Blikjes prosecco
maandag 18 juni 2012 om 20:08
Ik weet het, misschien niet de lekkerste prosecco die er bestaat. Maar ik ga binnenkort naar een festival en dan vind ik het altijd zo handig om mee te nemen (en een welkome afwisseling van het bier!). Voorgaande jaren kocht ik ze altijd bij de Aldi.....maar dit jaar zie ik ze daar niet meer. Weet iemand misschien waar je tegenwoordig nog van deze blikjes kunt kopen?
maandag 18 juni 2012 om 20:15
quote:incredible schreef op 18 juni 2012 @ 20:11:
Waarbij: dat zou ook handig zijn, maar je mag geen glas meenemen...vandaar dat die blikjes dan zo handig zijn!
Septembergirl: niet! maar warme prosecco is altijd nog beter dan helemaal geen drankjes......
Haha oké.
Ik kan absoluut niet tegen lauwe drank, vandaar dat ik het me afvroeg.
Waarbij: dat zou ook handig zijn, maar je mag geen glas meenemen...vandaar dat die blikjes dan zo handig zijn!
Septembergirl: niet! maar warme prosecco is altijd nog beter dan helemaal geen drankjes......
Haha oké.
Ik kan absoluut niet tegen lauwe drank, vandaar dat ik het me afvroeg.
maandag 18 juni 2012 om 20:23
maandag 18 juni 2012 om 20:52
quote:Caro_22 schreef op 18 juni 2012 @ 20:26:
Misschien komt het hierdoor?Caro...dat had ik inderdaad ook gezien, maar dat zou al sinds 2009 het geval zijn. En ik heb ze echt in 2011 nog gekocht. Misschien dat ze gewoon iets aan de naam hebben moeten veranderen om het in blikjes te mogen stoppen.....
Misschien komt het hierdoor?Caro...dat had ik inderdaad ook gezien, maar dat zou al sinds 2009 het geval zijn. En ik heb ze echt in 2011 nog gekocht. Misschien dat ze gewoon iets aan de naam hebben moeten veranderen om het in blikjes te mogen stoppen.....
dinsdag 19 juni 2012 om 02:32
quote:incredible schreef op 18 juni 2012 @ 20:11:
Wat je kan doen, koop een koeltas bij de supermarkt voor 1 euro. Doe op 1 blikje na ze in de vriezer. Die ene doe je in de koelkast.
Voor je weggaat doe je alles in de koeltas en dat ontdooit langzaam en voor je daar bent is het heerlijk koel nog.
Wat je kan doen, koop een koeltas bij de supermarkt voor 1 euro. Doe op 1 blikje na ze in de vriezer. Die ene doe je in de koelkast.
Voor je weggaat doe je alles in de koeltas en dat ontdooit langzaam en voor je daar bent is het heerlijk koel nog.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 19 juni 2012 om 04:32
quote:Maaique schreef op 19 juni 2012 @ 04:11:
Goed plan mylene.. Alleen dan zit er geen prik meer in de prosecco! En heb je kans dat ze ontploffen in je vriezer.,
Bij bier en wijn heb ik het wel zo gedaan en niet ontploft. Ik heb ze niet dagen erin gedaan, gewoon dat het net bevroren is.
En ze kan ook 1 blikje proberen als ze denkt dat het niet kan.
Goed plan mylene.. Alleen dan zit er geen prik meer in de prosecco! En heb je kans dat ze ontploffen in je vriezer.,
Bij bier en wijn heb ik het wel zo gedaan en niet ontploft. Ik heb ze niet dagen erin gedaan, gewoon dat het net bevroren is.
En ze kan ook 1 blikje proberen als ze denkt dat het niet kan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 19 juni 2012 om 11:03