Vermoeden vriend

27-06-2012 17:50 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Ik maak soms omdat vriend drukke baan heeft de huis, met name zijn kamer, schoon. En laatst viel me op dat zijn doos condooms ineens leeg was terwijl hiervoor er ééntje inzat. Ik ga niet met hem naar bed ivm gezondheid. Lang verhaal Maar zijn huisgenoot is heel christelijk en gaat met zijn 'long-term' vriendinnetje ook niet naar bed. Nu ben ik bang dat hij wellicht een slippertje heeft gehad met iemand anders.. Terwijl voor de rest hij totaal geen aanleiding daarvoor geeft. Wat doen? Ik was van plan het te vergeten maar als ik eraan denk, zit me wel beetje dwars..
Misschien heeft hij geoefend voor als het wel weer kan.

Waarom poets jij het zijn huis?
Misschien had hij 'em uitgeleend
Niet vergeten. Vragen. Rustig vragen. En dan afwachten wat het antwoord is.
[quote]farah123 schreef op 27 juni 2012 @ 17:50:

Lang verhaal Maar zijn huisgenoot is heel christelijk en gaat met zijn 'long-term' vriendinnetje ook niet naar bed. [quote]

Vaginaal misschien niet, dat mag immers niet vanwege hun geloof, maar over anale seks zeggen dergelijke geloven meestal niks....
misschien in zijn portemonnee gestoken, uitgeleend, toch die huisgenoot, nodig voor een grapje ergens, ballon nodig gehad, etc
Dat zegt niets. Ik leen wel eens een condoom uit omdat ik wil dat diegene het veilig doet.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort. ;)
gewoon vragen, lijkt me het handigst.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Joh, vráág het gewoon. En niet meteen beschuldigend, maar gewoon relaxed. Weet jij veel misschien heeft ie em inderdaad weggegeven. Of zit ie in een jaszak/tas/weetikveel. Niet meteen het ergste denken...
grappig eigenlijk, ik zie naast mezelf nog 2 anderen hier uitgeleend zeggen, mag toch hopen dat ie m niet weer terugkrijgt
Gewoon vragen.

Anders blijf je ermee in je hoofd zitten, terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is.
quote:vaintje schreef op 27 juni 2012 @ 17:56:

grappig eigenlijk, ik zie naast mezelf nog 2 anderen hier uitgeleend zeggen, mag toch hopen dat ie m niet weer terugkrijgt

Ik wil ze wel terug natuurlijk.

Pwh21: leen jij ze uit??? Ik mag hopen dat ze niet na gebruik terug gebracht worden :-)
quote:plofkipje84 schreef op 27 juni 2012 @ 17:57:

Pwh21: leen jij ze uit??? Ik mag hopen dat ze niet na gebruik terug gebracht worden :-)Hehe, ik geef ze weg aan vrienden met de nadruk 'gebruik 'm' en hier heb je er nog een als het fout gaat.
Vriend gaat natuurlijk ook 'uitgeleend' zeggen.
quote:frizzy schreef op 27 juni 2012 @ 18:18:

Vriend gaat natuurlijk ook 'uitgeleend' zeggen.Dan is het een man die zorgt dat z'n vrienden niets oplopen. Is dat zo gek?
quote:pwh21 schreef op 27 juni 2012 @ 18:22:

[...]

Dan is het een man die zorgt dat z'n vrienden niets oplopen. Is dat zo gek?Eeehhh nee dát is niet zo gek. Maar de kans is natuurlijk groot dat ie dat zegt en hem niet heeft uitgeleend.
quote:frizzy schreef op 27 juni 2012 @ 18:23:

[...]

Eeehhh nee dát is niet zo gek. Maar de kans is natuurlijk groot dat ie dat zegt en hem niet heeft uitgeleend.Als ik me moet verantwoorden om ene condoom ben ik snel weg.
Leuk dat je bij t schoonmaken in een doosje condooms kijkt. Nette manier van checken...
quote:pwh21 schreef op 27 juni 2012 @ 18:25:

[...]

Als ik me moet verantwoorden om ene condoom ben ik snel weg.Dus zodra jouw vriendin zou vragen waar al die condooms gebleven zijn maak jij het uit?
Heb je een reden waarom je denkt dat hij een slippertje heeft gemaakt?

Dat zou in mij namelijk niet opkomen als ik die doos had gevonden. Dikke kans dat ik de doos gewoon weg had gegooid en verder niks.

Ook geen gekke gedachte ofzo.

Ik zou zeggen vraag het hem gewoon.
quote:frizzy schreef op 27 juni 2012 @ 18:28:

[...]

Dus zodra jouw vriendin zou vragen waar al die condooms gebleven zijn maak jij het uit?Als ze me niet geloofd wel.
quote:pwh21 schreef op 27 juni 2012 @ 18:29:

[...]

Als ze me niet geloofd wel.GeloofT dan hoop ik toch. Maar goed, als ze je onterecht niet gelooft ja. Maar wat nou als je ze zelf had opgemaakt?
quote:frizzy schreef op 27 juni 2012 @ 18:23:

[...]

Eeehhh nee dát is niet zo gek. Maar de kans is natuurlijk groot dat ie dat zegt en hem niet heeft uitgeleend.

Wat een achterdocht. Klinkt alsof je hem alleen maar zou geloven als hij zegt dat hij hem heeft gebruikt voor je weet wel met een ander. Terwijl er toch allemaal valide redenen kunnen zijn.

- oefenen met aandoen van een condoom.

- aan een ander gegeven die hem wel nodig had

- datum verlopen

- opgeruimd

- getest of ze echt zoveel water kunnen bevatten zonder te knappen

- als boekenlegger gebruikt

- per ongeluk in de prullenmand laten vallen en die daarna leeg gegooid hebben

- signaal dat hij toe is aan kinderen

Whatever. Hij weet dat hij hem voorlopig met haar toch niet nodig gaat hebben, begrijp ik uit het verhaal.
quote:frizzy schreef op 27 juni 2012 @ 18:30:

[...]

GeloofT dan hoop ik toch. Maar goed, als ze je onterecht niet gelooft ja. Maar wat nou als je ze zelf had opgemaakt?Wie gaat er nu in condooms klaarkomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven