Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Wie was er ook alweer gek op John Frieda?

klik!
Gelukt Janna, je hebt als het goed is inmiddels mail!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
kwam ook melden dat je sample van john frienda kunt aanvragen, maar zie dat leonor mij voor was.

zag ook dat je vandaag ook weer zonnebrand kunt omruilen bij boots. (hier helaas niet in de buurt)

21 juni 2012 Soltan omruil actie

Ruil op 21 juni tussen 15.00 uur en 17.30 uur je oude zonnebrand product om voor een Soltan Active Clear Spray (SPF 30, 150ml) ter waarde van ¤16,95
En weer kan ik niet naar de Boots!

Echt he ik kan de hele week.... grrr!

En mijn man wil het niet omruilen want hij houd niet van gedoe (heeft altijd pech met kortingsbonnen dat bedrijven bij hem moeilijk doen enz)

Wat die himalaya bon betreft die staan niet op naam en kun je naar iedereen doorsturen.

Als je mij op flashy@live.nl mailt dan stuur ik hem vanavond door.
Gratis vrekkenuitje dit weekend: naar de bio boerderij

http://www.lekkernaardeboer.nl/
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
quote:Flashy schreef op 21 juni 2012 @ 10:56:

En weer kan ik niet naar de Boots!

Echt he ik kan de hele week.... grrr!

En mijn man wil het niet omruilen want hij houd niet van gedoe (heeft altijd pech met kortingsbonnen dat bedrijven bij hem moeilijk doen enz)

Wat die himalaya bon betreft die staan niet op naam en kun je naar iedereen doorsturen.

Als je mij op flashy@live.nl mailt dan stuur ik hem vanavond door.Ik weet het maar ik neem aan dat ze een bepaald aantal bonnen uitgegeven hebben, of ben ik dan weer te eerlijk?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:leonor schreef op 20 juni 2012 @ 10:07:

gratis sample creme yves rocher

Die is (nu al) niet meer te bestellen :(

quote:lydiam1 schreef op 20 juni 2012 @ 09:02:

Geld terug actie van McCain friet, alleen bij AH.

Let op: Actie start pas 18 juli!

www.mccainterugbetaalactie.nlWel handig dat je dat er even bij zet. Het zou net wat voor mij zijn om daar te laat achter te komen.
Op zoek naar zonnebrandcreme vond ik een mooie aanbieding die ik even wil delen: http://www.drogisterij.net heeft deze maand geen verzendkosten en de vision all day zonnebrand heeft 25% korting!

(dat is echt ideale zonnebrandcreme, echt maar een keer per dag smeren en niet verbranden)
Zeg maar Spijker.
thnx voor de tip spijker. ik heb altijd speciale deo en die hebben ze opeens niet meer bij onze kruidvat.

voor het eind van de maand daar maar eens bestellen, scheelt toch weer.

straks even naar boots voor de gratis zonnebrand altijd leuk.

het vrekken heb ik wel van mijn moeder blijkbaar. haar motto: alles wat gratis is moet je meenemen.

tja als je je kinderen zo opvoed haha
Ik heb zonet even lekker gevrekt door groente, kruiden en fruit bij de 'Turk' te halen en door weer een aantal GTA producten te kopen. Ik heb zonet de Fristi, de Sabra houmous en de Ambi pur luchtverfrisser gehaald. Ik heb alles voor de Fristi en de houmous al ingevuld op i-net. Ik moet nu alleen vanmiddag nog even de kassabon en de coupon opsturen voor de Ambi Pur GTA. Deze keer ga ik wel eerste de kassabon inscannen.. Dit had ik bij de Dove actie niet gedaan waardoor ik nog steeds geen geld terug heb gekregen en waarschijnlijk ook niet meer zal krijgen.
Ik heb je mail gehad hoor Jas, dank je wel!
http://www.johnfriedawina ... utm_campaign=Sheer_blonde

Ik kreeg net een mailtje voor gratis blond shampoo en conditioner van John Frieda. Alleen vandaag i.v.m. begin van de zomer... Ik hoop dat dit de goede link is
quote:parkie schreef op 21 juni 2012 @ 13:40:

http://www.johnfriedawina ... utm_campaign=Sheer_blonde

Ik kreeg net een mailtje voor gratis blond shampoo en conditioner van John Frieda. Alleen vandaag i.v.m. begin van de zomer... Ik hoop dat dit de goede link isVergeten te vermelden, het gaat om proefjes!
Je bent me net voor geweest. Ik zou 'em ook net posten haha.
Ik had geen bonnen, maar ben nog wel even De Tuinen binnengelopen. Proefsetjes Weleda baby, tweede voor 1 cent. Meegenomen voor mijn versgebakken nichtje.

Voor Snoezekind twee tubes Weleda baby doucheschuim, okee, hij is allang geen baby meer, maar "die bloemetjeszeep" vindt hij de fijnste. Ook goed voor zijn lastige eczeemhuid.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oh, Weleda baby is heel lekker spul!
quote:snoesje666 schreef op 21 juni 2012 @ 14:22:

Ook goed voor zijn lastige eczeemhuid.Heb je de dream cream van Lush daar weleens voor geprobeerd?
quote:xJanna schreef op 21 juni 2012 @ 14:23:

[...]

Heb je de dream cream van Lush daar weleens voor geprobeerd?

Ik houd het voor hem bij Weleda en af en toe de hormonencrème van de dokter.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Je zou een keer een proefmonster kunnen vragen in de winkel. Het is helemaal natuurlijk en het helpt veel mensen.

Van hun site:

Dream Cream is ons best verkopende product, wereldwijd! Het is met recht een top-product.

We maken Dream Cream voor mensen met een probleemhuid (en voor mensen die willen voorkomen dat ze huidproblemen krijgen). Als basis gebruiken we havermelk, bekend om de helende werking op een probleemhuid. Om diezelfde reden gebruiken we rozenwater. De andere ingrediënten zijn ook gekozen vanwege het helende, verzachtende effect op je huid. Blauwe kamille, roos absoluut, tea tree en lavendel hebben wat dit betreft al sinds mensenheugenis een goede reputatie.

Verwacht geen bloemig luchtje. Mensen kopen het om de werking, niet om de heerlijke geur. Zodra je echter merkt wat het voor je huid doet, vind je de geur waarschijnlijk fantastisch. We krijgen veel reacties van mensen met psoriasis of eczeem die ontzettend blij zijn met deze creme omdat het voor hen heel verzachtend werkt! Garanties kunnen we niet geven, iedere huid reageert anders, maar als je iemand kent die vervelende huidproblemen heeft kun je ze Dream Cream best eens laten proberen. Probeer ook eens Dream Wash, een geweldig verzachtende shower smoothie voor gevoelige probleemhuidjes!
quote:mi-jo schreef op 21 juni 2012 @ 13:12:

Ik heb zonet even lekker gevrekt door groente, kruiden en fruit bij de 'Turk' te halen en door weer een aantal GTA producten te kopen. Ik heb zonet de Fristi, de Sabra houmous en de Ambi pur luchtverfrisser gehaald. Ik heb alles voor de Fristi en de houmous al ingevuld op i-net.Heb je voor de Sabra houmous een speciale actieverpakking nodig? Bij de Jumbo hier hadden ze geen sticker.. En hoeveel goedkoper zijn groenten bij de Turk vergeleken met bijv. Aldi? Ik host volgende week een vegabarbecue voor ongeveer 20 mensen, dus ik wil zo vrekwaardig mogelijk inslaan. Had al gezien dat een courgette 29 cent is, de paprika's 89 cent voor 3, komkommers voor 49 cent en tomaten 99 cent voor een tros. Zit nu op 10 euro voor alle houdbare producten (afbakciabatta's e.d.), maar daar komen nog de kosten voor de verse groenten, falafel, kazen en drank bij op.
Ben net bij de Boots geweest en heb de zonnebrand gehaald (oude Boots zonnebrand ingeleverd, waar nog heeeeeel weinig inzat) en ook de No.7 oogcreme gratis! Fijn!
@mountainbike: voor die sabra heb je geen speciale verpakking nodig. geld vraag je terug via internet / qnippos. linkje staat ergens eerder in dit topic.
quote:Mugske schreef op 21 juni 2012 @ 17:50:

@mountainbike: voor die sabra heb je geen speciale verpakking nodig. geld vraag je terug via internet / qnippos. linkje staat ergens eerder in dit topic.Gevonden, dank!
quote:mountainbike schreef op 21 juni 2012 @ 16:01:

[...]

Heb je voor de Sabra houmous een speciale actieverpakking nodig? Bij de Jumbo hier hadden ze geen sticker.. En hoeveel goedkoper zijn groenten bij de Turk vergeleken met bijv. Aldi? Ik host volgende week een vegabarbecue voor ongeveer 20 mensen, dus ik wil zo vrekwaardig mogelijk inslaan. Had al gezien dat een courgette 29 cent is, de paprika's 89 cent voor 3, komkommers voor 49 cent en tomaten 99 cent voor een tros. Zit nu op 10 euro voor alle houdbare producten (afbakciabatta's e.d.), maar daar komen nog de kosten voor de verse groenten, falafel, kazen en drank bij op.

Voor de Sabra heb je inderdaad geen actieverpakking nodig.

Hoeveel verschil het is tussen de prijzen van de Turk en bijv. de Aldi hangt af van wat je er haalt, maar bij veel producten scheelt het aanzienlijk. Dit komt ook doordat bijv. bij de Aldi alles voorverpakt is. Dat is sowieso vaak duurder. Misschien kun je gewoon eens een kijkje nemen bij de dichtsbijzijnde turkse winkel bij jou in de buurt. De prijzen zijn namelijk niet overal hetzelfde.
En vandaag de derde Ariel gestort gekregen. Dus zowel van Allerhande (2x) als het Kruidvat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven