Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Meisje,je hoeft het niet uit te leggen. Ik heb mijn halve leven zo gevoeld.

Toen ben ik er op een dag mee gestopt. Hte boeit mij niet meer wat een ander ervan denkt. Dat is zo vermoeiend.

De dag dat mijn dochter zei,las ik later kindren krijg wil ik net zo'n moeder worden als jij,is de dag dat ik geslaagd was!!

Maar ik begrijp heus wel wat je bedoelt,las je mensen lang niet hebt gezien. Dan lijkt het gemeten te moeten worden je leven aan die van de ander.

Maar je zegt gewoon dat je je leven aan het verdiepen bent, en dat werk je daarbij in de weg staat nu. Dat je al het materiele ook tijdelijk hebt achtergelaten om het ware leven te voelen,ontdekt waar het echt om draait in de wereld. En dat je ontzettend geniet van uitslapen en prachtige boeken leest. Je kennis met stappen vooruit gaat omdat je daar nu tijd voor hebt,haha. Vast wel iemand die stiekum jaloers is
hoe jong ben je geworden?? als je het wil zeggen??
Nou nOu,,het feest knalt van het scherm af!!! haha!
zo weer een beroerd getypt stukje uit mijn hand zeg
als je je 06 nummer hier zou willen noemen dan belde ik je NU op!!! Om je persoonlijk te feliciteren....

mag ook via de mail....stinkt....

maar niets moet!!!

quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 03:16:

Maar ik begrijp heus wel wat je bedoelt,las je mensen lang niet hebt gezien. Dan lijkt het gemeten te moeten worden je leven aan die van de ander.

Maar je zegt gewoon dat je je leven aan het verdiepen bent, en dat werk je daarbij in de weg staat nu. Dat je al het materiele ook tijdelijk hebt achtergelaten om het ware leven te voelen,ontdekt waar het echt om draait in de wereld. En dat je ontzettend geniet van uitslapen en prachtige boeken leest. Je kennis met stappen vooruit gaat omdat je daar nu tijd voor hebt,haha. Vast wel iemand die stiekum jaloers is

Iry! Zou iemand daar intrappen?

Wat een lieve dochter heb jij!

Ik ben 31 Iry Rare leeftijd, ik ben er nog helemaal niet aan toe om 31 te zijn. Ik vond 30 al raar, maar 31 is nog raarder, heel gek dat er alweer een jaar voorbij is.
niets bedoel ik hahaa
Oh, sorry, Claire voreg naar mijn leeftijd.

Nou, mijn 06 neerzetten gaat wat ver. Straks wordt ik nog eens door iemand gebeld joh Ik ben net zo lekker gewend aan die stille gsm.
Oh dat vond ik toen ook!! nu ben 35,ik vind dat verschikkelijk. denk iedre keer over 5 jaar ben ik 40!!!!!!!
haha ja ik ben over...enthousiast...
Hahaha!! die claire,ze word een beetje hyper van haar goede dag!! mischien moet je minder met koeien knuffelen,werkt te goed bij jou!!
Ja, vorig jaar vond ik het echt erg, 30 worden. Dat vond ik écht oud, haha.

Maar als ik jou nu hoor denk ik: mens doe niet zo gek. Wat is nou helemaal 35?
Claire is een echt boerinnetje!!
ja sorry
maar ik meen het wél!!!
varkens knuffelen schijnt heel leuk te zijn. hebben vrienden eens gedaan, maar ik kon toen helaas niet mee.
ik zal mijn mail adres weghalen...
Clairinneke
nou,35 is dus bijna 40!!!

Dat klinkt echt debiel oud. Moet ik mijn all stars gaan verbranden ofzo.
Was het je echte mailadres dan? Ik dacht dat het een grapje was, het leek me zo'n raar adres.
quote:_Soleil_ schreef op 04 april 2008 @ 03:26:

varkens knuffelen schijnt heel leuk te zijn. hebben vrienden eens gedaan, maar ik kon toen helaas niet mee.Nou daar lijkt mij niets aan
quote:_Soleil_ schreef op 04 april 2008 @ 03:27:

Was het je echte mailadres dan? Ik dacht dat het een grapje was, het leek me zo'n raar adres.hahaha!
jemig zijn jullie al zo oud!!! ( graapje) hoor!!!
35 is nog lang geen 40 hoor!

En all stars zijn op alle leeftijden cool. Ik heb ze ook nog Ik heb ze alleen bijna nooit aan. Ik ben een mini-zonneke, dus ik draag graag een hakje om niet de hele dag navels te staren
quote:_Soleil_ schreef op 04 april 2008 @ 03:26:

Clairinneke ook lol!! ik word helemaal vrolijk van jullie! lig ik dadelijk weer te grinniken in bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven