Tunesië

02-07-2012 18:30 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames en heren!

Wie o wie is er wel eens naar Tunesië geweest? Wat vondt je er van??!

Wij zitten zelf te denken om naar Hammamet te gaan, maar we twijfelen nog een klein beetje.

ik lees graag hoe jullie het ervaren hebben!
Afrader, er zijn veel leukere landen
Ik vond het leuk! Maar je moet wel heel bedreven zijn in vervelende mannen afwimpelen en negeren.
Ik moet zeggen we willen gewoon een superrelaxte vakantie houden, we hopen tegen die tijd namelijk klaar te zijn met verbouwen en inmiddels verhuisd te zijn.

de planning is om 1 oktober daar heen te gaan. (vriend en ik)
Er zijn mooiere plekken met vriendelijkere mensen..
Ja ikke en zeker aan te raden, ook in o.a. Hammamet geweest. Voor een lekkere relax vakantie zéér goed te doen, zou zo met je mee gaan!

Ben zelf 1 week in oktober geweest aantal jaren terug en geen enkele dag regen gehad, temperaturen van ongeveer 27 graden....fijn hoor.
Tunesie ga ik nooit meer heen. Zeer respectloze mannen, hotel overboekt, weinig te doen qua excursies e.d. Ik vond het saai. Wij zaten ook in Hammamet.
Klinkt retro, mijn ouders gingen er vroeger naar toe.( jaren 70)
Ik ben er 2 keer geweest en heb het beide keren erg naar mijn zin gehad. Mooi weer. Mooie stranden. Lekker eten al wist ik lang niet altijd wat ik nou precies at. Voor een weekje is er ook genoeg te zien. Langer zou ik dan weer niet gaan. Mannen zijn wel wat opdringerig maar ik heb er niet echt last van gehad. Blijkbaar ben ik te lelijk of zo
Ooit geweest, leuke vakantie gehad, kom er nooit meer

Zoals gezegd; ik geloof dat er 10x leukere plekken zijn, voor hetzelfde geld....
Vorig jaar in Sousse geweest. Geweldige vakantie gehad. Genoeg keuze qua excursies, mooi strand, lekker hotel met goed eten. Alleen de mannen buiten het hotel zijn soms opdringerig. Gewoon nee zeggen en doorlopen, dan is er niets aan de hand.

Wij hadden voor die ¤700,- all inclusief voor 2 weken, niet goedkoper naar een 'leukere plek' gekunt.

Ik hoef ook niet elk jaar terug, er zijn zeker leukere vakantielanden, maar wij hebben het prima naar ins zin gehad.
Dubbel
Wat vondt je er van?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vond het vreselijk, deelde mijn kamer met kakkerlakken, de mannen waren erg vervelend en toen iemand een jong katje doodschopte en erom moest lachen was voor mij de maat vol.
Een eng land vol met opdringerige mannen. En een heel groot deel van de bevolking heeft een bloedhekel aan ongelovigen.

Het is echt één van die landen waar je kunt wachten op de volgende grote aanslag op toeristen.

Ben er wel eens geweest, maar zou er echt niet meer voor een relaxte vakantie heen gaan.
Leuk, heerlijk weer, mooi strand, lekker eten. Buiten het hotel, weer eens wat anders. Wel in een Riu all inclusive geweest, is luxe.
Lelijk, niets te doen, vervelende mannen en geen lekker eten.

Zou er niet weer voor mijn lol heen gaan.
quote:jo12345 schreef op 02 juli 2012 @ 20:09:

. En een heel groot deel van de bevolking heeft een bloedhekel aan ongelovigen.

Het is echt één van die landen waar je kunt wachten op de volgende grote aanslag op toeristen.

.Hoe kom je daar zo bij?
Ik ben er één keer geweest, was tevens de laatste keer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
nou dit klinkt heel naar...had al het negatieve al eens gehoord van mensen om me heen die er waren geweest..
Ik vond het vreselijk. Dan zou ik naar Egypte gaan. Ook plakkers, maar zijn een stuk meer relaxed in de omgang.
ben er ook geweest, ik denk dat die vervelende mannen zich wel even koest houden
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 juli 2012 @ 20:52:

ben er ook geweest, ik denk dat die vervelende mannen zich wel even koest houdenVoor hoe lang nog?
http://www.tripadvisor.nl ... t_Nabeul_Governorate.html

Wij hebben het een aantal jaar geleden heel fijn gehad in dit appartementencomplex (toen nog met zijn tweeën). We hadden inclusief ontbijt geboekt, maar het restaurant was erg goed, dus hebben we er ook regelmatig 's avonds gegeten.

Omdat we begin mei hier waren was het nog erg rustig, en voelden we ons in het begin wat opgelaten omdat we vrijwel privébediening hadden, van een klein LouisdeFunès-obertje, dat ons twee weken heeft vertroeteld.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:sugarmiss schreef op 02 juli 2012 @ 20:25:

[...]

Hoe kom je daar zo bij?

Bijvoorbeeld:

http://ejbron.wordpress.c ... lims-bedreigen-toeristen/

en:

http://www.nu.nl/buitenla ... lok-in-delen-tunesie.html

en hier een treffend filmpje hoe ze in Tunesie reageren als je besluit dat je een ander geloof hebt:

http://youtu.be/sxGWlOQZyEs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven