knuffel

29-06-2012 17:00 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot welke leeftijd lieten jullie je kinderen met een knuffel slapen?
Alle reacties Link kopieren
Dat mogen ze zelf weten en hier 16 en 17 slapen nog steeds met. Sterker nog, ik heb mijn knuffel zelfs nog, maar daar slaap ik niet mee ivm slijtage.



Hoezo zou jij dat afschaffen? Is toch niet erg?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit?
Alle reacties Link kopieren
Staat daar een maximale leeftijd voor? Van mij mogen ze dat zolang ze willen.

Ik durf te wedden dat je hier reacties gaat krijgen van mensen die nu nóg met knuffels slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap er nog steeds met een. Ben 26. Alleen soms moet ik 'm missen, want dan heeft m'n peuterjongetje 'm weer mee naar zijn bed gejat
Alle reacties Link kopieren
Moet dat tegenwoordig afgeleerd worden dan? Mijn knuffel ging nog mee op logeerpartijtjes toen ik 15 was en zit nu 20 jaar later, nog steeds op mijn nachtkastje (durf 'm niet meer mee te nemen ivm evt. kwijtraken of kapot gaan...).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 39 en er ligt nog een knuffel in bed.



Wist helemaal niet dat daar een maximum leeftijd aanzat.

Gelukkig wisten mijn ouders het ook niet...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Lieten slapen? Serieus?
Ben 28, en bij gebrek aan een man slaap ik nog steeds weleens met een knuffel.



Wel stiekem natuurlijk, want stel je voor dat m'n moeder erachter komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 29 juni 2012 @ 17:04:

Ben 28, en bij gebrek aan een man slaap ik nog steeds weleens met een knuffel.



Wel stiekem natuurlijk, want stel je voor dat m'n moeder erachter komt.
Alle reacties Link kopieren
23 en ik heb er ook een stuk of 8 uche 2
Alle reacties Link kopieren
Ze zien mij aankomen met de opmerking. Zo, nu zijn jullie te oud, inleveren! Dochter kijkt me met afgrijzen aan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nouhou, zodra ze drie waren heb ik ze die vieze dingen onverbiddelijk afgenomen. Zijn ze nou gek, een knuffel. Tssss.



Ik ben nu bijna 43 en Hoepie en ik zijn nog steeds onafscheidelijk. En als mijn kinderen het ooit in hun bolle hoofd halen hun favoriete knuffels af te zweren zal ik ze (de knuffels dus) met alle liefde adopteren. Je hebt tegenwoordig hele grote bedden hoor.
quote:moedergans22 schreef op 29 juni 2012 @ 17:00:

Tot welke leeftijd lieten jullie je kinderen met een knuffel slapen?Waarom zou je je kind op een gegeven moment zijn knuffel afpakken? Gewoon ermee laten slapen zo lang hij of zij wil.
Dat hoef je niet zelf te bedenken, dan doen de kinderen lekker zelf. Tegen de tijd dat ze het niet meer willen kieperen ze ze wel uit bed. En als dat moment niet komt is dat geen ramp.



Alhoewel ik van de week in de bus een meisje van 5 zag met een ontzettend vies todje-met-berenkopje wat vastgeknoopt zat aan haar speen. Dat vond ik een beetje ver gaan, maar dat was misschien door de speen.
Alle reacties Link kopieren
Was er gewoon benieuwd naar
Alle reacties Link kopieren
Maar mijn knuffel weet al mijn geheimen, en heeft zoveel van mijn tranen gedroogd en heeft zoveel dingen gezien die eigenlijk niet voor iemands ogen bedoelt waren behalve van de twee volwassen die in het bed lagen die kun je toch niet weg doen, straks klapt hij uit de school.....
Alle reacties Link kopieren
Dat ik ook zeker maar was benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Je gaat je kind toch niet zoiets dierbaars als een knuffel afnemen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:moedergans22 schreef op 29 juni 2012 @ 17:22:

Dat ik ook zeker maar was benieuwd(huh?)
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 29 juni 2012 @ 17:21:

Maar mijn knuffel weet al mijn geheimen, en heeft zoveel van mijn tranen gedroogd en heeft zoveel dingen gezien die eigenlijk niet voor iemands ogen bedoelt waren behalve van de twee volwassen die in het bed lagen die kun je toch niet weg doen, straks klapt hij uit de school.....
Vorig jaar gingen we op vakantie en ik had niets geregeld voor de knuffels, ook niet van Sandt-junior (8). Midden in de nacht opgestaan en 's avonds gaan slapen mét. Meestal haalde ik met het wakker worden de knuffels uit bed en deed ze allemaal samen in één tasje.



Dus dat jaar hadden we ze niet bij ons, stom foutje, maar we ontdekten dat pas bijna 900 km van huis. Kinderen vonden het best, niet veel aandacht aan besteed. Thuis hebben de jongens (nu 12 en 9) nog wel knuffels in bed. Dochter (14) niet meer. Ze wilde dat niet meer, knuffels liggen nog wel in de kast en worden niet weggegooid.
Alle reacties Link kopieren
Mijn knuffel was mijn duim, mee geslapen tot mijn 35e.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 29 juni 2012 @ 17:29:

Mijn knuffel was mijn duim, mee geslapen tot mijn 35e.Ben je 'm nu kwijt?
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 29 juni 2012 @ 17:21:

Maar mijn knuffel weet al mijn geheimen, en heeft zoveel van mijn tranen gedroogd en heeft zoveel dingen gezien die eigenlijk niet voor iemands ogen bedoelt waren behalve van de twee volwassen die in het bed lagen die kun je toch niet weg doen, straks klapt hij uit de school.....Als knuffels een konden praten........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven