Viva Vrekkentopic VI
maandag 25 juni 2012 om 15:07
quote:_Doortje_ schreef op 25 juni 2012 @ 13:31:
Ik ben de oude topics even aan doorbladeren voor meer tips Ik lees iets over overstappen naar een nieuwe energieleverancier. Dat overweeg ik ook, want Essent is best wel een duur clubje. Hebben jullie daar ervaring mee?Bel Essent even dat je weg wil gaan en wat ze kunnen doen. Wij zijn namelijk net met de energieveiling van de consumentenbond overgestapt naar Essent, die kwamen er toen verreweg als goedkoopste uit. Mijn zus heeft dat met Eneco gedaan. Aangegeven nieuwe klanten krijgen dit en dat, oude klanten mogen teveel blijven betalen, hoe zit dat. Kreeg toen een mooi aanbod en is bij Eneco gebleven.
Ik ben de oude topics even aan doorbladeren voor meer tips Ik lees iets over overstappen naar een nieuwe energieleverancier. Dat overweeg ik ook, want Essent is best wel een duur clubje. Hebben jullie daar ervaring mee?Bel Essent even dat je weg wil gaan en wat ze kunnen doen. Wij zijn namelijk net met de energieveiling van de consumentenbond overgestapt naar Essent, die kwamen er toen verreweg als goedkoopste uit. Mijn zus heeft dat met Eneco gedaan. Aangegeven nieuwe klanten krijgen dit en dat, oude klanten mogen teveel blijven betalen, hoe zit dat. Kreeg toen een mooi aanbod en is bij Eneco gebleven.
maandag 25 juni 2012 om 15:09
Haha, nu kun je nog langer gratis wassen noa_lynn
. Hier ook een flinke voorraad inmiddels!
Yunomi is echt goed aan het uitdelen joh, helaas heb ik niks leuks mogen ontvangen, toch jammer, haha!
Wel gisteren mijn schoonmoeder de haarverf van John Frieda erin laten smeren, die vorige week met de pakketdienst gebracht werd (totale verrassing) en ik ben erg tevreden, helemaal blij met mijn gratis kapsel
!

Yunomi is echt goed aan het uitdelen joh, helaas heb ik niks leuks mogen ontvangen, toch jammer, haha!
Wel gisteren mijn schoonmoeder de haarverf van John Frieda erin laten smeren, die vorige week met de pakketdienst gebracht werd (totale verrassing) en ik ben erg tevreden, helemaal blij met mijn gratis kapsel

maandag 25 juni 2012 om 15:17
maandag 25 juni 2012 om 16:02
quote:chrissiy schreef op 25 juni 2012 @ 15:43:
Ik heb de kipfilet gekocht, nog niet geprobeerd. Heb niets gekregen van Yunomi zelf, zijn jullie dan ook heel actief op de site?Nee heb me half jaar geleden ingeschreven en kom er nauwelijks omdat ik er eigenlijk niet zo heel veel aan vind...... maar heb nu al drie keer iets gekregen, dus zal wel echt dmv loting gaan.
Ik heb de kipfilet gekocht, nog niet geprobeerd. Heb niets gekregen van Yunomi zelf, zijn jullie dan ook heel actief op de site?Nee heb me half jaar geleden ingeschreven en kom er nauwelijks omdat ik er eigenlijk niet zo heel veel aan vind...... maar heb nu al drie keer iets gekregen, dus zal wel echt dmv loting gaan.
maandag 25 juni 2012 om 16:05
quote:gizz schreef op 25 juni 2012 @ 16:02:
[...]
Nee heb me half jaar geleden ingeschreven en kom er nauwelijks omdat ik er eigenlijk niet zo heel veel aan vind...... maar heb nu al drie keer iets gekregen, dus zal wel echt dmv loting gaan.Al drie keer! Wat leuk voor je (maar ik wil oo-hook, 1 keer iets vind ik al leuk ).
[...]
Nee heb me half jaar geleden ingeschreven en kom er nauwelijks omdat ik er eigenlijk niet zo heel veel aan vind...... maar heb nu al drie keer iets gekregen, dus zal wel echt dmv loting gaan.Al drie keer! Wat leuk voor je (maar ik wil oo-hook, 1 keer iets vind ik al leuk ).
maandag 25 juni 2012 om 16:32
maandag 25 juni 2012 om 21:02
maandag 25 juni 2012 om 21:23
Vandaag wel echt gevrekt. Heb 3 uur in de rij gestaan bij de Kids Factory, zijn failliet en hielden mega opruiming. 70% korting op kleding, 50% op de rest m.u.v. Auto stoelen en Stokke. Heb wel,90 euro uitgegeven, maar veel leuke kraamkadootjes voor mijn vriendin die over 1,5 week moet bevallen, en nog een kraamkadootjes voor een andere vriendin, een tafeltennis setje incl, net voor de kids en een leuke watercooler van Rice.dk
Heb me staan vergapen aan wat mensen allemaal kochten, echt niet normaal.
Heb me staan vergapen aan wat mensen allemaal kochten, echt niet normaal.
maandag 25 juni 2012 om 22:51
Gaat er iemand nog binnenkort iets bestellen bij Hans Anders? Ik heb een kortingscoupon van ¤ 5,- gekregen, omdat de bestelling iets langer duurde dan gebruikelijk.
Eenmalig te gebruiken tot 31 december, dus ik zet hem niet hier neer voor de graaiers
¤ 5,- is natuurlijk niet veel, maar als je toch iets gaat bestellen is het toch weer leuk meegenomen.
Eenmalig te gebruiken tot 31 december, dus ik zet hem niet hier neer voor de graaiers
¤ 5,- is natuurlijk niet veel, maar als je toch iets gaat bestellen is het toch weer leuk meegenomen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 25 juni 2012 om 22:55
Zodra mensen zien dat er korting afgaat worden ze hebberig, maar veel dingen waren dan alsnog duur. Bijv. Er stonden lampjes van het merk Stapelgoed, die waren gemaakt van een oud geëmailleerd pannetje, waarin beton was gestort en daarin stond dan een stuk drijfhout met daarop een lampekapje. Het geheel was zo'n 40cm hoog. Hiervoor moest dan 230 euro worden neergeteld, nu zou er 50% afgaan. No way dat ik daar ooit zoveel geld voor zou neertellen.
dinsdag 26 juni 2012 om 14:01
Wat een slappe zakken bij Airmiles zeg...
Ik had dus die mail gestuurd waarom je ouderwets en papierverspillend bonnen moest printen om voor extra miles in aanmerking te komen, en dat ze dat toch makkelijk gedurende een bepaalde periode aan je kaart/account konden koppelen.
Krijg ik het volgende antwoord:
Bedankt voor uw e-mail. Wij zullen uw advies doorsturen aan de mensen die hier over gaan.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
De 'klantenservice' van airmiles wordt bij deze genomineerd voor de meest onnozele en nietszeggende antwoordmail!
Ik had dus die mail gestuurd waarom je ouderwets en papierverspillend bonnen moest printen om voor extra miles in aanmerking te komen, en dat ze dat toch makkelijk gedurende een bepaalde periode aan je kaart/account konden koppelen.
Krijg ik het volgende antwoord:
Bedankt voor uw e-mail. Wij zullen uw advies doorsturen aan de mensen die hier over gaan.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
De 'klantenservice' van airmiles wordt bij deze genomineerd voor de meest onnozele en nietszeggende antwoordmail!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje