Mode & Beauty alle pijlers

Cameltoe in bikini?

18-06-2012 12:25 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik een nieuwe bikini gehaald. Ik vind het ding prachtig, alleen is het broekje een beetje te breed bij mijn kruis, waardoor deze in twee lossige plooitjes valt. Helaas kwam ik hier achter toen ik het aanhad zonder broekje er onder, de plastic beschermingsstrip (en mijn eigen slip) voorkwam de cameltoe bij het passen, en door mijn eigen slip zag ik niet dat het bij mijn kruis iets te breed was. Dus ik kan de bikini ook niet terug brengen.

Ik heb al gekeken of ik een vervangend broekje kon vinden, maar nergens kan ik een broekje vinden in deze kleur. Ik heb ook gedacht aan een inlegkruisje er in. Dit deed de plooitjes verdwijnen hierdoor gewoon, maar ik kan me niet voorstellen dat dit blijft zitten bij een hele dag zwemmen.

Weten jullie een andere oplossing voor mijn cameltoe-probleem?
Iets innaaien van flexibel dun plastiek?
Dat dus.
Dit bestellen
quote:jeane_avril schreef op 18 juni 2012 @ 12:36:

Dit bestellenWat een uitvinding!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit bestellenHad ik ook gezien, ik weet alleen niet of het een betrouwbare website is..kon nergens reviews vinden.
En ze verkopen tepelstickers :D
Kan je zoiets niet zelf proberen na te maken van...ehm...tja....een soort van gladde badstof of neopreen?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Inderdaad, gewoon een stukje badstof in je broekje naaien?

Dit bestellenHaha, wat een site. Je kunt er een anoniem bestellen en laten versturen naar iemand waarvan je vindt dat ze dat dringend nodig heeft
quote:MKB schreef op 18 juni 2012 @ 13:12:

[...]

Had ik ook gezien, ik weet alleen niet of het een betrouwbare website is..kon nergens reviews vinden.Kijken of je ergens een nederlandse leverancier kunt vinden? Meestal worden dit soort dingen nagemaakt, net als al die speciale bh's en corrigerend ondergoed van de tellsell.
Strakkies... Kijk op strakkie.nl
quote:jeane_avril schreef op 18 juni 2012 @ 14:55:

[...]

Kijken of je ergens een nederlandse leverancier kunt vinden? Meestal worden dit soort dingen nagemaakt, net als al die speciale bh's en corrigerend ondergoed van de tellsell.Er is ook nog dezemaar ook niet NL helaas. Die van de andere site ziet er wel wat "luchtiger" uit.
Andere oplossing op internet die ik vind was een stukje dunne bh-vulling op maat knippen en vastnaaien in dat vakje bij het kruis.
Omdat ik precies wilde weten wat cameltoe nou precies was, heb ik even geGoocheld en wat ik daar zag,..... er zaten zelfs camelopen bij.
Moet meteen denken aan een film met Nicolage Cage, dat zijn dochter een cameltoe heeft was erg grappige film

Maar de tip van de 1e 2 reacties zijn goed idee!
quote:Titsandwits schreef op 18 juni 2012 @ 14:59:

Strakkies... Kijk op strakkie.nl

Deze zijn erg goedkoop, maar helaas alleen geschikt om aan de buitenzijde van je broekje te plakken.

Deze: http://www.dedameswinkel. ... 0009eb81348c42/index.html , kunnen wel ín je broekje. (excuses voor de lange link)
Bedankt voor de reacties C: Ik ga met een stukje stof of plastic proberen. Die andere websites weet ik niet of ik die kan vertrouwen.. hebben jullie er werkelijk wat gekocht of alleen die website gevonden? Ik kan helaas nergens reviews over die websites vinden.
Ach kind, lekker het strand op en genieten. Waarom zou je je daar druk om maken?
Tot een paar jaar geleden hadden we nog nooit van een cameltoe gehoord en maakte niemand er een probleem van.

Doet me denken aan een reclame over de gladde okselhuid en de vele topics over schaamhaar. Soms worden ons complexen aangepraat.
Pluk schaamhaar laten groeien kan ook.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Of netjes de boel dichtkitten

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:jas schreef op 19 juni 2012 @ 15:52:

Pluk schaamhaar laten groeien kan ook. Had al geprobeerd, maar had geen effect omdat het broekje juist niet strak zit maar uit zichzelf in twee licht hangende plooitjes vand.
quote:whopper schreef op 19 juni 2012 @ 12:34:

Ach kind, lekker het strand op en genieten. Waarom zou je je daar druk om maken?Omdat ik het zelf gewoon niet zo mooi vind. Ik doe het niet omdat ik me ervoor schaam, maar omdat ik zonder mooier vind. Dus al kan ik er wat aan doen, waarom niet?
Joh, Coco is o.a. met haar kamelenteen wereldberoemd geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven