Moeders in Amsterdam
dinsdag 3 juli 2012 om 17:31
Hallo moeders van Amsterdam!
Je bent een jonge moeder met kleine kinderen en wilt graag iets leuks doen met andere moeders?!
Eens per week samenkomen in een leuk kindvriendelijke cafe; cafe Moos of Cafe Flinders of in het amstelpark, vondelpark, sarphatipark...met jou en je kind(eren).
Of alleen met de moeders; drankjes doen, yoga, sporten of lekker winkelen..
Ik ben zelf een moeder van 28 en heb een zoon van 2 jaar.
Tot snel!
Je bent een jonge moeder met kleine kinderen en wilt graag iets leuks doen met andere moeders?!
Eens per week samenkomen in een leuk kindvriendelijke cafe; cafe Moos of Cafe Flinders of in het amstelpark, vondelpark, sarphatipark...met jou en je kind(eren).
Of alleen met de moeders; drankjes doen, yoga, sporten of lekker winkelen..
Ik ben zelf een moeder van 28 en heb een zoon van 2 jaar.
Tot snel!
zondag 29 juli 2012 om 21:51
Hoi Danni,
Ben zelf ook een moeder (van twee kleintjes) en je noemt leuke plekken in de stad. De meeste van mijn vrienden hebben geen kinderen, dus zou graag wat meer moeder leren kennen om lekker mee te 'chillen' ! Mijn dochter is drie en mijn zoon is een, wat dat betreft net een beetje om de leeftijd van jouw zoon heen...
Hoor je snel? groet!
Ben zelf ook een moeder (van twee kleintjes) en je noemt leuke plekken in de stad. De meeste van mijn vrienden hebben geen kinderen, dus zou graag wat meer moeder leren kennen om lekker mee te 'chillen' ! Mijn dochter is drie en mijn zoon is een, wat dat betreft net een beetje om de leeftijd van jouw zoon heen...
Hoor je snel? groet!
woensdag 1 augustus 2012 om 14:21
Hoi Danni,
ik ben 36 en woon in Amsterdam-Centum-Oost. Hiervoor woonde ik in de Pijp, net als jij vermoed ik?
Donderdag is de laatste dag dat ik zou kunnen afspreken voordat wij op vakantie gaan..heb je al plannen? In de ochtend is het wslk wel lekker weer... Na de vakantie kan natuurlijk ook altijd...(dat is ofwel 20 ofwel 27 augustus) groetjes
ik ben 36 en woon in Amsterdam-Centum-Oost. Hiervoor woonde ik in de Pijp, net als jij vermoed ik?
Donderdag is de laatste dag dat ik zou kunnen afspreken voordat wij op vakantie gaan..heb je al plannen? In de ochtend is het wslk wel lekker weer... Na de vakantie kan natuurlijk ook altijd...(dat is ofwel 20 ofwel 27 augustus) groetjes
maandag 6 augustus 2012 om 22:05
hi,ik ben net verhuisd vanuitAmsterdam naar Zwanenburg,ik hbe een zoontje van 7 en nu 35 weken zwanger van mijn 2e...ik ben nog vaak in Amsterdam en wil mij dan ook graag aansluiten:)
Zelf ben ik 30 jaar en mijn mailadres is esther.kinnegam@hotmail.com
Groetjes!
Zelf ben ik 30 jaar en mijn mailadres is esther.kinnegam@hotmail.com
Groetjes!
woensdag 15 augustus 2012 om 22:41
maandag 27 augustus 2012 om 12:03
Hallo mama's van Amsterdam!
hoe gaat het met een afspraak maken? mail me anders prive op hil_2000@hotmail.com. Tot dan!
hoe gaat het met een afspraak maken? mail me anders prive op hil_2000@hotmail.com. Tot dan!
donderdag 10 januari 2013 om 22:29
Hallo meiden,
K zat net ff te zoeken naar oproepen voor moeders uit A'dam en vond deze.. Maar er gebeurt hier niks begrijp ik?
Ik woon sinds kort in A'dam, geweldige stad maar zou gezelliger zijn als je meiden kent om hier leuke dingen te doen.. Praktisch al m'n vriendinnen wonen 50km verderop en zijn geen moeder, best jammer.
Ben zelf 31.. Woon in oud-zuid, zoon van 2..
Danni noemt zeker leuke plekken op hier in d stad! Heeft iemand zin m iets af te spreken?
Groetjes!
K zat net ff te zoeken naar oproepen voor moeders uit A'dam en vond deze.. Maar er gebeurt hier niks begrijp ik?
Ik woon sinds kort in A'dam, geweldige stad maar zou gezelliger zijn als je meiden kent om hier leuke dingen te doen.. Praktisch al m'n vriendinnen wonen 50km verderop en zijn geen moeder, best jammer.
Ben zelf 31.. Woon in oud-zuid, zoon van 2..
Danni noemt zeker leuke plekken op hier in d stad! Heeft iemand zin m iets af te spreken?
Groetjes!
donderdag 10 januari 2013 om 23:45
Hoi, het lijkt me leuk om meer (alleenstaande) moeders met jonge kinderen te leren kennen met wie ik leuke dingen kan doen, zoals naar het park, terrasje (straks weer!), nou ja, gewoon dingen die gezelliger zijn met meer mensen in hetzelfde schuitje. Mijn emailadres is Aanmoederen@hotmail.com. Ik houd sinds kort een blog bij, dus als kennismaking;-) kun je kijken op:
http://aanmoederen.blogspot.nl
Ik hoop dat het gezellige nieuwe contacten oplevert!
Groetjes Natalie
http://aanmoederen.blogspot.nl
Ik hoop dat het gezellige nieuwe contacten oplevert!
Groetjes Natalie
donderdag 12 juni 2014 om 10:52
Hallo mama's in amsterdam oost en omgeving!
Mijn naam is Loesje en ik ben moeder van 2 jongens. Een van bijna 10 jaar en een van bijna 2 jaar. Ik woon alweer een tijdje in Amsterdam Oost- Watergraafsmeer. Het wordt er steeds leuker en gezelliger, alleen mis ik vriendinnen die ook kinderen hebben van ongeveer dezelfde leeftijd. Tis veel leuker voor de jongens als er ook andere kinderen zijn om mee te spellen en dus automatisch ook leuker voor mij en de andere mama's. Dus mocht je ook zin hebben om leuke uitjes te plannen met de kids, maar je hebt geen zin om dat in je eentje te doen. Mail me dan: mamaloez@hotmail.com. Gaan we gezellig met z'n allen op stap! Lekker een stukje fietsen, blijburg, zandvoort, spelen in het zand bij roest, speeltuin met leuke terrasjes enz...
. Ik heb er zin in!
Ik hoop op leuke reacties!! Groetjes Loesje
Mijn naam is Loesje en ik ben moeder van 2 jongens. Een van bijna 10 jaar en een van bijna 2 jaar. Ik woon alweer een tijdje in Amsterdam Oost- Watergraafsmeer. Het wordt er steeds leuker en gezelliger, alleen mis ik vriendinnen die ook kinderen hebben van ongeveer dezelfde leeftijd. Tis veel leuker voor de jongens als er ook andere kinderen zijn om mee te spellen en dus automatisch ook leuker voor mij en de andere mama's. Dus mocht je ook zin hebben om leuke uitjes te plannen met de kids, maar je hebt geen zin om dat in je eentje te doen. Mail me dan: mamaloez@hotmail.com. Gaan we gezellig met z'n allen op stap! Lekker een stukje fietsen, blijburg, zandvoort, spelen in het zand bij roest, speeltuin met leuke terrasjes enz...
Ik hoop op leuke reacties!! Groetjes Loesje
maandag 23 juni 2014 om 11:17
Hallo! Ik ben zelf 37 en heb een (stief)zoon van bijna 7. Mijn vriendinnen zijn nog (steeds) niet aan de kinderen dus het lijkt mij ook leuk om meiden met kinderen te leren kennen. Ik woon in oud zuid waar het net lijkt of iedereen barst van de vrienden/vriendinnen. Ik ben op het moment werkeloos maar ik ga waarschijnlijk weer studeren in deeltijd dan. Nu heb ik tijd genoeg en het lijkt me leuk om overdag eens af te spreken, met of zonder kinderen.