Mode & Beauty alle pijlers

Haar opsteken bij kapper?

22-06-2012 12:09 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond een bruiloft van een familielid, en wil graag wat meer aan m'n outfit doen.

Jurkje en schoenen zijn binnen!

Maar nou m'n haar nog!

Ik wil het graag opgestoken hebben, maar ben zelf totaal niet handig.

Heeft iemand enig idee hoeveel dat gaat kosten bij een kapper?

Ik heb vrij lang haar tot over mijn schouders..
Kapper in je buurt bellen en eerst vragen of ze voor vanmiddag plek hebben en daarna vragen wat het kost.
Ze gaan 't wassen, in de krullers zetten voor volume en dan pas kan 't opgestoken. Je betaalt per 15min een tarief. Was laatste keer 70¤ kwijt
Youtube staat vol met filmpjes hoe op te steken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben er zonder wassen (want mijn haar was net gewassen en nog nat toen ik ging) 40 euro aan kwijt geweest. Heb krullen vanmezelf en er zijn er toen een paar grotere bijgemaakt met een krultang en daarna opgestoken.
Zoek op youtube een filmpje op en probeer gewoon even iets te prutsen met je haar. Moeilijk is het niet en je zal zien dat als je het eenmaal kan je zoiets veel vaker doet!
Ik was 25 euro kwijt vorig jaar (zonder rollers / carmen set) - gewoon opsteken.
ik betaalde 35 euro geloof ik
Heb het ook een keer gedaan voor een bruiloft, kostte 20 minuten en 25 EUR

Ik zou het niet zelf gaan klooien als je het nog nooit gedaan hebt. De kapper zet het echt goed vast en het blijft gegarandeerd de hele dag (en nacht) zitten.

Maar inderdaad, als je nog geen afspraak hebt zou ik maar snel een rondje gaan bellen om te vragen of ze ergens tijd hebben.
Ik was vorige week 27,50 euro kwijt. Dat was inclusief rollers. En ze hebben mijn haar niet hoeven wassen.
Je kan juist je haar beter niet wassen van te voren, dan is het makkelijker opsteken. Ik zou een rondje bellen of ze überhaupt plek hebben.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Thanx voor de tips allemaal!

Ik ga altijd naar een kapper waar je zo in kan lopen, maar ik bel dan wel altijd voor een afspraak. Die hebben altijd tijd!

En ja hoor, over een uur een plek! En voor 25 euro, dus mooi binnen mn budget! Dus ben helemaal blij! En ik wil best gaan klooien, maar niet op dezelfde dag! Ben benieuwd hoe het word!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven