Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Jaaa!
Not my circus. Not my monkeys.
Mooi dat scrapboek zeg!!

Vroeger maakte ik ook plakboeken, de voorloper van het scrappen volgens mij. Heb ze nog wel ergens op zolder liggen. Maar dat is niet iets om hier te laten zien.

Wederom dank voor complimenten. Wow, ben er blij mee. Zo leuk om hier dingen te laten zien. De interactie is een stuk groter dan op Blogspot.

Werk van maken? Nou, er gaat wel heel veel tijd zitten in het maken van zulke dingen, daarom beschouw ik het maar als hobby (en het is leuk om af en toe wat te kunnen verkopen, dan kan ik weer nieuwe materialen kopen. Glas, soldeer etc. is best duur).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Knutselen is leuk! Altijd gedacht dat ik niet creatief was tot ik et gewoon eens ging proberen. Vooral taarten maken vind ik lek. Ik ben nog echt een beginner, maar heb er in elk geval lol in.

En wat maken jullie mooie dingen!

Die heks is leuk Marels!

En jou glaswerk EV, dat vind ik echt prachtig. Vooral je schatkistje.
@Marels: ik heb je teruggemaild.
Nog eentje omdat het zo leuk is.

Ik zit druk te tikken Elmervrouw

Mag ik ondertussen even om medelijden vragen? Ik moet morgen een cortisonenspuit in mijn voet laten zetten en volgens de dokter gaat dat heeeeeeeeeel veel pijn doen.

Ik schijt zeven kleuren bagger....
Wat een bijzonder doosje trouwens, MT. Waar is het van gemaakt?

Taarten maken kan ik dan weer helemaal niet. Naaien op de naaimachine ook niet. En zulke heksjes maken ook niet.

Zo leuk, dit topic met al die verschillende dingen die jullie maken!
Sterkte alvast, Marels.

Ik tune uit. Anders droom ik straks van het forum.
marels, hopelijk valt het mee.
sterkte morgen Mareltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo, Elmervrouw heeft mail
Ik ben ook erg benieuwd naar dat doosje van Minas Tirith!!

Is het ook klei?
En ik taai ook af. Tot morgen ofzo
quote:Marels schreef op 16 juni 2012 @ 15:04:

Ach Hallo, ik ben gewoon een suffe doos aan het worden

Van stoere metalchick maar fimo-kleiende huismuts, ofzo

Ben nog steeds een metalchick, maar eentje die graag tekent, kleurt en scrapboeken maakt.

En als ik moet oppassen op m'n nichtje, bouw ik samen met haar lego-huisjes/kastelen, of zit ik aan de Play-doh.
Ik ook wel hoor. Vandaar mijn heks. Da's gothic
Sterkte morgen Marels. 2 dagen rustig aan doen en dan begint de cortison echt te werken.
Snjókorn falla, á allt og alla
Dames, wat leuk om jullie knutsels en kunstwerkjes te zien! Ik doe zelf sinds twee jaar aan keramiek. Ook niet de meest hippe hobby voor een 23 jarige dus

Doe dit op een 'groepje' en er is nu zomerstop, maar krijg weer helemaal zin als ik jullie creaties zie. Even ontspannend creabea-en.
Dames, ik zie mooie werken hier voorbij komen.

Ik borduurkaarten en scrapbook weleens.

Ik heb haken en breien geprobeerd maar dat kan ik niet.
Doosje is gemaakt van zilverklei (artclaysilver). Leuke hobby, maar door de gestegen zilverprijs te duur geworden :(

Jullie maken ook hele mooie dingen zeg. Fijn topic is dit, ken in mijn omgeving niet zo veel gelijkgestemden.

[
Not my circus. Not my monkeys.
Wat een mooie doosje. En wat een mooie poezen.
Elmervrouw, ik ben echt zo zwaar onder de indruk van jouw creaties... (ik zeg het nog maar een keer). Ook je laatst geposte foto is prachtig.

Sterkte voor Marels, hopelijk valt het mee.

Ik zal eens kijken of ik foto's heb van knutsels, en anders eens her en der in huis wat fotograferen. Ik vind foto's van anderen zo leuk om te zien, dan moet ik zelf ook over de brug komen vind ik...
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Heel veel sterkte Marels.
quote:Jolieh1981 schreef op 17 juni 2012 @ 23:02:

[...]

Ben nog steeds een metalchick, maar eentje die graag tekent, kleurt en scrapboeken maakt.

En als ik moet oppassen op m'n nichtje, bouw ik samen met haar lego-huisjes/kastelen, of zit ik aan de Play-doh. Heb jij dan ook een wreck-this-journal?
Wat leuk, al die mooie dingen en vooral ook om te zien wat voor verschillende dingen er allemaal gemaakt worden. Ik wil dat meteen allemaal oooook gaan doen, haha

Ben zelf echt zo'n knutseltype die vanalles leuk vindt, tekenen, fotograferen, keramieken, meubelmaken (nieuwste hobby) etc etc...

Wreck this Journal vind ik tegenvallen trouwens. Heb 1x alle dingen die ik leuk vond allemaal meteen gedaan en daarna heeft ie liggen verstoffen in de kast, haha.

Mijn main thing is tekenen trouwens.

Twee (oude) dingen die ik op m'n pc heb staan:

En oh ja, vroeger had ik altijd knutselvriendinnetjes, maar nu is niemand meer geïnteresseerd

Vinden ze ons te oud voor, denk ik... Nou, ik kan nog steeds heerlijk hele dagen zitten tekenen! Of timmeren, of knippen en plakken... Zelfs kleurplaten inkleuren vind ik leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven