TTToT-kluphuis deel 9
zaterdag 23 juni 2012 om 17:05
Welkom in het klubhuis, gepositioneerd op een berg van liefde en vertrouwen.
Kamers zijn naar eigen smaak in te richten en iedere ochtend staat er een heerlijk ontbijtje klaar.
Aan de binnentuin wordt nog gewerkt...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Kamers zijn naar eigen smaak in te richten en iedere ochtend staat er een heerlijk ontbijtje klaar.
Aan de binnentuin wordt nog gewerkt...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zaterdag 23 juni 2012 om 18:25
zaterdag 23 juni 2012 om 18:31
zaterdag 23 juni 2012 om 18:32
zaterdag 23 juni 2012 om 18:35
Ik ben een slaapkamer voor mij en Maja aan het inrichten, maar heb wat moeite met kiezen.
Deze:
Of deze:
(Dan slapen we dus lekker op het dakterras)
Of deze:
Of toch maar deze:
(maar die is eigenlijk veel te strak naar mijn smaak...)
Maja, dear, als je pizza in de oven staat, wil je me dan even helpen?
Deze:
Of deze:
(Dan slapen we dus lekker op het dakterras)
Of deze:
Of toch maar deze:
(maar die is eigenlijk veel te strak naar mijn smaak...)
Maja, dear, als je pizza in de oven staat, wil je me dan even helpen?
zaterdag 23 juni 2012 om 18:35
zaterdag 23 juni 2012 om 18:38
quote:missy_acy schreef op 23 juni 2012 @ 18:29:
Jaaaaa! We vonden elkander! Ik dacht: dat is ze! En zij dacht t ook, ze keek om.
Maar toen liep ze door, dus dacht ik: onee.
Maar toen draaide ze zich weer om, en zei ze: missy?
En toen klopte het!!!
Mijn excuus? Nog geen koffie gehad! Maar ik dacht, bij het omdraaien al, dát moet onze Missy zijn! En verduld!
*stiekum vertellen: Missy is een hele mooie meid en haar Daftpunkster is práchtig! Ik smolt helemaal van dr!
Elke keer als mijn mannen een musket afschoten zei ze: mamma: dat zijn kakonnen!
Nog een keer doen hoor Missy, zo'n mini-meet!
Oh en overigens: Happy New Topic!
Jaaaaa! We vonden elkander! Ik dacht: dat is ze! En zij dacht t ook, ze keek om.
Maar toen liep ze door, dus dacht ik: onee.
Maar toen draaide ze zich weer om, en zei ze: missy?
En toen klopte het!!!
Mijn excuus? Nog geen koffie gehad! Maar ik dacht, bij het omdraaien al, dát moet onze Missy zijn! En verduld!
*stiekum vertellen: Missy is een hele mooie meid en haar Daftpunkster is práchtig! Ik smolt helemaal van dr!
Elke keer als mijn mannen een musket afschoten zei ze: mamma: dat zijn kakonnen!
Oh en overigens: Happy New Topic!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 23 juni 2012 om 18:41
De tweede Yez! DIe is móói!
Weet je wat we ook gedaan hebben vandaag? Een mede-reenactor, die bij een andere klub zit, hadden we gevraagd of hij ook wilde komen. Zijn moeders as is bijgezet bij een van de monumenten en toen hebben we een 'presenteer geweer' voor haar gedaan, bij het monument. Vond ie wel héél tof!
Weet je wat we ook gedaan hebben vandaag? Een mede-reenactor, die bij een andere klub zit, hadden we gevraagd of hij ook wilde komen. Zijn moeders as is bijgezet bij een van de monumenten en toen hebben we een 'presenteer geweer' voor haar gedaan, bij het monument. Vond ie wel héél tof!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 23 juni 2012 om 18:47
quote:Hasse88 schreef op 23 juni 2012 @ 18:38:
[...]
Oh en overigens: Happy New Topic! Snap wel dat je daarvan smelt..
[...]
Oh en overigens: Happy New Topic! Snap wel dat je daarvan smelt..
zaterdag 23 juni 2012 om 18:51
Jij bent niet meer langsgekomen Sri? Bij elke Indo dacht ik: zou het? Maar 2 mini-meets op een dag is natuurlijk een beetje teveel gevraagd he?
zaterdag 23 juni 2012 om 18:51
quote:Hasse88 schreef op 23 juni 2012 @ 18:41:
Weet je wat we ook gedaan hebben vandaag? Een mede-reenactor, die bij een andere klub zit, hadden we gevraagd of hij ook wilde komen. Zijn moeders as is bijgezet bij een van de monumenten en toen hebben we een 'presenteer geweer' voor haar gedaan, bij het monument. Vond ie wel héél tof!Wow, das wel gaaf zeg!
Weet je wat we ook gedaan hebben vandaag? Een mede-reenactor, die bij een andere klub zit, hadden we gevraagd of hij ook wilde komen. Zijn moeders as is bijgezet bij een van de monumenten en toen hebben we een 'presenteer geweer' voor haar gedaan, bij het monument. Vond ie wel héél tof!Wow, das wel gaaf zeg!
zaterdag 23 juni 2012 om 19:09
quote:Hasse88 schreef op 23 juni 2012 @ 18:51:
Jij bent niet meer langsgekomen Sri? Bij elke Indo dacht ik: zou het? Maar 2 mini-meets op een dag is natuurlijk een beetje teveel gevraagd he?
Nee, het lukte niet. Maar ik ben uiterlijk ook niet herkenbaar als Indo, ik ben tamelijk Hollands welvaren, alleen met heel donkere ogen. Woon jij hier ook in de buurt? Als ik naar Bronbeek wil, fiets ik meestal (10 minuten, als mijn fiets niet kapot is).
Zouden we theoretisch, als mijn opdracht klaar is, een keer koffie kunnen doen, Missy, jij en ik.
Mocht je dat leuk vinden, laat dat dan even aan Missy weten, die heeft mijn emailadres. Volgens mij hebben we best een hoop te kletsen.
Nee, het lukte niet. Maar ik ben uiterlijk ook niet herkenbaar als Indo, ik ben tamelijk Hollands welvaren, alleen met heel donkere ogen. Woon jij hier ook in de buurt? Als ik naar Bronbeek wil, fiets ik meestal (10 minuten, als mijn fiets niet kapot is).
Zouden we theoretisch, als mijn opdracht klaar is, een keer koffie kunnen doen, Missy, jij en ik.
Mocht je dat leuk vinden, laat dat dan even aan Missy weten, die heeft mijn emailadres. Volgens mij hebben we best een hoop te kletsen.
zaterdag 23 juni 2012 om 19:16
quote:sri schreef op 23 juni 2012 @ 19:09:
[...]
Ik woon in het schone Zutphen, dus da's dicht genoeg in de buurt voor een koffie-mini-meet-date, zou ik zo zeggen
Gaan we doen!
[...]
Ik woon in het schone Zutphen, dus da's dicht genoeg in de buurt voor een koffie-mini-meet-date, zou ik zo zeggen
Gaan we doen!
zaterdag 23 juni 2012 om 19:17