wat doen?

02-07-2012 11:27 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden heb ik een man ontmoet, er was meteen een goede klik. alleen hij komt uit het buitenland en was toen hier in nederland waar ik woon maar 3 dagen..(hij was al langer hier maar dit ware de laaste dagen hier in NL) drie dagen heel gezellig gehad..

kreeg wel toen gevoelens voor hem naar nie geuit omdat hij uit chili komt en bijna wist da ik hem nie meer zou zien enzo...

nu driekwart jaar gelede heb ik weer contact met hem want hij heeft me op un een of ander manier kunnen vinde op facebook

veel chatten en afentoe skypen we dus. hij heeft gegeven moment ook bekend dat hij toen ook iets voor me voelde en dat dat nu weer is! dat heb ik dus ook! we zijn nu beide zo verliefd op elkaar! nu wou hij daarom graag naar nederland willen komen maar hij kan zo geen werkvisa krijgen.. ik weet niet hoe dat allemaal in elkaar zit en wou dat ik kon helpen maar weet niet hoe...

nu was een ander idee of ik anders naar hem kon komen.. ik zou dat heel graag wel willen maar ik heb alleen een havo diploma en heb nog geen studie gedaan.. ik weet niet of dat daar een probleem is? misschien dat ik daar een studie kan volgen of al zo goed werk ken vinde? en dat we dan ooit dan samen weg daar kunnen.

is dat slim? of ken ik beter anders helpen zou dat hij toch hier kan komen?

sorry voor het lange verhaal maar moet het gewoon ff kwijt.
Heb je een Havo-diploma gehaald? Was Nederlands zeker een onvoldoende?

Joh, laat je niet zo inpalmen. 3 dagen. Dit moet je niet willen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat dacht je van eerst een vakantie in Chili? Elkaar echt leren kennen? (real life bedoel ik). De rest is voor later zorg.
En je vriend dan?
Begin van de maand had je nog een relatie??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je wil voor iemand die je 3 dagen gezien hebt, alles hier achterlaten? Natuurlijk is dat niet slim!!

Een keertje erheen op vakantie O.K., maar nu al direct nadenken over daar werk of een studie zoeken; waar zit je met je hoofd? Kom even gauw van je roze wolk af...
Is dit serieus? Net klaar met de havo een jongen leren kennen uit een ander land en willen emigreren? Wat dacht je van een vakantie? Het zal maar zo tegenvallen ;)
Enkeltje noorwegen lijkt me handiger.

En anders gewoon lekker verder leren hier in nl en dan nog maar eens verder zien.
ja had inderdaad toen relatie maar is toen tock vlak daarna al uit gegaan.
Wat voor werk doet hij in Chili?

Ben jij niet een makkelijk opstapje voor hem om daar weg te gaan?

3 dagen samen is allemaal leuk, maar als je dan wegbent ga je het romantiseren.Ale kans dat je na 3 maanden echt samenwonen gillend gek wordt van elkaar, en niet snapt wat ooit zo aantrekkelijk was in de ander.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Laat hem maar hierheen komen (op vakantie) om te kijken of het echt zo goed klikt. Als ik zou was zou ik niet eerst daarheen gaan.

Hoe oud ben je?
quote:sibeertje schreef op 02 juli 2012 @ 11:40:

ja had inderdaad toen relatie maar is toen tock vlak daarna al uit gegaan.Maar je was ondertussen toch al een 9 maanden aan het chatten. Geloof je jezelf wel?
Spreek en schrijf je Spaans? Heb je daar examen in gedaan op de Havo?
Na 3 dagen samen weet je al dat je alles hier wilt opgeven? Jeetje, beetje dom voor iemand met HAVO toch...

Maar ja, je vergeet ook de T en N aan het einde van woorden...
al zo goed werk ken vinde?

En toch geslaagd voor je HAVO???
quote:Nammma schreef op 02 juli 2012 @ 11:43:

Na 3 dagen samen weet je al dat je alles hier wilt opgeven? Jeetje, beetje dom voor iemand met HAVO toch...

Maar ja, je vergeet ook de T en N aan het einde van woorden...Ja, en dat was nog eens twee jaar geleden ook. Geduldige man zeg.
quote:Fame schreef op 02 juli 2012 @ 11:41:

[...]

Maar je was ondertussen toch al een 9 maanden aan het chatten. Geloof je jezelf wel?oke ja klinkt inderdaad raar. maar dat stelde verder niks voor. na dat t uit was zei hij dat... maarja..
Maar als antwoord op je vraag, herexamen Nederlands.
lieve schat, als een vriendin je dit verhaal zou vertellen, wat voor antwoord zou je haar dan geven? Vind je het echt verstandig om je hele leven ondersteboven te gooien voor een man die je 2 jaar geleden 3 dagen hebt gezien?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Misschien kan (ken je) een cursus Nederlands in Chili gaan volgen?
Je bent nog nooit in Chili geweest, je kent hem drie dagen en overweegt in Chili te gaan studeren/wonen? Hoe is je spaans? Wat vinden je papa en mama hiervan?
Ga lekker 'n paar weken rondreizen in Chili met hem en zie 'm gewoon als 'n vakantie-fling. Buitenlanders naar Nederland importeren is geen goed idee, als ie dat zelf bedacht heeft is de kans aanwezig dat 't een golddigger is.
Ik zou eerst eens een paar afleveringen kijken van Grenzeloos Verliefd. Op een site waar je gemiste uitzendingen kunt zien. En iedereen die hier valt over je Nederlands, lekker laten praten. Heb je in Chili helemaal niet nodig toch?
De HAVO???
inderdaad, eigenlijk is dit best stom idee...

nu dat jullie dit zo zeggen..

ook al zou ik graag willen...

en als ik dat dan zou gaan doen, dan inderdaad eerst een vakantie daar heen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven