Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
lydia: misschien dat iemand anders het pakket voor je kan ophalen? die persoon heeft dan jouw e-mail nodig.

Ik ga deze keer ook die van mijn moeder ophalen (geen kiala-punt bij haar in de buurt), ga er vanuit dat dat goed gaat, want dat staat ook in de mail.
quote:molly74 schreef op 24 juni 2012 @ 22:29:

[...]

Oh, dat klinkt aantrekkelijk. Vind het wel een beetje eng om zoiets te doen, denk dan altijd dat ik iets over het hoofd zie ofzo.

Zag die extra kosten zo gauw niet staan bij de prijslijst. Daar zag ik alleen 'van 51 Euro voor 0 Euro'.

Bedankt in ieder geval voor het delen Him!

niks engs aan hoor, gewoon doen.

vriend en ik zijn op deze manier al twee keer gratis een weekend weg geweest.

het enige wat je moet betalen is reserverings kosten en de toeristenbelasting. en thats it.

we waren de eerste keer bij klein vink 22 euro kwijt en de vorige keer op hunzendal 19 euro.

lekker goedkoop.

het gaat dan alleen wel om een kampeerplek, dus niet om een huisje.

wat ons opviel was dat wij echt de enige mensen waren met een tent. de mensen om ons heen waren allemaal oudere mensen met een caravan.
quote:Mugske schreef op 25 juni 2012 @ 12:23:

lydia: misschien dat iemand anders het pakket voor je kan ophalen? die persoon heeft dan jouw e-mail nodig.

Ik ga deze keer ook die van mijn moeder ophalen (geen kiala-punt bij haar in de buurt), ga er vanuit dat dat goed gaat, want dat staat ook in de mail.ja inderdaad, als het goed is kan dat ook hoor, maar is niet heel erg in de buurt en wil er liever niet een ander mee opzadelen ;)
Wat yunomi betreft (ik krijg nooit iets van hun zomaar!) ik zat zaterdag alsnog op 375 dus kan het misschien net redden als ik het as zaterdag niet vergeet.
Even een alarmpje in je telefoon zetten ;) Dan kun je het bijna niet vergeten.
quote:italie_meisje schreef op 25 juni 2012 @ 12:23:

[...]

niks engs aan hoor, gewoon doen.

vriend en ik zijn op deze manier al twee keer gratis een weekend weg geweest.

Ik zou me er ook niet druk om maken Molly, Roompot is een grote organisatie en ze hebben regelmatig deze 'aanbieding'. Ik denk dat er geen addertjes onder je kampeerplek onder het gras zitten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik meld me ook even weer. Helemaal geïnspireerd door al die GTA's hier even gekeken naar de McCain, maar die verkoopt onze buurtsuper niet. Jammer, dus volgende week maar even ergens anders kijken.

Vriend heeft me van de week heel hard uitgelachen omdat ik wist dat de rijst bij de AH 3 cent duurder is dan bij de C1000

Maar hij was het er wel mee eens dat het toch weer 3 cent is Verder gaan we nu eens per maand naar de Aldi. Ik weet nu ongeveer wat er goedkoper is dan onze standaardproducten en wat er duurder is. Op de melk kunnen we bijv. 20 cent per pak besparen. Dat gebruiken we elke dag voor de pap van dochter, dus als we eens per maand wat pakken halen, besparen we zomaar een euro. Nog wat andere dingen zijn er ook fors goedkoper, dus met een beetje mazzel pakken we zo af en toe even 5 euro mee.

Sommige dingen zijn bij de Aldi trouwens wel schandalig duur. Ik let er nu extra op. Bij de AH zijn de goedkoopste blikjes tomatenpuree 7 cent, bij de Aldi kosten die blikjes 6 voor 99 cent. Je moet dus wel goed uitkijken met wat je koopt.

Verder een nieuwe groenteboer ontdekt in onze buurt. Ik had een meloen voor een euro, aardbeien voor 1,25 en een kilo paprika's voor 1,50

Hoe zit dat precies met die parels, wat is dat?
Hallo?!
quote:himalaya schreef op 25 juni 2012 @ 12:52:

[...]

Ik zou me er ook niet druk om maken Molly, Roompot is een grote organisatie en ze hebben regelmatig deze 'aanbieding'. Ik denk dat er geen addertjes onder je kampeerplek onder het gras zitten Nee alleen dennenappels haha. Vriend had de tent opgezet, niet goed gekeken. stond de slaapplek precies op een dennenappel, lag niet heel lekker haha
@Doortje: parels kun je sparen bij MoneyMailjonair (MM). Je schrijft je daar in en ontvangt parels voor het klikken op e-mails en het invullen van enquetes e.d. Die parels kun je bij een bepaald aantal laten uitbetalen (in euro's dus)

Een aantal van de schrijvers hier doen daaraan mee. Andere sites zijn euroxlix en gekkengoud.

Als je je daarvoor wilt aanmelden kun je dat zelf doen, maar ook via iemand hier. De persoon die jou aanmeldt krijgt daar namelijk ook parels/clixs/etc voor.

wat wel handig is, is om een apart e-mail adres voor dit soort dingen aan te maken, anders heb je altijd deze mails tussen al je andere - veel belangrijkere - mails staan.

sparen gaat niet altijd even snel, maar alle kleine beetjes helpen en ik zit vaak genoeg achter de pc.

als je je wilt aanmelden voor deze drie sites dan kan dat via mij. Ik heb dan alleen je e-mail adres nodig, zodat ik je een link kan sturen. je kunt me mailen op mugske (at) live . nl
Haha Doortje, zo doe ik dat ook.

Ik weet precies wat de prijzen zijn van de artikelen in de supermarkten en zie het ook gelijk als er een prijsverandering is geweest. Dan ga ik het voortaan bij een andere winkel halen waar het goedkoper is.

Maar goed, ik heb dan ook een ruime keuze aan supermarkten hier, er staan er 6 verschillende soorten op een bultje.
Doet iemand hier iets met Toluna?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben de oude topics even aan doorbladeren voor meer tips Ik lees iets over overstappen naar een nieuwe energieleverancier. Dat overweeg ik ook, want Essent is best wel een duur clubje. Hebben jullie daar ervaring mee?
Hallo?!
Ik gaf vaak mijn airmiles kaart niet bij AH, omdat ik dacht dat het alleen boven een bepaald bedrag wat opleverde. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn:

Bij elke aankoop van een AH Eigen Merk artikel ontvangt u gratis 1 Air Mile. Ook op verse AH artikelen dus het sparen kan hard gaan!

Misschien dat meer mensen net zo onwetend zijn als ik, dus laten scannen die kaart!
Airmiles heb ik ook niet!

*schrijft driftig mee*

Even zoeken wat je daarmee krijgt
Hallo?!
Ohh himalaya: dat is nieuw voor mij. Ik dacht ook dat het pas vanaf zoveel euro ging. Nouja mooi meegenomen. Ik spaar voor Stichting Aap dus zelf heb ik er niets aan maar het goede gevoel krinkt zo een beetje op!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:_Doortje_ schreef op 25 juni 2012 @ 13:07:

Ik meld me ook even weer. Helemaal geïnspireerd door al die GTA's hier even gekeken naar de McCain, maar die verkoopt onze buurtsuper niet. Jammer, dus volgende week maar even ergens anders kijken. 't moet wel van de AH zijn hé!
Airmiles bij de AH is nu alleen nog op huismerk artikelen. En je kunt je airmiles kaart aan je bonus kaart laten koppelen, dan hoef je alleen je bonus kaart nog te geven. (Wel even checken op de bon de 1e keer of je airmilesnummer daar dan opstaat).
Voor de vrekkers onder ons die op 4 juli jarig zijn.Ggratis naar de Apenheul. En je mag ook nog drie vrienden gratis meenemen.

http://www.apenheul.nl/bezoekersinformatie/feest/
ik spaar ook airmiles. doen boodschappen bij de appie en tanken bij de shell. Ik geef ieder jaar een aantal airmiles aan stichting aap (je kunt aan verschillende goede doelen schenken en dan zelf het aantal bepalen). verder gebruik ik ze voor uitjes (bijv. toegangskaartjes voor dierenpark emmen helemaal van airmiles betaald), gratis auto wassen bij shell, als we klusspul kopen bij praxis, kun je daar ook een deel met air-miles betalen.

ik scan altijd mijn airmiles en bonuskaart bij de appie. Mijn ouders hebben ook een air-miles pas met mijn nummer. Spaarde lekker door toen zij aan het verbouwen waren en al hun spullen bij praxis kochten
Ik spaar ook airmiles inderdaad, al jaren en ben er al best een paar keer gratis van naar de Efteling geweest, dat is me de aanschafkosten van 2,50 voor het pasje wel waard! ;)

En inderdaad, de aldi is lang niet altijd goedkoper! Ik zag trouwens vorige week dat de naturel ribbelchips in prijs verhoogd waren, van 0.59 naar 0.89.. Ik vond het een schandalige verhoging! De paprika ribbelchips stonden nog wel op 0.59.. Da's dan weer vreemd..

En inderdaad, de McCain actie moet wel gekocht zijn bij AH, staat in de voorwaarden...
Goeie Grutten is hier bij de AH uit het assortiment gehaald (en twee weken geleden hadden ze de actieverpakking nog niet, grrrr). Verder kon ik de Fristi met actiesticker niet vinden en hadden ze ook geen Golden Longs (ja, zo kan ik ook een actie opzetten natuurlijk, alléén bij de AH en dat het dan niet in het assortiment zit ).

Wel de vleeswaren gekocht en de Ambi Pur.

Verder nog gespot op het www Gratis krant 2x Trouw en Probeer Compeed Gratis
Ik vind het alleen waardeloos bij Airmiles dat je voor de extra miles eerst weer een bon uit moet printen en die bij de kassa laten zien. Dat vergeet ik natuurlijk als ik spontaan bedenk dat ik nog wat bij de Praxis moet hebben. Vind het ook stom. Want het kan toch ook een bepaalde periode aan je kaart worden gekoppeld? Dat het automatisch gaat?

Ik ga nu een mail sturen aan airmiles.
Let bij de compeed goed op de voorwaarden, je geeft namelijk hier toestemming voor:

Door het 'IK ACCEPTEER' vakje aan te vinken, stem ik erin toe dat onderstaande informatie naar andere landen, waar mogelijk geen equivalente wetten omtrent het beschermen van informatie gelden, getransfereerd kan worden (inclusief landen buiten de Europese Unie/Europese Economische Ruimte):

Voor mij reden genoeg om het niet te doen.
quote:himalaya schreef op 25 juni 2012 @ 14:18:

Ik ga nu een mail sturen aan airmiles.

Ik vind jou leuk. Onderteken ook maar namens mij.
quote:chrissiy schreef op 25 juni 2012 @ 14:20:

[...]

Ik vind jou leuk. Onderteken ook maar namens mij.

Te laat!

Maar ik laat wel even weten wat het antwoord is geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven