Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Net mijn cadeautje van Yunomi opgehaald, de robijn wasmiddel capsules.

Erg blij mee.. niet dat ik eerst geen gratis wasmiddel in huis had hoor .
quote:_Doortje_ schreef op 25 juni 2012 @ 13:31:

Ik ben de oude topics even aan doorbladeren voor meer tips Ik lees iets over overstappen naar een nieuwe energieleverancier. Dat overweeg ik ook, want Essent is best wel een duur clubje. Hebben jullie daar ervaring mee?Bel Essent even dat je weg wil gaan en wat ze kunnen doen. Wij zijn namelijk net met de energieveiling van de consumentenbond overgestapt naar Essent, die kwamen er toen verreweg als goedkoopste uit. Mijn zus heeft dat met Eneco gedaan. Aangegeven nieuwe klanten krijgen dit en dat, oude klanten mogen teveel blijven betalen, hoe zit dat. Kreeg toen een mooi aanbod en is bij Eneco gebleven.
Haha, nu kun je nog langer gratis wassen noa_lynn ;). Hier ook een flinke voorraad inmiddels!

Yunomi is echt goed aan het uitdelen joh, helaas heb ik niks leuks mogen ontvangen, toch jammer, haha!

Wel gisteren mijn schoonmoeder de haarverf van John Frieda erin laten smeren, die vorige week met de pakketdienst gebracht werd (totale verrassing) en ik ben erg tevreden, helemaal blij met mijn gratis kapsel :D!
gister vlees van oligusto gekocht. was achterham. nu weet ik waarom ik dat nooit eerder heb gekocht. Er zaten DRIE hele plakken ham in (grote dat weer wel), maar was echt weinig voor die prijs en smaakte niet anders dan het vlees van de appie.
Ha Mugske, dat vonden wij nu ook!
Ik heb de kipfilet gekocht, nog niet geprobeerd. Heb niets gekregen van Yunomi zelf, zijn jullie dan ook heel actief op de site?
Hier verkopen ze de oligusto nergens helaas.... Maar 3 plakjes voor ik las ergens 1,79 ofzo.. pff dat is duur broodbeleg!
Daarnet op mijn bankrekening gekeken: Mona XL, Goeie Grutten én Dove terug. Volgens mij houden ze vaste dagen aan ofzo...
quote:chrissiy schreef op 25 juni 2012 @ 15:43:

Ik heb de kipfilet gekocht, nog niet geprobeerd. Heb niets gekregen van Yunomi zelf, zijn jullie dan ook heel actief op de site?Nee heb me half jaar geleden ingeschreven en kom er nauwelijks omdat ik er eigenlijk niet zo heel veel aan vind...... maar heb nu al drie keer iets gekregen, dus zal wel echt dmv loting gaan.
quote:gizz schreef op 25 juni 2012 @ 16:02:

[...]

Nee heb me half jaar geleden ingeschreven en kom er nauwelijks omdat ik er eigenlijk niet zo heel veel aan vind...... maar heb nu al drie keer iets gekregen, dus zal wel echt dmv loting gaan.Al drie keer! Wat leuk voor je (maar ik wil oo-hook, 1 keer iets vind ik al leuk ).
Ik heb ook de Mona XL vandaag terug gekregen. Gekocht in de aanbieding dus nog winst gemaakt ook.
haha chrissy, dat denk ik inderdaad oo-hook ;)

Ik heb wel ooit een keer een rookworst gekregen, vond ik ook erg leuk!
Ja, moet ik eens op gaan letten, GTA's in de aanbieding. Oligusto is deze week bij de Deen in de aanbieding...
Dat kan aardig aantikken hoor... zo hebben vriendlief en ik allebei dubbel aantal pakken kleenex in de wacht gesleept bijvoorbeeld... en de dove ook gecombineerd, hij zijn douchegel gratis en voor mij daarbij een deo die gratis was door de aanbieding plus nog wat winst!
Jullie hebben het wellicht al gezien in de folder, maar Etos heeft een aanbieding in douchegels: 2 halen, 1 betalen. Fijn voor de voorraadkast!
quote:lydiam1 schreef op 25 juni 2012 @ 16:28:

haha chrissy, dat denk ik inderdaad oo-hook ;)

Ik heb wel ooit een keer een rookworst gekregen, vond ik ook erg leuk!Een rookworst is ook goed
Bingo op Snoezekinds school.......

Voor zes euro lootjes gekocht, en thuisgekomen met twee wijnglazen van formaat bierpul, een keukenschort, goedkope waterschmink van de hema, een pet en twee schoonmoedercadeautjes (notitiehanger en geurzakjes).

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Vandaag wel echt gevrekt. Heb 3 uur in de rij gestaan bij de Kids Factory, zijn failliet en hielden mega opruiming. 70% korting op kleding, 50% op de rest m.u.v. Auto stoelen en Stokke. Heb wel,90 euro uitgegeven, maar veel leuke kraamkadootjes voor mijn vriendin die over 1,5 week moet bevallen, en nog een kraamkadootjes voor een andere vriendin, een tafeltennis setje incl, net voor de kids en een leuke watercooler van Rice.dk

Heb me staan vergapen aan wat mensen allemaal kochten, echt niet normaal.
Mensen worden hebberig als het goedkoop is Layla, dan moeten ze het hebben. Of ze het nodig hebben of niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gaat er iemand nog binnenkort iets bestellen bij Hans Anders? Ik heb een kortingscoupon van ¤ 5,- gekregen, omdat de bestelling iets langer duurde dan gebruikelijk.

Eenmalig te gebruiken tot 31 december, dus ik zet hem niet hier neer voor de graaiers

¤ 5,- is natuurlijk niet veel, maar als je toch iets gaat bestellen is het toch weer leuk meegenomen.
Zodra mensen zien dat er korting afgaat worden ze hebberig, maar veel dingen waren dan alsnog duur. Bijv. Er stonden lampjes van het merk Stapelgoed, die waren gemaakt van een oud geëmailleerd pannetje, waarin beton was gestort en daarin stond dan een stuk drijfhout met daarop een lampekapje. Het geheel was zo'n 40cm hoog. Hiervoor moest dan 230 euro worden neergeteld, nu zou er 50% afgaan. No way dat ik daar ooit zoveel geld voor zou neertellen.
ik vond gister bij de fysio in de wachtkamer in een tijdschrift een gta bon van dash.. nog geldig tot 30 juni, heb ik even geluk
Ik zou dat dan weer niet doen... en bon halen uit een tijdschrift van een ander.
Hmmpff, gister witlof bij de Lidl gekocht voor 0,69 cent voor 500 gram. Net een paar mensen uitgenodigd voor het eten, dus even witlof bijgehaald bij Lidl.. Nu voor 0,89 cent! :(
Wat een slappe zakken bij Airmiles zeg...

Ik had dus die mail gestuurd waarom je ouderwets en papierverspillend bonnen moest printen om voor extra miles in aanmerking te komen, en dat ze dat toch makkelijk gedurende een bepaalde periode aan je kaart/account konden koppelen.

Krijg ik het volgende antwoord:

Bedankt voor uw e-mail. Wij zullen uw advies doorsturen aan de mensen die hier over gaan.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

De 'klantenservice' van airmiles wordt bij deze genomineerd voor de meest onnozele en nietszeggende antwoordmail!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven