TTToT-kluphuis deel 9
zaterdag 23 juni 2012 om 17:05
Welkom in het klubhuis, gepositioneerd op een berg van liefde en vertrouwen.
Kamers zijn naar eigen smaak in te richten en iedere ochtend staat er een heerlijk ontbijtje klaar.
Aan de binnentuin wordt nog gewerkt...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Kamers zijn naar eigen smaak in te richten en iedere ochtend staat er een heerlijk ontbijtje klaar.
Aan de binnentuin wordt nog gewerkt...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zaterdag 23 juni 2012 om 17:50
zaterdag 23 juni 2012 om 17:52
quote:yezka schreef op 23 juni 2012 @ 17:50:
[...]
Ja, hoe doe je dat toch? Zo weinig schrijf je hier toch niet mee?
Wrong time, wrong place???
Oh, en een heule fijne dag morgen!Dankje, ik heb er zin in. Kinderverjaardag vind ik altijd veel leuker dan die van mezelf. Die vier ik altijd voor mijn zoon, omdat hij het raar vind als ik het niet vier, maar anders zou ik die gerust overslaan.
[...]
Ja, hoe doe je dat toch? Zo weinig schrijf je hier toch niet mee?
Wrong time, wrong place???
Oh, en een heule fijne dag morgen!Dankje, ik heb er zin in. Kinderverjaardag vind ik altijd veel leuker dan die van mezelf. Die vier ik altijd voor mijn zoon, omdat hij het raar vind als ik het niet vier, maar anders zou ik die gerust overslaan.
zaterdag 23 juni 2012 om 18:15
zaterdag 23 juni 2012 om 18:16
zaterdag 23 juni 2012 om 18:17
quote:sri schreef op 23 juni 2012 @ 17:34:
[...]
Jee missy, kon je dat dragen? Als je voor 180 euro boodschappen doet bij AH kan een joch van 10 dat nog versjouwen, maar bij de aldi heb je zowat een dieplader nodig!
Maja, ik ga beslist nadenken over het schrijven van die handleiding (deel van mijn beroep). Lijkt me buitengewoon nuttig, al is het maar als chicklit.Ja, altijd handig!
[...]
Jee missy, kon je dat dragen? Als je voor 180 euro boodschappen doet bij AH kan een joch van 10 dat nog versjouwen, maar bij de aldi heb je zowat een dieplader nodig!
Maja, ik ga beslist nadenken over het schrijven van die handleiding (deel van mijn beroep). Lijkt me buitengewoon nuttig, al is het maar als chicklit.Ja, altijd handig!
zaterdag 23 juni 2012 om 18:24
Kweet niet eens meer wie nou met wie vloofd is, ja Tzip en moi, maar ja, dat wíl ook niet vergeten .
Jeetje, hebben we hier nou ineens allemaal schrijvers? Gaaf! Ik ben een leesverslaafde (is echt heul erg ) dus kom maar op met die schrijfsels.
Acy, heerlijk hè, de Aldi. Ik ga tegenwoordig behoorlijk vaak, moet er een km of 9 voor rijden (dichtstbijzijnde zit in Culemborg) maar ik doe het graag.
Jeetje, hebben we hier nou ineens allemaal schrijvers? Gaaf! Ik ben een leesverslaafde (is echt heul erg ) dus kom maar op met die schrijfsels.
Acy, heerlijk hè, de Aldi. Ik ga tegenwoordig behoorlijk vaak, moet er een km of 9 voor rijden (dichtstbijzijnde zit in Culemborg) maar ik doe het graag.