Voor Zephne.....

18-06-2012 08:39 308 berichten
Lieve Zephne,

Je verdriet is groot, en er voelen veel forummers met je mee. Jij gaat trouwen en dat is geweldig. Ondanks dat je familie er niet bij zal zijn heb jij liefde gevonden en dat is zó mooi, dat moet gevierd worden!

Op het Viva forum is het plakken van een glitterplaatje dé ultieme manier om uit te drukken wat we willen zeggen en daarom een felicitatie glitterplaatjestopic speciaal voor jou en je aanstaande vrouw!

Zephne, liefde is fantastisch, liefde is fijn en heerlijk en uniek. Of dat nou tussen een man en een vrouw, een man en een man of een vrouw en een vrouw bestaat. Zolang het er maar is.

Gefeliciteerd lieverd!

Voor jou!

Alle reacties Link kopieren
quote:erim schreef op 18 juni 2012 @ 21:00:

Lieve Zephne,

Ook van mijn kant heel veel geluk en liefde.

Heb jaren lang in het zelfde schuitje gezeten.

Was getrouwd (ben een man trouwens) met een vrouw.

Het ging mis.Niet door mij.Nu leef ik al jaren lang met een man.

Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.

Maar de tranen biggelen hier over mn wangen van jouw verhaal.

Geloof me,echte liefde overwint alles,ik kan het weten.

Ben al jaren happy met mn partner en alles (nou,ja alles) wordt

op een gegeven moment geaccepteerd.

Blijf vooral jezelf,samen met je lieve vriendin,je overwint,geloof mij.

Is eigenlijk ook helemaal niet belangrijk om te winnen nu,wees,blijf gelukkig met je vriendin,laat je svp niet kisten.

Mensen die je dierbaar zijn komen terug,

Heb hier een hele tijd niet meegeschreven,wel meegelezen,

op sommige topics,o.a.van Robo,wat een kanjer en sterke vrouw.

Wat een lieve vrouwen hier allemaal,

Eleonora,Cateautje,Robo,Nymeria,Sunshine,Mother,en vele andere bedankt,

Mooi topic dit Eleonora.

Duik weer in de anonimiteit.

Groeten

Sorry,kan ook geen geluksplaatje plakken

Dat je de moeite neemt om hier te reageren, is al méér dan genoeg !

Ik ben blij dat je nu gelukkig bent met je man/vriend! Ik ga er nu ook helemaal voor en wil nu inderdaad 100% mezelf zijn. Samen met mijn lieve vriendin...
Erim

quote:ThunderassMan schreef op 18 juni 2012 @ 21:05:

[...]

*ahum*Jonguh! Je bent gewoon een ere-vrouw.. En ja, da's een compliment
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:zephne schreef op 18 juni 2012 @ 21:07:

[...]

Dat je de moeite neemt om hier te reageren, is al méér dan genoeg !

Ik ben blij dat je nu gelukkig bent met je man/vriend! Ik ga er nu ook helemaal voor en wil nu inderdaad 100% mezelf zijn. Samen met mijn lieve vriendin... Een hele goede beslissing en nogmaals wens ik jou en je a.s. vrouw heel veel liefde en geluk voor de toekomst en ik hoop dat jullie ondanks alles een geweldig mooie huwelijksdag hebben.

quote:Hasse88 schreef op 18 juni 2012 @ 21:15:

[...]

Jonguh! Je bent gewoon een ere-vrouw.. En ja, da's een compliment
Lieve Zephne,,

Ik ga er nu echt vandoor. Zit helemaal onder de glitters en ben compleet verblind.

Ik hoop van harte dat jullie het leuk hebben gevonden.

Nu echt, doei.

Erim en man ook jullie wens ik nog heel veel geluk en liefde voor de toekomst.

Je was geweldig, Cateautje!

quote:Cateautje schreef op 18 juni 2012 @ 21:19:

Lieve Zephne,,

Ik ga er nu echt vandoor. Zit helemaal onder de glitters en ben compleet verblind.

Nu echt, doei.

[afbeelding]Dat kan ik me heel goed voorstellen Cateautje, haha! Vind het heel speciaal dat je dit voor mij hebt gedaan... je bent een schat!
Voor Cateautje!

quote:zephne schreef op 18 juni 2012 @ 21:07:

[...]

Ik ben blij dat je nu gelukkig bent met je man/vriend! Ik ga er nu ook helemaal voor en wil nu inderdaad 100% mezelf zijn. Samen met mijn lieve vriendin...

Tranen in mijn ogen.

Ik ben blij voor je. Je gezinsleden kunnen jouw relatie misschien niet accepteren maar jij doet het wel voor honderd procent en daar gaat het om. Jouw liefde voor je vriendin ís niet verkeerd. No way.

quote:Cateautje schreef op 18 juni 2012 @ 21:19:

Lieve Zephne,,

Nu echt, doei.

[afbeelding]Dank je wel Cateau, je was super!
Wat een mooi glitterend topic! Ik forum mobiel en kan daardoor niet zo makkelijk plaatjes plakken, maar ik sluit me helemaal bij mijn voorgangers aan.
Hoi Zephne,

Kan het niet helemaal loslaten,ik denk aan je,het komt echt allemaal goed met jou.Wanneer is het huwelijk?En geniet ervan met volle teugen.

Geloof ''zijn moeilijke zaken,maar het gaat om jouw geluk.

Je zal een leuke bruiloft hebben met je liefde,daar gaat het om,

Denk aan haar,laat je niet ontmoedigen,wees sterk,triest hoe mensen zo kunnen denken in ons land.

Je lijkt me een sterke,doorzettende vrouw.Door dit topic van eleo moest ik reageren hierop.Top van Eleo.

Iedereen kan natuurlijk nu mn verleden zien hier door te loupen hahahaha,maar ik moest hierop reageren,dit is zo emotieel voor mij als herkenning,ik was trouwens al lang gescheiden van mn vrouw toen ik een man (nu partner) leerde kennen.

Zal er misschien wel weer van anderen van langs krijgen maar geen probleem.

Begrijp je situatie zo goed en heb daarom na lang aarzelen gereageerd.

Ga er voor,Lach,wees vrolijk enz,enz, en wees blij met je mooie vrouw,familie kan je niet veranderen en uitzoeken.

Mooie dag toegewenst.

Hoop dat dit topic positief blijft,

En anders,trek je hier ook niets van aan,blijf sterk in je leven voor je zelf.
Ga in therapie!
Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben!
quote:untxia schreef op 18 juni 2012 @ 23:26:

Wat een mooi glitterend topic! Ik forum mobiel en kan daardoor niet zo makkelijk plaatjes plakken, maar ik sluit me helemaal bij mijn voorgangers aan.
Ga in therapie!
Beste Zephne,

Ook van mijn kant een welgemeende felicitatie met je voorgenomen huwelijk! Ik ben niet zo van de glitter-plaatjes, maar mijn gelukswens voor jou en je aanstaande is er niet minder om!

Fijne dag en veel geluk gewenst,

DvdL1
...Maak er een geweldige bruiloft van, laat deze niet verknallen door (de gedachten aan) je familie!!!

Liefs, T

Lieve Zephne,

Een dikke felicitatie knuffel voor jou en je vrouw! Hopelijk dat jullie dag vol geluk en liefde is. Met mensen die jullie het allerbeste toewensen, die oprecht blij voor jullie en jullie liefde zijn.

Opdat het een stralende dag mag worden! Een goede traditie van hier om wat zonnestraaltjes toe te sturen,naar echt heel lieve mensen die het verdienen.
...
Duub, bedankt voor het plakken van een plaatje namens mij!
quote:untxia schreef op 19 juni 2012 @ 19:22:

Duub, bedankt voor het plakken van een plaatje namens mij!
Ga in therapie!
Voor Zephne een paar zonnestralen voor warmte om je in te koesteren op je trouwdag!

Maar ook voor alle andere mensen die een geliefde moeten missen op wat een mooie feestdag moet zijn. Om wat voor reden dan ook!
Lieve Zephne,

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk, ik hoop dat jij en je vriendin een hele mooie trouwdag gaan hebben

Geniet van de dag met je lieve schoonfamilie, en jullie vrienden. En ik wens jou, samen met je aanstaande vrouw een huwelijk vol geluk en liefde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven