Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
zondag 17 juni 2012 om 22:43
Mooi dat scrapboek zeg!!
Vroeger maakte ik ook plakboeken, de voorloper van het scrappen volgens mij. Heb ze nog wel ergens op zolder liggen. Maar dat is niet iets om hier te laten zien.
Wederom dank voor complimenten. Wow, ben er blij mee. Zo leuk om hier dingen te laten zien. De interactie is een stuk groter dan op Blogspot.
Werk van maken? Nou, er gaat wel heel veel tijd zitten in het maken van zulke dingen, daarom beschouw ik het maar als hobby (en het is leuk om af en toe wat te kunnen verkopen, dan kan ik weer nieuwe materialen kopen. Glas, soldeer etc. is best duur).
Vroeger maakte ik ook plakboeken, de voorloper van het scrappen volgens mij. Heb ze nog wel ergens op zolder liggen. Maar dat is niet iets om hier te laten zien.
Wederom dank voor complimenten. Wow, ben er blij mee. Zo leuk om hier dingen te laten zien. De interactie is een stuk groter dan op Blogspot.
Werk van maken? Nou, er gaat wel heel veel tijd zitten in het maken van zulke dingen, daarom beschouw ik het maar als hobby (en het is leuk om af en toe wat te kunnen verkopen, dan kan ik weer nieuwe materialen kopen. Glas, soldeer etc. is best duur).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 17 juni 2012 om 22:43
Knutselen is leuk! Altijd gedacht dat ik niet creatief was tot ik et gewoon eens ging proberen. Vooral taarten maken vind ik lek. Ik ben nog echt een beginner, maar heb er in elk geval lol in.
En wat maken jullie mooie dingen!
Die heks is leuk Marels!
En jou glaswerk EV, dat vind ik echt prachtig. Vooral je schatkistje.
En wat maken jullie mooie dingen!
Die heks is leuk Marels!
En jou glaswerk EV, dat vind ik echt prachtig. Vooral je schatkistje.
zondag 17 juni 2012 om 22:51
zondag 17 juni 2012 om 22:53
zondag 17 juni 2012 om 23:02
quote:Marels schreef op 16 juni 2012 @ 15:04:
Ach Hallo, ik ben gewoon een suffe doos aan het worden
Van stoere metalchick maar fimo-kleiende huismuts, ofzo
Ben nog steeds een metalchick, maar eentje die graag tekent, kleurt en scrapboeken maakt.
En als ik moet oppassen op m'n nichtje, bouw ik samen met haar lego-huisjes/kastelen, of zit ik aan de Play-doh.
Ach Hallo, ik ben gewoon een suffe doos aan het worden
Van stoere metalchick maar fimo-kleiende huismuts, ofzo
Ben nog steeds een metalchick, maar eentje die graag tekent, kleurt en scrapboeken maakt.
En als ik moet oppassen op m'n nichtje, bouw ik samen met haar lego-huisjes/kastelen, of zit ik aan de Play-doh.
zondag 17 juni 2012 om 23:19
zondag 17 juni 2012 om 23:41
zondag 17 juni 2012 om 23:49
Elmervrouw, ik ben echt zo zwaar onder de indruk van jouw creaties... (ik zeg het nog maar een keer). Ook je laatst geposte foto is prachtig.
Sterkte voor Marels, hopelijk valt het mee.
Ik zal eens kijken of ik foto's heb van knutsels, en anders eens her en der in huis wat fotograferen. Ik vind foto's van anderen zo leuk om te zien, dan moet ik zelf ook over de brug komen vind ik...
Sterkte voor Marels, hopelijk valt het mee.
Ik zal eens kijken of ik foto's heb van knutsels, en anders eens her en der in huis wat fotograferen. Ik vind foto's van anderen zo leuk om te zien, dan moet ik zelf ook over de brug komen vind ik...
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zondag 17 juni 2012 om 23:54
maandag 18 juni 2012 om 00:28
Wat leuk, al die mooie dingen en vooral ook om te zien wat voor verschillende dingen er allemaal gemaakt worden. Ik wil dat meteen allemaal oooook gaan doen, haha
Ben zelf echt zo'n knutseltype die vanalles leuk vindt, tekenen, fotograferen, keramieken, meubelmaken (nieuwste hobby) etc etc...
Wreck this Journal vind ik tegenvallen trouwens. Heb 1x alle dingen die ik leuk vond allemaal meteen gedaan en daarna heeft ie liggen verstoffen in de kast, haha.
Mijn main thing is tekenen trouwens.
Twee (oude) dingen die ik op m'n pc heb staan:
Ben zelf echt zo'n knutseltype die vanalles leuk vindt, tekenen, fotograferen, keramieken, meubelmaken (nieuwste hobby) etc etc...
Wreck this Journal vind ik tegenvallen trouwens. Heb 1x alle dingen die ik leuk vond allemaal meteen gedaan en daarna heeft ie liggen verstoffen in de kast, haha.
Mijn main thing is tekenen trouwens.
Twee (oude) dingen die ik op m'n pc heb staan: