Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Ja daar houd ik ook niet van idd,maar daar prik ik ook wel doorheen,of zet ze even terug. Ik ben ook best wel sterk verbaal.

Mannen zijn idd wel anders. Mijn schat is verre van arrogant. Meer last van hoogmoedswaanzin!! haha. hij dnekt gewoon dat ie alles kan.

Ee badkamer verbouwen in een weekend. een heel huis verbouwen zelf keuken plaatsen,badkamer plaatsen alles schilderen etc,in 6 weken na werktijd,haha..

Die moet ik af en toe terug naar de realiteit fluiten.

maar hij kan wel veel hoor,maakt het alleen nooit helemaal af,grrrrrr!!! zit nog steeds met mooie keuken zonder plinten
quote:linza schreef op 04 april 2008 @ 02:41:

Ik begrijp.

*linza denkt dat ze -bij volgende slapeloze nachten- vaker mee gaat kletsen*hier doelde ik op!!
Thanks Claire. Zoals ik al schreef, zie ik er ontzettend tegenop, maar als ik er ben wordt het vast wel leuk. dat is meestal zo met die dingen. Ik heb mezelf verplicht ernaartoe te gaan. Een beetje onder de mensen komen en wat nieuwe mensen leren kennen is misschien wel goed. En als het niet leuk wordt, jammer dan, dan heb ik het geprobeerd.
tsja, de brutalen hebben de halve wereld he...

zou beter mijn motto kunnen zijn... Of: gezelligheid kent geen tijd!

want zo brutaal ben ik nou ook weer niet, blijf me mar steeds n gup voelen tussen alle volwassenen. ben 27.

En was jullie motto??
Tssk, niet roken hier? Dat kan eigenlijk niet hoor
Ja shit soleil! ik ook!! moregn ben ik hulpouder,dus om half negen 10 peuter om mij heen èn mijn schoonzus,die praat altijd hard,haha!

Ik rook laatste sigarteje hoor,dit wordt weer een ramp morgen.
soleil, als je er bent wordt het vast wel leuk!

Hoort een beetje bij t depressief zijn toch, nergens zin in hebben... maar als je niet onder de mensen komt dan kom je er ook nie uit? (weet niet of zo is, denk alleen)

claire, oh en ik mar denken dat je van brutaal houdt hahahahahaha
Mijn motto?

one apple a day,keeps the kilo's away!!
Haha, ik kan me herinneren dat je dat laatst ook al zei, van je schoonzus. Misschien is het dan wel lekker om een beetje duf te zijn. Tenminste, ik hoor dan altijd minder :-) Dan zit ik in een soort roes.

Ok, laatste sigaretje dan.
ik ga slapen lieve vrouwen...meiden...dames!!!

tusten...
tsss.... maar ik drink voor 2, mag ik dan wel blijven? haha
truste claire slaap lekker!
trusten lieve claire!!!!

was gezellie!
mooi motto iry...
quote:linza schreef op 04 april 2008 @ 02:51:

soleil, als je er bent wordt het vast wel leuk!

Hoort een beetje bij t depressief zijn toch, nergens zin in hebben... maar als je niet onder de mensen komt dan kom je er ook nie uit? (weet niet of zo is, denk alleen)

claire, oh en ik mar denken dat je van brutaal houdt hahahahahaha huh??
Linza, dat herken ik wel. Ik voel me ook nog steeds heel puberaal en kan soms echt verbaasd zijn over mensen van mijn eigen leeftijd. Zo van: doen die dát al? Of hebben die dát al? terwijl ik helemaal nie onvolwassen ben hoor. Ik weet niet wat het is.
sarcasme daar hoe ik wel van

Sorry,ik lig erg in de deuk van mijn eigen motto!!
en zelfspot...ook heerlijk!!
Iry en Soleil

ik ga ook slapen, wilde eigenlijk om 10 uur in de sportschool staan, gaat me vast nie lukken denk!

Jullie slaap lekker en tot een volgende keer want ik kom zeker nog es mee nachtbraken met jullie!
Ik heb dat altijd al een beetje hoor, van tevoren ergens geen zin in hebben. Maar ik ga meestal wel. Ook nu, dat heb ik vanaf het begin gedaan, ook al leek het me helemaal niks. Maar ik vind het nu gewoon eng om te moeten vertellen wat er allemaal gebeurd is het laatste half jaar, dat voelt zo mislukt.
Ik ben dan wel 35 maar ook erg puberaal hoor,vandaar dat dochter en ik altijd veel lol hebben(hoewel die ook puber af is sinds een maand)
Welterusten Claire. Je hebt vast mooie dingen om van te dromen vandaag.
trusten linza!! veel plezier!!! en gezellie hoor als hier ook komt.

Soleil(kijk streng hierbij) je bent niet mislukt!!! doe gewoon!!!
Weletrusten linza!

Tot gauw.

Iry, gelukkig dat je het zelf zegt, je motto, anders was het schokkend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven