ovulatietest positief maar geen menstruatie

04-04-2008 16:56 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen graag een kindje en zijn bezig om zwanger te worden.

Nu heb ik een cyclus van 46 dagen. Ik heb een ovulatietest gedaan en die was 16 dagen voor dat ik ongesteld moest worden positief. Nu ben ik meer dan een week overtijd en nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik af en toe steken en menstruatiepijnen in mijn onderbuik. En ook heb ik last van mijn onderrug, droge ogen en ben ik ontzettend moe. Ik heb al 2 keer een zwangerschapstest gedaan maar die is negatief. Hoe kan dit?

Heeft iemand dit ook gehad?
Als de zwangerschapstest negatief was zou ik het over een paar dagen nog een keer proberen. Het kan zijn dat je cyclus toch iets langer was en je dus wat te vroeg getest hebt. Als de test over een paar dagen nog negatief is is de kans erg klein dat je toch zwanger bent. Er zijn ook vrouwen waarbij de test negatief blijft maar via een bloedtest wel een positieve uitslag krijgen. Als je menstruatie uitblijft zou ik dan toch even lang de dokter gaan.
hai hai!

Ik ga ook weer beginnen met ovulatie testen. heb ik vorige maand ook gedaan! werkt erg goed!

Zie net op de site dat je nu 2e pakket gratis krijgt, tis alleen nog vandaag geldig die actie. dus misschien hebben jullie er iets aan!!!

Groetjes Mik
hai hai!

Ik ga ook weer beginnen met ovulatie testen. heb ik vorige maand ook gedaan! werkt erg goed!

Zie net op de site dat je nu 2e pakket gratis krijgt, tis alleen nog vandaag geldig die actie. dus misschien hebben jullie er iets aan!!!

Groetjes Mik

het is op de site www.babyboomshop.nl Je besteld dan 1 pakket en moet ergens op een forum zetten dat deze actie loopt. zo help je hun en zei helpen jou. ik vind het top!!!!
Inderdaad top om voor een ander reclame te maken op een topic waar je de TO niet mee helpt.....

TO, geen idee hoe dat kan. Nooit gehad namelijk. Ik zou dan inderdaad nog maar even wachten en weer eens testen. Is het dan nog steeds negatief dan maar eens de dokter bellen. Het maakt je wel vreselijk onzeker zoiets......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven