Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?
maandag 25 juni 2012 om 08:08
Mijn zus vroeg me mee naar The Lucky One.
Van dezelfde schrijver als the Notebook.
Mooie beelden van een mooie man en hondjes en oorlog en een ontluikende liefde, maar echt zooooooo voorspelbaar. Ik zei in de pauze al; zometeen gaat dit en dat gebeuren. En het was precies zo
Van dezelfde schrijver als the Notebook.
Mooie beelden van een mooie man en hondjes en oorlog en een ontluikende liefde, maar echt zooooooo voorspelbaar. Ik zei in de pauze al; zometeen gaat dit en dat gebeuren. En het was precies zo
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 25 juni 2012 om 15:41
Conviction (2010) met Hilary Swank.
Naar een waargebeurd verhaal over een vrouw die bijna 20 jaar van haar leven bezig is om haar broer vrij te krijgen die (volgens haar ten onrechte) veroordeeld is voor moord. Ze gaat er zelfs rechten voor studeren om zo zijn advocaat te kunnen zijn.
Erg goede film met topactrice Hilary.
Naar een waargebeurd verhaal over een vrouw die bijna 20 jaar van haar leven bezig is om haar broer vrij te krijgen die (volgens haar ten onrechte) veroordeeld is voor moord. Ze gaat er zelfs rechten voor studeren om zo zijn advocaat te kunnen zijn.
Follow your heart, but take your brain with you....
woensdag 27 juni 2012 om 13:53
quote:anouar schreef op 24 juni 2012 @ 20:29:
Black swan. Tegenvaller, snap niet waarom die film zoveel prijzen heeft gewonnen.
Same here
Ik zag Couples Retreat.
Ik vond het wel een leuke film. Leuk dat er afwisseling was tussen plat en diepgang. Beetje cliché richting het eind, maar och
Black swan. Tegenvaller, snap niet waarom die film zoveel prijzen heeft gewonnen.
Same here
Ik zag Couples Retreat.
Ik vond het wel een leuke film. Leuk dat er afwisseling was tussen plat en diepgang. Beetje cliché richting het eind, maar och
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
donderdag 28 juni 2012 om 09:40
quote:satchel schreef op 26 juni 2012 @ 10:25:
Take shelter
Supergoede recensies, hoge scores op filmsites, en 2 uur weergaloze verveling.
Ga iets leuks doen met je tijd en kijk deze film vooral niet.
Oh echt waar? Die vond ik echt fantastisch!
De laatste tijd veel films gezien! In de bios Red Lights met deNiro, Cillian Murphy (nooit vervelend) en Sigourney Weaver. Had er wat meer van verwacht maar niet slecht. Een 6.5 zeg maar.
Verder The Pact: Wel ok, maar niet eng genoeg voor een horror vond ik
De beste film die ik in een tijdje gezien heb, vind ik Mary and Max (of Max and Mary?). Ik hoorde hem op het forum genoemd worden en heb hem op dvd gekocht. Ik vond hem ZO goed! In stukjes wel erg triest ('Ik word gepest. Kun je me helpen?' met een dikke traan) maar wat een goede film!
Take shelter
Supergoede recensies, hoge scores op filmsites, en 2 uur weergaloze verveling.
Ga iets leuks doen met je tijd en kijk deze film vooral niet.
Oh echt waar? Die vond ik echt fantastisch!
De laatste tijd veel films gezien! In de bios Red Lights met deNiro, Cillian Murphy (nooit vervelend) en Sigourney Weaver. Had er wat meer van verwacht maar niet slecht. Een 6.5 zeg maar.
Verder The Pact: Wel ok, maar niet eng genoeg voor een horror vond ik
De beste film die ik in een tijdje gezien heb, vind ik Mary and Max (of Max and Mary?). Ik hoorde hem op het forum genoemd worden en heb hem op dvd gekocht. Ik vond hem ZO goed! In stukjes wel erg triest ('Ik word gepest. Kun je me helpen?' met een dikke traan) maar wat een goede film!
donderdag 28 juni 2012 om 10:35
21 jump street: vroeger de serie waarin Johnny Depp doorbrak. Nu de film. Humor en toch wat diepgang. Goede recencies maar ik vond het toch wat te kinderachtig.
The Raven: Edgar Alan Poe zijn moordverhalen worden gekopieerd door een moordenaar. Poe helpt de dader zoeken, vooral als zijn verloofde is ontvoerd. Best aardig, ook fascinerend tijdperk met al die koetsen.
The Raven: Edgar Alan Poe zijn moordverhalen worden gekopieerd door een moordenaar. Poe helpt de dader zoeken, vooral als zijn verloofde is ontvoerd. Best aardig, ook fascinerend tijdperk met al die koetsen.
donderdag 28 juni 2012 om 10:44
Gisteren Prometheus (3D) gezien.
Spannend verhaal, met heel goede special effects.
Michael Fassbender met stip de beste acteur.
Hier en daar wat onsmakelijke scenes, maar dat was te verwachten aangezien het de "prequel" van de Alien-films is.
Men had de 3D-effecten wat meer uit kunnen buiten.
Er komt een vervolg, dat bleek al aan het einde.
Al met al zeker een aanrader voor de Alien-liefhebber.
Heb gelezen dat het tevens de een vervolg is op "Blade Runner", maar die vond ik qua verhaal eerlijk gezegd beter.
Spannend verhaal, met heel goede special effects.
Michael Fassbender met stip de beste acteur.
Hier en daar wat onsmakelijke scenes, maar dat was te verwachten aangezien het de "prequel" van de Alien-films is.
Men had de 3D-effecten wat meer uit kunnen buiten.
Er komt een vervolg, dat bleek al aan het einde.
Al met al zeker een aanrader voor de Alien-liefhebber.
Heb gelezen dat het tevens de een vervolg is op "Blade Runner", maar die vond ik qua verhaal eerlijk gezegd beter.
donderdag 28 juni 2012 om 19:49
quote:Addison schreef op 25 juni 2012 @ 15:41:
Deze lijkt me wel interessant! *noteert op lijstje* hij scoort goed, ben benieuwd.
Laatst Intouchables gezien. Geweldig. Lang geleden dat ik zo'n goede film heb gezien. Zeker een film die ik nog een keer ga kijken.
Deze lijkt me wel interessant! *noteert op lijstje* hij scoort goed, ben benieuwd.
Laatst Intouchables gezien. Geweldig. Lang geleden dat ik zo'n goede film heb gezien. Zeker een film die ik nog een keer ga kijken.
vrijdag 29 juni 2012 om 04:56