help

26-06-2012 15:25 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heei,

Ik heb 2 dagen achter elkaar sex gehad met mijn ex, met condoom maar zonder de pil.(4&5 juni) Hierna heb ik de 3e dag(6 juni) een morningafter pil gehaald. Een week erna ben ik 5 dagen ongesteld geworden(11 t/m 15 juni), maar nu hebben we het vorige week woensdag(21 juni) weer gedaan (geen morningafter gehaald, wel met condoom(die zat verkeerd om maar was wel uitgerold) zonder de pil) nu had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar ben het niet geworden, ben ik nu zwanger?
Heei,

Ik heb 2 dagen achter elkaar sex gehad met mijn ex, met condoom maar zonder de pil.(4&5 juni) Hierna heb ik de 3e dag(6 juni) een morningafter pil gehaald. Een week erna ben ik 5 dagen ongesteld geworden(11 t/m 15 juni), maar nu hebben we het vorige week woensdag(21 juni) weer gedaan (geen morningafter gehaald, wel met condoom(die zat verkeerd om maar was wel uitgerold) zonder de pil) nu had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar ben het niet geworden, ben ik nu zwanger?
Ja. Drie zijn het er.
Ja.
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 15:25:

Heei,

Ik heb 2 dagen achter elkaar sex gehad met mijn ex, met condoom maar zonder de pil.(4&5 juni) Hierna heb ik de 3e dag(6 juni) een morningafter pil gehaald. Een week erna ben ik 5 dagen ongesteld geworden(11 t/m 15 juni), maar nu hebben we het vorige week woensdag(21 juni) weer gedaan (geen morningafter gehaald, wel met condoom(die zat verkeerd om maar was wel uitgerold) zonder de pil) nu had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar ben het niet geworden, ben ik nu zwanger?Ja!
Ja, nog steeds.
Zal ik in mijn glazen bol kijken terwijl jij ondertussen even een test gaat halen bij het Kruidvat? Vergelijken we daarna de resultaten even.

(Iemand nog een magic 8 ball in de aanbieding?)
Eh misschien een test doen?
Of alweer Camry.
Ga gewoon eens aan de pil....
menen jullie dit of is het een grapje? ik maak me namelijk best wel zorgen.
Nee nu niet
Computer says 'no'
We menen het woord voor woord.
Beetje te laat om je zorgen te maken.
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 15:28:

menen jullie dit of is het een grapje? ik maak me namelijk best wel zorgen.

1 woord, 2 lettergrepen.

Huis-arts.
Lees voor het gebruik de bijsluiter.
Mijn computer zegt i want bittie. Reuze zwanger dus.
Met jouw cyclus van 13 dagen denk ik: ja van een tweeling
Wie wind zaait zal storm oogsten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:cm_89 schreef op 26 juni 2012 @ 15:29:

[...]

1 woord, 2 lettergrepen.

Huis-arts.

Sneller, ook betrouwbaar en goedkoop:

Testen van het Kruidvat.

Verder: ga aan de pil en oefen eens fatsoenlijk met condooms omdoen.
je moet ff in de bijsluiter van de MA pil kijken, deze is ook online te vinden, uit mijn hoofd is het mogelijk dat je 5 dagen later je te verwachten menstruatie kunt krijgen, wil je het zeker weten, simpel koop ff een testje.
quote:Artemis schreef op 26 juni 2012 @ 15:30:

Lees voor het gebruik de bijsluiter.Van (seks met) die ex? "Kan leiden tot zwangerschap"
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 15:28:

menen jullie dit of is het een grapje? ik maak me namelijk best wel zorgen.Tuurlijk menen we dit. Je denkt toch niet dat we jokken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven