Laat op het forum?
vrijdag 4 april 2008 om 02:36
Ik he in mijn werk veel te maken gehad met boeren en daar kun je alleen maar bewondering voor hebben. Wat kunnen die kerels werken zeg. En ze kunnen ook een hoop, het is niet alleen even op een tractortje rondrijden. Die runnen echt een compleet bedrijf in hun eentje. Administratie, boekhouden, deuitvoering van alle taken en noem maar op.
Ook bewondering voor hun vrouwen trouwens, want die zijn echt onmisbaar, die houden vaak het hele gezin draaiende en helpen vaak ook nog mee in het bedrijf.
Ik vond niet altijd alle dingen leuk om te horen (zeker niet bij de veeboeren), maar toch.
Ook bewondering voor hun vrouwen trouwens, want die zijn echt onmisbaar, die houden vaak het hele gezin draaiende en helpen vaak ook nog mee in het bedrijf.
Ik vond niet altijd alle dingen leuk om te horen (zeker niet bij de veeboeren), maar toch.
vrijdag 4 april 2008 om 02:42
Ik ben ook een weekendje weg, Linza. Een vriendin van me houdt een feestje. Ze woont ver weg, dus ik blijf daar slapen. Vandaar de alcohol. En het is lang geleden omdat ik de laatste tijd niet veel te vieren had. En een beetje depressief was / ben. En dus voorzichtig heb gedaan met alcohol (ik had nl. in het begin een enorme drang om me te gaan bezatten, haha. Ik heb het niet gedaan hoor). Hoewel ik het met Oud en Nieuw enorm op een zuipen gezet heb, maar ik werd niet eens dronken.
Oh, en van die arrogante vrouwen zijn vervelend ja. Maar volgens mij gaat daar een hoop onzekerheid achter schuil, anders hoeven ze niet zo te (over)schreeuwen. Maar Iry had het over een man en ik ook, en die zijn daarin toch weer anders geloof ik. Die hebben dan gewoon enorm veel vertrouwen in zichzelf, maar hoeven dat niet te laten merken.
Oh, en van die arrogante vrouwen zijn vervelend ja. Maar volgens mij gaat daar een hoop onzekerheid achter schuil, anders hoeven ze niet zo te (over)schreeuwen. Maar Iry had het over een man en ik ook, en die zijn daarin toch weer anders geloof ik. Die hebben dan gewoon enorm veel vertrouwen in zichzelf, maar hoeven dat niet te laten merken.
vrijdag 4 april 2008 om 02:46