Vermoeden vriend

27-06-2012 17:50 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Ik maak soms omdat vriend drukke baan heeft de huis, met name zijn kamer, schoon. En laatst viel me op dat zijn doos condooms ineens leeg was terwijl hiervoor er ééntje inzat. Ik ga niet met hem naar bed ivm gezondheid. Lang verhaal Maar zijn huisgenoot is heel christelijk en gaat met zijn 'long-term' vriendinnetje ook niet naar bed. Nu ben ik bang dat hij wellicht een slippertje heeft gehad met iemand anders.. Terwijl voor de rest hij totaal geen aanleiding daarvoor geeft. Wat doen? Ik was van plan het te vergeten maar als ik eraan denk, zit me wel beetje dwars..
quote:Wie gaat er nu in condooms klaarkomen Jouw vriendin niet.
quote:Yhabibi schreef op 27 juni 2012 @ 18:39:

[...]

Jouw vriendin niet.Ik mag hopen van niet.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort. ;)
quote:Neele01 schreef op 27 juni 2012 @ 18:27:

Leuk dat je bij t schoonmaken in een doosje condooms kijkt. Nette manier van checken...Het is beter dan in zijn telefoon kijken
Tja, aangezien dat ding daar al vrij lang lag, was de houdbaarheidsdatum misschien gepasseerd?
Bedenk me net dat ik een pak condooms had gehaald omdat m'n ex-vriendin een medicijn moest hebben waarbij we het veilig moesten doen.

Geloofde ze mij niet. Grr.
quote:Yhabibi schreef op 27 juni 2012 @ 18:32:

- oefenen met aandoen van een condoom.

- aan een ander gegeven die hem wel nodig had

- datum verlopen

- opgeruimd

- getest of ze echt zoveel water kunnen bevatten zonder te knappen

- als boekenlegger gebruikt

- per ongeluk in de prullenmand laten vallen en die daarna leeg gegooid hebben

- signaal dat hij toe is aan kinderen

- Smurfenmuts

- voor een ander gevoel tijdens masturbatie dat ding eens om gedaan

- seks met zijn huisgenoot (ik weet dat dat een man is)

- kip schoongemaakt en als keukenhandschoen gebruikt

Meeste redenen zijn ook moeilijk te vertellen, dus zeg je maar 'uitgeleend'.

Misschien ligt de kern van een relatie wel niet op de bodem van een wel of niet lege condoomdoos...

Daar dacht ik ook aan; schijnt dat mannen dit een prettig gevoel geeft omdat ze hun eigen hand niet voelen (heeft mijn ex ooit uitgelegd).

Zeker gezien seks met TO er niet inzit, lijkt me dat voor de hand liggend.
quote:Aureel schreef op 27 juni 2012 @ 18:59:

Daar dacht ik ook aan; schijnt dat mannen dit een prettig gevoel geeft omdat ze hun eigen hand niet voelen (heeft mijn ex ooit uitgelegd).En als je naar mijn geslacht kijkt (euh, in mijn profiel naar welk geslacht ik heb; hoe zeg ik dat netjes?), zie je dat ik zelf ook ben uitgerust met een piemel.
ben je er ondertussen al achter gekomen hoe het nu precies zit met het "vermiste" condoom ?
quote:handplant schreef op 27 juni 2012 @ 19:04:

[...]

En als je naar mijn geslacht kijkt (euh, in mijn profiel naar welk geslacht ik heb; hoe zeg ik dat netjes?), zie je dat ik zelf ook ben uitgerust met een piemel.

Aha

Ik denk ook niet dat een vrouw dit zelf zou bedenken. Zo zie je maar weer hoe waardevol een mannelijke bijdrage is!
Grappig dat iedereen ervan uit gaat dat het condoom vast niet door hemzelf gebruikt is.
quote:yasuko schreef op 27 juni 2012 @ 19:16:

Grappig dat iedereen ervan uit gaat dat het condoom vast niet door hemzelf gebruikt is.Zeur.+
quote:yasuko schreef op 27 juni 2012 @ 19:16:

Grappig dat iedereen ervan uit gaat dat het condoom vast niet door hemzelf gebruikt is.Dat lees ik helemaal niet. Er worden alleen veel mogelijke verklaringen gegeven, die net zo goed kunnen, naast vreemdgaan.
Hij gaat vreemd.
Ja dat lees ik ook.

Maar het doet me denken aan die konijnenmop (het loopt als een konijn het eet als een konijn het ziet er uit als een konijn, maar het kan natuurlijk van alles zijn).
quote:brokenhearted78 schreef op woensdag 27 juni 2012 19:20 Hij gaat vreemd.ja.
trolll???

ik denk dat ie het condoom ineens tegenkwam

naar de THT-datum keek en dacht:

condoom kan weg.....

Of naar jou keek en dacht, daar heb ik toch geen sex mee...

en dacht:

condoom kan weg....
Je hebt een vriend, maar je gaat er niet mee naar bed.

Dan is het pech voor jou, maar je hebt niks te zeggen over zijn seksleven als jij het toch niet met hem wil doen.
quote:yasuko schreef op 27 juni 2012 @ 19:27:

[...]

ja.

Nou ja, als hij dat doet, dan doet hij het in ieder geval beschermd.

Maar wat zeggen ze in het leger ook weer?

- once is happenstance

- twice is coincidence

- three times is enemy action

Om op basis van 1 ding, wat ook anders uitgelegd kan worden, meteen zo'n definitieve uitspraak te doen vind ik wel heftig.
Drie dingen.

Maar ik sluit troll niet uit.
Ik ben ook wel benieuwd wat hij te zeggen had, als het hem op de man af wordt gevraagd...

@Mopsie41: TO zegt dat ze op dit moment geen seks hebben vanwege gezondheidsredenen. Nogal erg kort door de bocht als je dat dan meteen opvat als een vrijbrief voor hem om vreemd te gaan...
quote:brokenhearted78 schreef op 27 juni 2012 @ 19:20:

Hij gaat vreemd.Gelukkig doet hij het dan wel veilig.... :-) Ach, ach, ach..... wat een vreemdgaan topics weer hier.... Zie je wel dat monogamie tegennatuurlijk is? Jammer dat mensen daar over moeten liegen.... Een open realtie zou beter passen bij derealiteit van de meeste mensen
Moet hier een topic voor geopend worden? Wat is er mis met het gewoon aan hem vragen?
quote:ravachol schreef op 28 juni 2012 @ 00:28:

[...]

Gelukkig doet hij het dan wel veilig.... :-) Ach, ach, ach..... wat een vreemdgaan topics weer hier.... Zie je wel dat monogamie tegennatuurlijk is? Jammer dat mensen daar over moeten liegen.... Een open realtie zou beter passen bij derealiteit van de meeste mensenJa, ja.. realiseer jij je dan ook even dat waarschijnlijk meer dan de helft van de vreemdgaantopics hier nepverhalen zijn van trollen...
Ik weet niet hoe ontzettend dom de gemiddelde man hier geacht wordt te zijn, maar als je vriendin steeds je slaapkamer schoonmaakt en dr staat daar een doos met één condoom, dan ga je die toch niet er uit halen om mee vreemd te gaan? Juist dan valt het nogal op namelijk.

En als dat wel gebeurde, zorg je natuurlijk dat zo snel mogelijk alles weer bij het oude is. Zéker als je vriendin langs komt en je kamer gaat schoonmaken.

Dus eigenlijk lijkt me dat scenario nogal onwaarschijnlijk, tenzij hij inderdaad niet de meest nadenkende persoon op aarde is.

Anyway, 'Hey, weet jij waar dat laatste condoom is gebleven?' lijkt me niet heel vreemd om gewoon even te vragen? Een topic er voor openen is idd vreemder imo. En je kunt vast wel aan de reactie aflezen of het gewoon klopt wat hij zegt of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven