Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
quote:ayla2 schreef op 20 juni 2012 @ 09:19:

de drie dames die gevraagd hadden om de bonnen van de blue band hebben mail!

Leuk, die actie van MC Cain!

Nu maar eens MP onveilig maken, onze tweeling is over iets meer dan drie weken jarig, willen voor zoon wel een cd-speler, die jongen is gék op muziek en knopjes, maar eens zien of ik een beetje schappelijk aan eentje kan komen..... en lego, eens zien of dat ook loont via MP......

Dochterlief is erg van de playmobil, daar heb ik al het een en ander voor kunnen scoren!!

Wordt ook helemaal blij van dit weer, de was lekker naar buiten, dat voelt ook zo heerlijk gratis.....Ik weet natuurlijk niet wat je budget is, maar in de folder van Blokker stond een radio-/cdspeler voor 19.95 geloof ik..
O ja, ik had niet ver genoeg naar beneden gescrollt.

Ayla bedankt, ik heb je teruggemaild!
gratis sample creme yves rocher
Goede tip van McCain en idd handig dat je erbij zegt dat het nu nog niet is Niet heel handig van McCain overigens....
quote:leonor schreef op 20 juni 2012 @ 10:07:

gratis sample creme yves rocherOok gedaan, leuk!!
Als er nog Blue band gta bonnen over zijn: flashy@live.nl

Ik vind het ook niet handig van mccain.. naja.
Voor degenen met katten en een C1000 in de buurt: net kitekat maaltijdzakjes gehaald met een actie 1+1 gratis. Onze 2 katten krijgen iedere avond samen 1 maaltijdzakje (vrek-katten ), dus deze actie kwam goed uit.
Och wat ben ik blij. Ik zag al een hele poos terug een plaatje van een jurk bij Mango, 45 euro, niet duur. Maar mijn maat was al meteen uitverkocht.

Ik ben snel op internet gaan kijken en ja hoor, daar ook uitverkocht.

Keek ik gisteren toevallig op hun site, hadden EN mijn maat EN voor 29 euro. Ik zit nu heel blij te wezen.
quote:leonor schreef op 20 juni 2012 @ 10:07:

gratis sample creme yves rocherLeuk dankjewel!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:lamystere1 schreef op 20 juni 2012 @ 12:40:

Och wat ben ik blij. Ik zag al een hele poos terug een plaatje van een jurk bij Mango, 45 euro, niet duur. Maar mijn maat was al meteen uitverkocht.

Ik ben snel op internet gaan kijken en ja hoor, daar ook uitverkocht.

Keek ik gisteren toevallig op hun site, hadden EN mijn maat EN voor 29 euro. Ik zit nu heel blij te wezen.

Fijn gevoel is dat he ;)

ik heb trouwens net de inproba ketjap gehaald, kleine flesje was 0,69 bij Jumbo. daar krijg ik dus de helft van, plus van een afgestoomde postzegel die ik nog een aantal heb liggen, dan heb ik zelfs winst gemaakt dus ;)
Het lijkt extreme couponing wel ;)
Ik heb net 2x thee gehaald bij de Tuinen, kreeg daar een erg fijn (want dik en groot) theeglas bij cadeau. Zo'n zakje is voor 1 kop, maar ik doe er een keer of 3 mee en dan smaakt mijn thee nog prima.

Ook wat noten gehaald, 2e zak voor 1 cent. En dan natuurlijk ook nog even de Himalaya shampoo meegenomen

Vond het wel een vrekwaardig bezoekje
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goed gedaan hiem! ik ga zaterdag even langs de tuinen hier voor de shampoo. Ik las op meerdere plekken dat de shampoo al op was, dus hopelijk hebben ze hem nog! En verder ga ik een boekje shoppen met een vvv-bon van gfk en ga ik douwe egberts punten inleveren (samen met wat losse 1 en 2 euromunten die ik daarvoor in een potje doe het hele jaar). Je krijgt nu bij douwe egberts ook nog eens 5 euro korting (in de vorm van 1000 punten) als je voor minimaal 25 euro besteedt.. ik ga dus nog 2 keer voordat ik op vakantie ga, dan kan ik dubbel van die 5 euro profiteren!

Dus ik ga ook vrekwaardig shoppen zaterdag ;). Owja, en me inschrijven voor de nieuwsbrief van selexyz natuurlijk... en heb nog een bonnetje voor een gratis proefje bij douglas..
Ik kom even zuchten als dat mag.

Heb net ein-de-lijk mijn laatste Nomi's gespaard en heb er 500! Pakket aangevraagd en nu maar afwachten. Ik kwam door een tip hier op het topic erachter dat je ook recepten kunt plaatsen.

Ik zet ze dan wel op 'niet leesbaar voor anderen', want er staat complete onzin in. Ik typ dan bvb. in: gegrilde groenten, een paprika, even grillen, klaar. En dat is dan mijn 'recept'.

En hup, weer 10 punten erbij. En bij de reacties reageer ik bijna alleen maar zuur. Vind het zo'n waardeloze site eigenlijk. En de reacties van anderen zijn helemaal tenenkrommend. Duidelijk te zien dat iedereen gewoon maar iets neerplempt om er een paar punten bij te krijgen. Een nieuw product? 'Lijkt me lekker.' Een tip? 'Goh, goed idee, ga ik ook proberen.' En dat dan 20 x onder elkaar.

Werkelijk, er staat nauwelijks iets zinnigs tussen. Eén grote commerciële bende is het. Ik ga daar helemaal los, reageer nóg zuurder dan al mijn voorgangers bij elkaar, ik mopper, ik zeur, ik mekker en ik bekritiseer. En oh, wat voelt dat goed daar!

*Zo, dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?*
Hahahahahahahahahahahahaha ;)
Molly, haha, ik ben daar ook heel zuur, of kort en bondig. Ik doe puur voor het pakket mee.
Molly! Dat had ik niet achter jou verwacht, altijd zo vol empathie hier op het forum...

Maar ik verdraag geen paprika, dus mocht je nog een beproefd toprecept hebben met iets anders, dan hoop ik hem wel hier te lezen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Blij dat het herkenbaar is.

Enne Him: ik moet me ergens uitleven hè! Er moet balans zijn....

Oh, en een recept voor jou: al die onzingerechten van mij, maar dan zonder paprika.
Ik heb mijn meest beproefde recepten geplaatst. Misschien zie ik ze straks nog wel terug in een of ander kookboek van Unilever...
je kan ook reageren op je eigen recept dat voor anderen niet zichtbaar is, ook leuk

hier ook de tandpasta en yves rocher via trynow aangevraagd.

met de bon van bij de tuinen heb ik bodylotion gehaald, want hier nog te veel shampoo op voorraad. ooit een keer te enthousiast gehamsterd en shampoo in yunomi pakketten en vai het testpanel gekregen. dus volgend mij voor de komende 3 jaar genoeg shamppo in huis. bodylotion misschien ook wel. nu 3 flessen, maar ik gebruik dat niet al te vaak.
Flashy, ik heb je gemaild!

Helemaal blij weer van kringloop, duplo bouwplaat (zo'n grote) voor 1,50! We wilden al langer nog eentje erbij, maar bleef er steeds bij, nu dus koopje!!
Kan ik nog aan zo'n bon van de tuinen komen, of is die actie al afgelopen?

Molly
Er valt alleen nog een kortingsbon van 25% korting te downloaden.

http://www.himalayaproducten.nl/actie/#download
Oh wacht, ik denk niet dat ik de coupon gebruik terwijl ik hem wel opgeslagen heb.

Wil niet de hele nacht mijn mailadres hier hebben staan, als we morgen tegelijk online zijn kan 1 van ons even snel het mailadres neerzetten dan kan ik hopelijk je de coupon per mail toesturen.
Oh fijn, Jas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven