TTToT-kluphuis deel 9

23-06-2012 17:05 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het klubhuis, gepositioneerd op een berg van liefde en vertrouwen.

Kamers zijn naar eigen smaak in te richten en iedere ochtend staat er een heerlijk ontbijtje klaar.

Aan de binnentuin wordt nog gewerkt...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Hellow Yvonne!
quote:yezka schreef op 23 juni 2012 @ 18:13:

[...]

Oh ja, die floofde. Nou, die heeft een ander. En komt nooit meer uit bed, vrees ik. Is ons helemaal vergeten.

Nééééééééé................nietus!

*OK, die ligt de hele tijd in bed met Yorkie, maar dan wel samen met ons zo nu en dan *
Peecee, heb je m'n uitnodiging ontvangen?
Jaaaaa! We vonden elkander! Ik dacht: dat is ze! En zij dacht t ook, ze keek om.

Maar toen liep ze door, dus dacht ik: onee.

Maar toen draaide ze zich weer om, en zei ze: missy?

En toen klopte het!!!
quote:missy_acy schreef op 23 juni 2012 @ 18:29:

Jaaaaa! We vonden elkander! Ik dacht: dat is ze! En zij dacht t ook, ze keek om.

En toen klopte het!!! Wat onwijs COOL!

En toen klopte het!!! Ooh wat lieff/leuk/geweldig
Ik ben een slaapkamer voor mij en Maja aan het inrichten, maar heb wat moeite met kiezen.

Deze:

Of deze:

(Dan slapen we dus lekker op het dakterras)

Of deze:

Of toch maar deze:

(maar die is eigenlijk veel te strak naar mijn smaak...)

Maja, dear, als je pizza in de oven staat, wil je me dan even helpen?

En toen klopte het!!!

Edit: yez, definitely de laatste!!

En toen klopte het!!!

Mijn excuus? Nog geen koffie gehad! Maar ik dacht, bij het omdraaien al, dát moet onze Missy zijn! En verduld!

*stiekum vertellen: Missy is een hele mooie meid en haar Daftpunkster is práchtig! Ik smolt helemaal van dr!

Elke keer als mijn mannen een musket afschoten zei ze: mamma: dat zijn kakonnen!

Nog een keer doen hoor Missy, zo'n mini-meet!

Oh en overigens: Happy New Topic!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
De tweede Yez! DIe is móói!

Weet je wat we ook gedaan hebben vandaag? Een mede-reenactor, die bij een andere klub zit, hadden we gevraagd of hij ook wilde komen. Zijn moeders as is bijgezet bij een van de monumenten en toen hebben we een 'presenteer geweer' voor haar gedaan, bij het monument. Vond ie wel héél tof!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wauw Hasse, zoiets is heul indrukwekkend vind ik. Tuulijk vond ie dat tof, ik zou tot tranen toe geroerd zijn. Echt geweldig van jullie

Hahahaha, die eerste mini-meet is dus een succes geworden, wat ontzettend leuk zeg!
Yez, nr. 1 voor binnen, nr. 2 voor op het dakterras. Helemaal top!
quote:Hasse88 schreef op 23 juni 2012 @ 18:38:

[...]

Mijn excuus? Nog geen koffie gehad! Maar ik dacht, bij het omdraaien al, dát moet onze Missy zijn! En verduld!

*stiekum vertellen: Missy is een hele mooie meid en haar Daftpunkster is práchtig! Ik smolt helemaal van dr!

Elke keer als mijn mannen een musket afschoten zei ze: mamma: dat zijn kakonnen!

Nog een keer doen hoor Missy, zo'n mini-meet!

Oh en overigens: Happy New Topic! Snap wel dat je daarvan smelt..

En toen klopte het!!! Leuk!

Ik zit weer eens te zwijmelen bij de vele bruidsjurken.

Ben weer weg, moet gaan eten.
Das een mooi gebaar Hasse.

Yezlief, hou t maar als verrassing Ik moet mn pizza al bijna opeten
Jij bent niet meer langsgekomen Sri? Bij elke Indo dacht ik: zou het? Maar 2 mini-meets op een dag is natuurlijk een beetje teveel gevraagd he?
quote:Hasse88 schreef op 23 juni 2012 @ 18:41:

De tweede Yez! DIe is móói!

Weet je wat we ook gedaan hebben vandaag? Een mede-reenactor, die bij een andere klub zit, hadden we gevraagd of hij ook wilde komen. Zijn moeders as is bijgezet bij een van de monumenten en toen hebben we een 'presenteer geweer' voor haar gedaan, bij het monument. Vond ie wel héél tof!Wow, das wel gaaf zeg!
*We zullen het niet doorvertellen hoor, dat Missy een mooie meid met een adorable dochter is, wij doen net of we koekoek zijn*

quote:Hasse88 schreef op 23 juni 2012 @ 18:51:

Jij bent niet meer langsgekomen Sri? Bij elke Indo dacht ik: zou het? Maar 2 mini-meets op een dag is natuurlijk een beetje teveel gevraagd he?

Nee, het lukte niet. Maar ik ben uiterlijk ook niet herkenbaar als Indo, ik ben tamelijk Hollands welvaren, alleen met heel donkere ogen. Woon jij hier ook in de buurt? Als ik naar Bronbeek wil, fiets ik meestal (10 minuten, als mijn fiets niet kapot is).

Zouden we theoretisch, als mijn opdracht klaar is, een keer koffie kunnen doen, Missy, jij en ik.

Mocht je dat leuk vinden, laat dat dan even aan Missy weten, die heeft mijn emailadres. Volgens mij hebben we best een hoop te kletsen.
quote:Hasse88, 22 minuten geleden

Jij bent niet meer langsgekomen Sri? Bij elke Indo dacht ik: zou het? Maar 2 mini-meets op een dag is natuurlijk een beetje teveel gevraagd he? had ik ook.
quote:sri schreef op 23 juni 2012 @ 19:09:

[...]

Nee, het lukte niet. Maar ik ben uiterlijk ook niet herkenbaar als Indo, ik ben tamelijk Hollands welvaren, alleen met heel donkere ogen. Woon jij hier ook in de buurt? Als ik naar Bronbeek wil, fiets ik meestal (10 minuten, als mijn fiets niet kapot is).

Zouden we theoretisch, als mijn opdracht klaar is, een keer koffie kunnen doen, Missy, jij en ik.

Mocht je dat leuk vinden, laat dat dan even aan Missy weten, die heeft mijn emailadres. Volgens mij hebben we best een hoop te kletsen.

Ik woon in het schone Zutphen, dus da's dicht genoeg in de buurt voor een koffie-mini-meet-date, zou ik zo zeggen

Gaan we doen!
Oh en volgens Missy kan ik heul goed het Indische accent! Adoe, meis!
Maar ik wist dat Sri niet kwam. Las t op m'n aaifoon.
Jaaaaaaaa! Ik moest echt lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven