Scheidegger
vrijdag 29 juni 2012 om 19:11
Wie heeft ervaringen met scheidegger? sinds kort doe ik een opleiding MBO event management. Voor mijn eerste module Marketing en Strategie ben ik voor geslaagd. Ik ben nu bezig met mijn tweede module projectmatig werken. Wat blijkt dat de leraren totaal verschillen. De ene zegt dit en de ander zegt dat. Volgens deze leraar die ik nu heb zou ik eigenlijk niet geslaagd moeten zijn, want hij vond mijn reflectie en evaluatieverslag niet voldoende. Terwijl mijn beoordelaar het wel voldoende vond. Ik heb nu het gevoel dat ik het nu niet helemaal bij hem goed doet en hij geeft mij informatie die volgens hem in de inleiding staat, maar er totaal niet erin staat. Met andere woorden het is verwarrend!!
vrijdag 29 juni 2012 om 19:25
Geen ervaring, maar een onderwijsinstantie die een slagingsgarantie geeft komt bij mij niet erg professioneel over.
Toevoeging: heb je de instructies voor je opdracht op schrift staan? Dan kan je er misschien met de docent naar kijken en concreet aanwijzen wat je onduidelijk vindt. En geef ook aan dat een andere beoordelaar het wel goed vond.
Het is een beetje onduidelijk, welke opdracht gaat het nu om, en wie moet die beoordelen? Zijn de leraar en de beoordelaar van verschillende vakken, of worden de eindproducten door één van hen of door beide beoordeeld?
Toevoeging: heb je de instructies voor je opdracht op schrift staan? Dan kan je er misschien met de docent naar kijken en concreet aanwijzen wat je onduidelijk vindt. En geef ook aan dat een andere beoordelaar het wel goed vond.
Het is een beetje onduidelijk, welke opdracht gaat het nu om, en wie moet die beoordelen? Zijn de leraar en de beoordelaar van verschillende vakken, of worden de eindproducten door één van hen of door beide beoordeeld?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.