Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Net het 3e deel van Millennium gezien.Had hetzelfde wat ik ook bij de boeken had,vind het wel goed maar een beetje te langdradig.
quote:houston77007 schreef op 17 juni 2012 @ 14:15:

Als ik dit topic zo lees, zien jullie allemaal 'echte' films. :(

Niet altijd,wij kijken ook best veel meuk.

Ik heb trouwens nog maar zelden dat ik echt lyrisch ben over een film...

Maar van romcoms heb ik nooit echt hoge verwachtingen en meestal vallen ze daarom best mee en bij films waar ik dus wel hoge verwachtingen van het wordt het maar weinig waargemaakt.
'Alexander' (2004) van Oliver Stone. Wat een langdradige film zeg! Je kan wel zien dat de regisseur een mooi verhaal heeft geprobeerd te maken van wat eigenlijk een biografie is, maar drie uur is écht teveel van het goede, zeker omdat er niet bijzonder veel diepgang in zit. Dus nee, niet echt een aanrader wat mij betreft.
quote:houston77007 schreef op 17 juni 2012 @ 14:15:

Als ik dit topic zo lees, zien jullie allemaal 'echte' films. Ik blijf eigenlijk een beetje hangen in het genre 'romantische comedy'. Categorie: ze vinden elkaar leuk, ze krijgen ruzie, ze vinden elkaar leuk, happy end. Mijn laatste twee films waren dan ook Leap Year en Sweet Home Alabama. Misschien mis ik iets in mijn leven en kijk ik daarom naar dit soor meuk :(Dan lees je toch niet goed, want er wordt ook een hoop romcoms en chickflicks gekeken hoor ;)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Water for Elephants. Mooie film!
Tijdens een aanval van verveling The Way, samen met een paar vrienden. Een mij totaal onbekende film, maar wel heel mooi. Het verhaal is simpel: een Amerikaanse dokter loopt de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela na de dood van zijn zoon en komt onderweg een paar interessante mensen tegen. Zou een vreselijk clichéverhaal kunnen zijn, maar de acteurs (Martin Sheen, Debora Kara Unger, Yorick van Wageningen en James Nesbitt) maken veel goed. Bovendien prachtige beelden van Spanje.

Wat is er mis met meuk? Voor een "goede" film moet ik echt gaan zitten, en soms wil ik gewoon iets waar ik lekker bij onderuit kan zakken met een bak popcorn. Leuk toch?
'The lucky one' draait nu in de bios: ook romantisch. Zac Efron vindt in de oorlog een foto van een onbekende dame die zijn talisman wordt. HIj zoekt haar na de oorlog op en er bloeit iets moois. Aardige film.
King Ralph

Perfect voorbeeld van meuk. Zo'n film waarbij je twijfelt of je 'm af zult kijken, maar toch wil weten hoe het afloopt
Gisteren tijdens het zappen terecht gekomen bij The Road Trip en hem helemaal uitgekeken. Vrij bizar, normaal gesproken haat ik dit soort films (genre American Pie). Maar deze is goed, in zijn soort, en als je ervoor in de stemming bent (en in het gezelschap bent van een stel pubers) is het een aanrader.
A clockwork orange, gedateerd maar voor die tijd gewaagd. Ook hoe de jongeren reageerden op die film toendertijd,bijzonder verhaal. Volkomen terecht dat EYE een expo aan Kubrick gaat wijden.
Vantage Point

Ik snapte 'm niet helemaal! Spoiler, selecteren om te lezen:

Die overloper, had die nou 'Control' vermoord? Dat ging zo snel. En waarom spraken die terroristen eerst spaans, en Engels tegen die broer, maar later sprak die overloper weer Spaans tegen die broer! Wie was die broer uberhaupt? En waarom zou een meisje van een jaar of tien de snelweg over gaan steken?Wat deed zij daar uberhaupt? Ze was toch een stuk verderop bij die agente achtergelaten? Ik vond 'm kortom ook niet helemaal realistisch. Ook ging iedere keer hetzelde gebeurde, zij het vanuit verschillende oogpunten, ook een beetje vervelen. Maar, al met al best een interessante film.
The Secret Life of Bees

was gisteren op tv, zapte er langs en bleef erin hangen. Zo liggend op de bank met een dekentje over en wat hete thee sleepte het verhaal me compleet mee. Normaal vind ik dit soort films een beetje droge stof, maar jankte gisteren om elk klein dingetje ;) Mooie film dus.
Men in Black 3, vanmiddag met mijn nichtjes in de bioscoop. We vonden hem erg, erg leuk!

Het kaartjesmeisje deed trouwens wel een potje moeilijk omdat mijn jongste nichtje 7 is en de film voor 9+. Terwijl als er iemand nergens bang van is of van onder de indruk dan is het dat nichtje wel. Het is eerder haar 3 jaar oudere zus of ikzelf die iets eng vindt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Vanmiddag De Rouille Et d'Os gezien. Wat een overschatte film en wat een onuitstaanbaar hoofdpersonage.
Ik heb afgelopen week 2012 gezien, aardige film, niet bijzonder goed. Veel special effects.
2012 vond ik qua effecten prachtig maar qua verhaal niet erg goed. Maar ja het was vermakelijk en voor mij als gelover dat de wereld vergaat dit jaar een angstaanjagende film. Al geloof ik dat nu minder nu ik gehoord heb dat het niet helemaal klopt met die maya kalender.
Hitch.

Was op tv.

Nog steeds leuke film
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:rogue_1987 schreef op 21 juni 2012 @ 22:08:

2012 vond ik qua effecten prachtig maar qua verhaal niet erg goed. Maar ja het was vermakelijk en voor mij als gelover dat de wereld vergaat dit jaar een angstaanjagende film. Al geloof ik dat nu minder nu ik gehoord heb dat het niet helemaal klopt met die maya kalender.

wat schattig!

Er vergaat helemaal niks, we gaan over naar een andere dimensie, daar merken de gewone stervelingen weinig van.
Young adult met Charlize Theron, wel ok.Geen echte hahaha maar toch wel leuk.
Vanmiddag Bridesmaids en Dear John gekeken die ik al tijden geleden had gedownload.

Beiden wel vermakelijk, maar niet wat ik ervan verwacht had na alle hysterie erover.
Gisteren Men in Black 3 gekeken met mijn vriend maar we hebben hem na een halfuur uitgezet, zo slecht
Black swan, net gezien. Tegenvaller, snap niet waarom die film zoveel prijzen heeft gewonnen.

Beste is de filmmuziek, maar die is ouder dan de film;)
'Never let me go'.

Prachtig. Wel ontzettend treurig, ik heb uitgebreid zitten janken.
quote:Cortana85 schreef op 24 juni 2012 @ 20:26:

Gisteren Men in Black 3 gekeken met mijn vriend maar we hebben hem na een halfuur uitgezet, zo slecht Heel slecht idd, heb hem ook maar half gekeken.
the Astrounauts Wife (van de week op Net 5). Aangezien ik dacht dat het een drama was.... vond ik het een vage rare film met ongeloofwaardig verhaal. Ik kwam er na een uur achter dat het een Scifi film is Muts...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven