel is echt mooi zeg.

Kleurplaten vind ik gaaf om te doen. Ik heb ook een alles-mag-je-kleurenboek met oa dieren erin.

Lotte, twee mandelakleurboeken hier, ook een aantal mandela's van internet gehaald.

Ik zal donderdag op mijn vrijwiliigerswerk eens kijken of ik ook links kan breien, rechts lukt wel.
quote:steph schreef op 17 juni 2012 @ 23:54:

[...]

Heb jij dan ook een wreck-this-journal?ow ja die had ik ook. Vraag me af waar die is.
Kleuren vind ik ook leuk.

Heb nog een kussen gemaakt:

en nog een kaart:

Heb veel leukere kaarten maar zit inmiddels weer ander een andere laptop waar dit dan weer toevallig op stond.
Hé IBI, wat een stoer kussen!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik leeeeeeeeef!

Later meer, eerst eten.
Zo, dit topic gaat snel mooie creaties zeg!! laat ik ook nog eens wat foto's posten..

Sieradenkistje voor vriendin

Donald Duck surprise (met sinterklaas)

Kaart voor vriendin

Nog een kaart

Kussens voor vriendin

Kussen voor andere vriendin

Tas

Knuffelbeer

Gehaakte poppetjes die ik verkoop en de opbrengst naar Kika gaat

quote:buaya schreef op 18 juni 2012 @ 00:29:

En oh ja, vroeger had ik altijd knutselvriendinnetjes, maar nu is niemand meer geïnteresseerd

Vinden ze ons te oud voor, denk ik... Nou, ik kan nog steeds heerlijk hele dagen zitten tekenen! Of timmeren, of knippen en plakken... Zelfs kleurplaten inkleuren vind ik leuk Ik kleur mandala's in, dat is spiritueel, dan mag het sowieso
Later is nu
Marels, viel het mee?

Ibi, wat een mooi kussen zeg.

Linnes. wat een mooi kistje en wat een andere mooie werkjes.

Vandaag een ingeving, rare overigens, gekregen. Punnikken!!! Dat kon ik altijd waar dan ook. Nu op zoek naar zo'n paddestoel.
quote:steph schreef op 18 juni 2012 @ 19:46:

Vandaag een ingeving, rare overigens, gekregen. Punnikken!!! Dat kon ik altijd waar dan ook. Nu op zoek naar zo'n paddestoel.

Oh ja, dat kon ik ook als een beest!

Het moment dat dat gepunnikte gebeuren uit de paddenstoel tevoorschijn kwam, was altijd heel bijzonder

En als ik dan een meter of tig had gepunnikt, dacht ik.... 'Wat mot ik d'r eigenlijk mee....'
Vingerhaken, ook zoiets.
Wat komen hier prachtige dingen voorbij!

En heel stiekem hou ik ook van kleuren.
De spuit zelf viel alles mee ja.

Was een injectie met verdoving er gelijk in, dus gelijk na de injectie voelde ik er eigenlijk niet veel van. Nu begint het goed zeer te doen.... maar ja, gaat vast wel over.

Op creavlak dus niks te melden, want gewoon gewerkt. Laatste aanwinst blijft het muisje
quote:steph schreef op 18 juni 2012 @ 19:46:

Vandaag een ingeving, rare overigens, gekregen. Punnikken!!! Dat kon ik altijd waar dan ook. Nu op zoek naar zo'n paddestoel.Ik zag ze vandaag bij de Xenos.
Ik vind de tas erg mooi, Linnes!

Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt, Marels
Dat heb ik dus nooit gekund, punniken...
Marels, je leeft! En hoe is het met je voet, heb je veel pijn gehad?

Haha, punniken is idd leuk. Had laatst op mn werk voor een kind een 'punnikpaddestoel' gemaakt van een rolletje WC-papier en ijscostokjes. Moest ik natuurlijk ook zelf uitproberen he.

Ik ben nu ook heel herkenbaar door mijn creaties hier te posten, maar ik vind het niet zo erg. Denk niet dat veel kennissen hier zullen komen.

Zal eens kijken of ik nog een foto heb..

Aha:

Gewoon iets wat ik ergens tegenkom en dan uit probeer.

Hier nog zoiets:

Zo probeer ik wel vaker kleine knutsels uit. (en dat ligt dan weer ergens te liggen in huis...)
Not my circus. Not my monkeys.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven