Wonen buiten de ring van Amsterdam
maandag 18 juni 2012 om 23:44
dinsdag 19 juni 2012 om 00:28
Ik heb een tijdje in West gewoond, richting Slotervaart/Osdorp. Ik voelde het wel als wat jij suggereert in de OP. Het was te ver voor mij van waar het vertier is en de leuke winkeltjes en het voelde voor mij toch niet echt lekker. Misschien omdat ik vanuit binnen de ring kwam. Ik loop graag de deur uit en sta dan het liefst lopend binnen 3 minuten in op een leuke markt/leuk winkelstraatje etc. Dat is daar absoluut niet. Ik ben ook in no time weer terug verhuisd. Dan maar klein wonen Het was ca. 20 minuutjes met de tram tot de Dam denk ik (om maar ergens mee te rekenen).
Als ik nog eens buiten de ring zou moeten wonen, zou ik denk ik eerder richting Buitenveldert gaan.
Als ik nog eens buiten de ring zou moeten wonen, zou ik denk ik eerder richting Buitenveldert gaan.
dinsdag 19 juni 2012 om 00:34
dinsdag 19 juni 2012 om 01:18
Ik ben in het centrum van Amsterdam geboren en heb daarna 20 jaar in de rivierenbuurt gewoond. Nu woon ik al 25 jaar met veel plezier in zuidoost, waar veel oorspronkelijke Amsterdammers wonen. Met de metro ben je binnen een kwartier in de binnenstad, maar wij gaan ook naar Diemen, Amstelveen en uiteraard hier in de Amsterdamse Poort winkelen.
dinsdag 19 juni 2012 om 06:06