Ik heb sinds kort een ingevallen bovenarm en bovenbeen en het is uit het niets ontstaan. Lijkt wel of er een spier of vet is verdwenen. Heeft iemand iets soortgelijks? of een idee wat dit mogelijk kan zijn?
Ik studeer nog en werk 2 dagen en dat is wel intensief werk. Heb even gezocht op deukdijen lionlily en dat is volgens mij wat ik heb. Alleen heb ik het niet in 2 benen maar in 1 been. Hopelijk wordt het wel weer vanzelf normaal want het ziet er echt eng uit!
Volgens mij is het compleet ongevaarlijk en vooral esthetisch jammer. Maar het lijkt mij wel weer weg te trekken, die cellen zijn volgens mij niet volledig verwoest, maar gewoon in de war
Bedankt voor je snelle antwoord Lionlilly, ben nu wel enorm gerustgesteld. Je gaat je toch dingen in je hoofd halen. En nu ga ik maar veel bewegen dan is het hopelijk zo weg haha.
Serieus??? Nooit geweten. Denk je dat als ik een scherm op mn buik leg ik een deukbuik dus plattere buik krijg? Voor de zekerheid dan maar een levensgroot scherm nemen zodat het zich niet kan verplaatsen naar locatie zonder schermdruk? *noteer; patent op aanvragen, als het werkt slapend rijk worden!*