Haar opsteken bij kapper?
vrijdag 22 juni 2012 om 12:09
Ik heb vanavond een bruiloft van een familielid, en wil graag wat meer aan m'n outfit doen.
Jurkje en schoenen zijn binnen!
Maar nou m'n haar nog!
Ik wil het graag opgestoken hebben, maar ben zelf totaal niet handig.
Heeft iemand enig idee hoeveel dat gaat kosten bij een kapper?
Ik heb vrij lang haar tot over mijn schouders..
Jurkje en schoenen zijn binnen!
Maar nou m'n haar nog!
Ik wil het graag opgestoken hebben, maar ben zelf totaal niet handig.
Heeft iemand enig idee hoeveel dat gaat kosten bij een kapper?
Ik heb vrij lang haar tot over mijn schouders..
vrijdag 22 juni 2012 om 13:41
Heb het ook een keer gedaan voor een bruiloft, kostte 20 minuten en 25 EUR
Ik zou het niet zelf gaan klooien als je het nog nooit gedaan hebt. De kapper zet het echt goed vast en het blijft gegarandeerd de hele dag (en nacht) zitten.
Maar inderdaad, als je nog geen afspraak hebt zou ik maar snel een rondje gaan bellen om te vragen of ze ergens tijd hebben.
Ik zou het niet zelf gaan klooien als je het nog nooit gedaan hebt. De kapper zet het echt goed vast en het blijft gegarandeerd de hele dag (en nacht) zitten.
Maar inderdaad, als je nog geen afspraak hebt zou ik maar snel een rondje gaan bellen om te vragen of ze ergens tijd hebben.
vrijdag 22 juni 2012 om 15:34
Thanx voor de tips allemaal!
Ik ga altijd naar een kapper waar je zo in kan lopen, maar ik bel dan wel altijd voor een afspraak. Die hebben altijd tijd!
En ja hoor, over een uur een plek! En voor 25 euro, dus mooi binnen mn budget! Dus ben helemaal blij! En ik wil best gaan klooien, maar niet op dezelfde dag! Ben benieuwd hoe het word!
Ik ga altijd naar een kapper waar je zo in kan lopen, maar ik bel dan wel altijd voor een afspraak. Die hebben altijd tijd!
En ja hoor, over een uur een plek! En voor 25 euro, dus mooi binnen mn budget! Dus ben helemaal blij! En ik wil best gaan klooien, maar niet op dezelfde dag! Ben benieuwd hoe het word!