Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Hahahha, je dochter, IkbenIk! Lachen zeg.

Dat borduren: mooi.

Ik heb vandaag een theelichthoudertje in lentegroen/doorzichtig bobbelglas gemaakt, en een hart in datzelfde lentegroen, met twee glasbolletjes erin. Nu nog foto's maken.

Oh ja, en die bloemetjes eerder op de pagina zijn leuk zijn, echt iets voor een tuintafel.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
@han, leuk! Wat wordt het uiteindelijk?

@elmervrouw, pure nieuwsgierigheid, hoe maak je die prachtige dingen met glas?

@ikbenik, haha heerlijk! Hoe oud is je dochter (ongeveer)?

Hier vandaag een punnikmolen besteld ik ben benieuwd!
Aarggh breekt mijn borduurnaald! Heb nu alleen nog een scherpe naald, hoop dat dit ook werkt...

Heb ik weer..
@Sushi, een aantal pagina's geleden heb ik uitleg gegeven, met foto's. Even zoeken, als je wilt. Ik weet zo niet op welke pagina dat inmiddels is beland.
Zijn er hier nog meer mensen die op Blogspot zitten?

Maak ik net een nieuw blog, wil ik een foto erbij plaatsen, is mijn opslagruimte blijkbaar vol en moet ik nieuwe ruimte bijkopen. Huh? Hoezo?

Dan is dit dus de laatste foto die ik kan laten zien.
Hoi

Ik heb even troubles in paradise (autotroubles) dus ik lees straks/later terug.
@sushi, je borduurnaald breken? Hoe doe je dat!

@elmervrouw, mooi glaswerk weer! Maar fotograferen kan je ook! Mooi genomen deze foto!

Ik heb m'n stofjes binnen! Had naar aanleiding van m'n kussensloop de vraag gekregen of ik ook iets wilde maken voor m'n zusje, en aangezien die nu aan het verhuizen is leek me dat een goed idee!

Heb alleen een super drukke dag gehad op m'n werk, dus geen knutsel voor mij vandaag...ik hang op de bank
En ik baal als de tering dus.... Stomme auto
Balen Marels! Wat is er mis?

Heb net via internet een reservering gemaakt voor een huurauto! Voor het eerst, dus ben benieuwd! M'n vriend heeft bedacht een orgel morgenavond voor een aar tientjes op te gaan halen, wel leuk, maar dus wel een auto nodig...

Dit wordt het:

Wat een leukerdje Han.

Balen van je auto Marels.

Sushi: met een scherpe naald kan het ook maar dan moet je iets beter oppassen niet ín de onderlaag/het linnnen/kaasdoek te steken.

Ben net aan de raamhanger begonnen. Wordt appeltjesgroen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Sushi wat is een punnikmolen?

Elmervrouw, wat mooi.

Marels, succes ermee

Han, leuk komt het op een kinderkamer of waar? Wat heb je al veel gedaan.

Jullie steken mij aan, ik ga ook weer breien/punniken. Leuke steek gevonden.
Elmervrouw, ah okee, zo even zoeken. Wat een mooie dingen maak je!

Lautjej, het oogje brak af... Met de scherpe gaat prima, alleen al een paar keer in mijn vinger, haha

Han, oe die is leuk! En veel werk

Steph, een molentje waarmee je punnikt. Wil graag de phildarsjaal maken en daar heb je 90 meter punnik voor nodig.

Linkje
die sjaal was inderdaad erg leuk! ben benieuwd hoelang je erover gaat doen

@sushi, vingerdopje misschien?

toch beetje 'geknutseld' vanavond. Heb de stofjes geknipt en alvast gespeld. dan kan ik een andere keer weer achter de naaimachine kruipen.

weet alleen niet welke volgorde ik het leukste vind....wat vinden jullie?

Wat een leuke dingen zijn er gepost! Han, je gaat goed zeg, met je borduursels. Schattig schilderijtje is het!

EV, kan ik ergens een petitie tekenen zodat je weer foto's kan plaatsen hier? Ik kan het idee geen prachtige creaties van jou meer te zien amper verdragen...

Marels, hopelijk lukt het met de auto. Ikbenik: hilarisch verhaal! Hoe oud is je dochter? Lautjej: ik vind het eerste ontwerp het leukst.

En voor iedereen die ik vergeten ben:

Ik heb nu al een paar keer gezegd foto's te gaan maken en neerplempen hier, maar dat gaat me vooralsnog niet lukken. Te druk op het werk, teveel avonden aan het werk, dus ik kom me vooralsnog alleen maar verlustigen aan leuke verhalen en mooie foto's .
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Lautjej, het 2e ontwerp. Geen vaste volgorde

Elmervrouw, en via tinypic og imageshack?

Hier genoeg geborduurd vandaag, het wordt nu te donker. Ik zie de witte kruisjes niet meer
Lautjej: ik stem ook op het tweede ontwerp

O ja, ikbenik; grappig verhaal van je dochter. Heeft ze vannacht gewoon kunnen slapen
Snjókorn falla, á allt og alla
2e lautjej.
Geen tijd gehad om iets te doen. Maar wat weer een leuke foto's! Gaat goed zeg, dat borduren, Sushi! En wat een tempo!

Balen Marels van je auto. Kost weer heel wat blokjes fimo...

lautjej: ik vind de eerste het leukst.
Jeee, wat veel reacties! Niet te doen om overal op te reageren...!

Lautjej; ik vind die 2de juist wel leuk omdat die niet diagonaal is maar 'willekeurig'.

M'n dochter is 9 jr.

Ze sprak vandaag na school NIET af met vriendjes omdat ze dus....-juist,ja!- ..wilde PUNNIKEN..!!! Ak: volgens mij kan elmervrouw op haar Blogspot niet meer plaatsen; hier op het vF wel.
Lautje, waar je de meetlint het best kunt zien (geen idee of het 1 of 2 is).

Ikbenik, dat is ook erg van je dochter. Hoezo verslaafd?
Lautje, ik vind de 1ste het leukste. Maar zo te lezen vindt iedereen iets anders, dus gewoon doen wat je zelf leuk vindt.

Ik weet nog niet waar mijn schilderijtje komt te hangen, dat zien we wel als het af is.
quote:Akakia schreef op 26 juni 2012 @ 22:33:

EV, kan ik ergens een petitie tekenen zodat je weer foto's kan plaatsen hier? Ik kan het idee geen prachtige creaties van jou meer te zien amper verdragen...You make my day

Ik ga zo proberen om alle foto's, tot zover gebruikt in mijn blogs, op 'klein' te zetten i.p.v. op 'groot' zoals ik nu heb gedaan. Dat scheelt denk ik ook weer ruimte. Het liefst zou ik gewoon een eigen website hebben, met eigen domeinnaam, en stoppen met Blogspot. Dan zou ik er alles ook veel overzichtelijker op kunnen zetten.

Lautjej: ik vind de 2e het mooist. Lekker willekeurig.

Oh, en dat Nijntje-borduurwerk vind ik echt schattig
Lautje, foto 1.

Waaaaarom zijn we van de eerste pagina gedonderd?

Ik kan niet overal op reageren hoor, was me te druk

Ik heb niks geknutseld, al ga ik vandaag voor het werk nog wat bloemenslingers maken. Worden echt wel leuk. Zondag hebben we tuinfeest en ze zijn bedoeld om de tent wat te versieren. Ben benieuwd!

Oh, en ik heb een schatkist

Staat nu op mijn nachtkastje met sieraden erin!
Maareh... Ik heb forumtijd nu, waar IS iedereen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven