Woestijn in m'n string

03-07-2012 22:40 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb ook even wat advies nodig want ik kom er even niet meer uit. Mijn topictitel is grappig, maar ik zie het seks-wise even niet meer zitten.

Wat het is: mijn vriend en ik zijn ruim twee jaar bij elkaar en hartstikke gelukkig. Hij is knap, lief, zorgzaam etc. en de seks was ook altijd goed. Totneen tijdje geleden: ik heb helemaal geen zin meer. Nul!

Ik snap niet goed waar het aan ligt. Een van mijn problemen is dat ik nooit zomaar zin heb: ik ben niet Ineens geil en heb zin om hem te bespringen terwijl ik hem op het begin wel eens choqueerde met hoeveel zin ik had! Nu lijkt het wel alsof ik eerst een tijdje moet opwarmen en helemaal in de stemming moet komen, maar als ik 's avonds in bed lig voelt dat als zoveel moeite ...

Hij merkt dit natuurlijk en wordt hier onzeker van, waardoor ik me weer een beetje onder druk gezet voel om 'leuk mee te doen'. Maar het wordt er niet leuker op. De keren dat we het hier over hadden was op het moment dat het net voor of tijdens de seks niet lekker ging, en dat ging niet zo goed ...

Heeft iemand hier misschien tips om de seks weer onbezorgd, vrolijk en leuk te maken? Alvast bedankt!
Volgende keer als ik hem zie zal ik vantevoren even op de seks pijler kijken haha! Door al dat gelees over seks krijg je er zin in ook dus ik denk dat die tip van Blijfgewoonbianca wel werkt.

Ookmeen goede tip van jou FV, even terugschakelen. Ga ik proberen! Nu lekker naar bed, bedankt allemaal.
http://www.femerotica.nl/masturbatie/or ... rouwen.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Probeer meer Lichaamlijk contact te zoeken niet persee sexueel maar knuffelen tegen hem aan kruipen of masseren. En laat het los want als jij gaat denken heb nu al zoveel dagen niks gedaan dan word het een must oftewel niet leuk!
Het is echt een fabel dt seks vanzelf gaat en dat zin vanzelf komt.

In de eerste periode van een relatie zijn beide partners vaak opgewonden van het bij elkaar zijn en vele zoenen, maar naar verloop van tijd veranderd dit en moet hier meer aandacht aan besteed worden om tot hetzelfde gevolg te komen...

Het is dus in ieder geval niet raar of vreemd dat je dit hebt, maar het blijft erg vervelend!
Eens met label, jullie zullen beide een nieuwe manier moeten vinden om jou opgewonden te krijgen. En dat houd in dat hij andere verleidingstechnieken moet proberen...

Ik had hier met al mijn voorgaande vriendjes problemen mee. Want sja, het eerste jaar hoeven ze totaal geen moeite te doen, maar naar mij te kijken of ik ben al opgewonden. Als dat verdween, werden zij onzeker. Ik gaf dan aan dat er meer tijd moest zitten in langzaam opgeilen.... strelen, kusjes, langzaam meer, dan weer minder... Er gewoon rekening mee houden dat het echt wel es een half uur kon duren voor ik opgewonden kon worden...Maar dat ging er helaas niet meer bij ze in, waardoor we tijdenlang gedoe hadden, de relatie onder spanning kwam te staan enz enz
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 juli 2012 @ 22:50:

[...]

Woestijn-> droog -> niet geil worden.Ja, na lang nadenken kom ik er ook nog op... Nu snap ik de topictitel wat beter.
World of Warcraft: Legion
In verliefdheidsperiode maak je beide andere hormonen aan, een vrouw meer mannelijke hormonen waardoor ze meer zin heeft in sex, de man meer vrouwelijke hormonen waardoor hij knuffeliger wordt. Dat maakt dat beide in behoefte naar elkaar toe groeien en sex inderdaad vanzelf lijkt te gaan.

Na verloop van tijd normaliseren die hormonen zich naar normaal niveau en kun je hier dus tegen aan lopen.

Helemaal als je werk hebt en het op vaste momenten gebeurd dan ben jij niet ineens in de stemming en heeft hij dat hij ineens zin heeft waar hij vroeger misschien meer door de dag heen je knuffelde en intimiteit zocht.

Het kan dus heel goed een hormonale kwestie zijn en ben je dan ook nog eens aan de pil dan helpt dat zeker niet mee.

Hoe je het moet oplossen weet ik ook niet, ik snap hoe vervelend het is.

Zorg dat je hoofd eerst op sex komt, vaak reageerd je lichaam eerder dan je mind en blokkeerd dat dat je ook je kunt overgeven aan sex, denk inderdaad vaker aan sex gedurende de dag, zorg dat je in je hoofd al bent voorbereid op sex.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Indiaantje123 schreef op 04 juli 2012 @ 00:02:

Probeer meer Lichaamlijk contact te zoeken niet persee sexueel maar knuffelen tegen hem aan kruipen of masseren. En laat het los want als jij gaat denken heb nu al zoveel dagen niks gedaan dan word het een must oftewel niet leuk!

Zo eens als veel of alle fysiek contact seksgericht is en ook nog zo van ´ik moet klaar komen´, dan gaat het dus juist niet werken omdat er te veel druk op staat. Het is beter wanneer de seks een beetje vanzelf komt en wanneer je elkaar ook aanraakt zonder dat het perse tot seks leidt.

Seks kan ook leuk zijn zonder klaar te komen (er gebeurd nix?, ook als je niet komt dan gebeurt er heel veel)

P.s. ik dacht eerst dat het topic ging over zand in je string tgv seks op het strand of zo...zoiets van ´hoe kan ik seks op het strand hebben zonder zand in mijn bilnaad?´ LOL
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik lees topic titel en ik denk "daar moet je mee naar een dokter".

Ik lees de rest van het topic en ik denk "daar moet je mee naar een dokter".
heel herkenbaar. Bij mij gaat het in al mijn lange relaties zo.

Na een tijdje verlies ik de lust om mijn vriend spontaan te bespringen. Als de man er genoeg werk van blijft maken en de juiste snaar weet te raken, ben ik nog wel makkelijk ontvlambaar, maar als hij dat teveel moeite vind dat kom ik dus bijna niet meer echt in de stemming. En dan beland je in een neerwaartse spiraal.

Het is idd heel vervelend. Want ik snap ook wel dat een man niet altijd het initiatief wil nemen. Maar het is ook frustrerend als je een man hebt die er niet genoeg werk van wil maken, waardoor je niet meer kan genieten van seks. Heb je daarentegen een man die er tevéél werk van maakt, dan gaat dat weer irriteren. Lastig, lastig allemaal.
.
En dat 'er werk van maken', dat hoeft niet eens lang te duren. Als je de juiste snaar raakt, kan ik binnen 2 minuten opgewonden zijn. Het is alleen moeilijk om die snaar te vinden. Het is niet iets dat je even uitlegt of waar je een handleiding voor hebt.

Ik heb 1x een relatie gehad waarin de seks goed bleef. Dat kwam door hem, die man wist mijn knopjes feilloos te bespelen. Helaas is die relatie om andere reden uit gegaan.
.
goed dat je er wat aan wilt doen. want je raakt je man kwijt als je dit maar blijft aankijken, echt.
Oh, ik dacht dat je naar t strand was geweest..
Misschien moet je een tijdje niet zo'n nadruk leggen op sex in je relatie. Ik snap dat dat lastig is, maar als je daar allebei begrip voor kan opbrengen is dat een stap. Zulke dingen moeten groeien, en als dat om wat voor reden an ook minder is, moet je het niet gaan forceren. Mijn advies: rustig met de sex, full on met de loving, ga lekker et elkaar in bad liggen, bespreek je problemen, knuffel, en wie weet groeit het dan wel terug. Als je maar eerlijk bent.Als dit niet lukt, moet je even naar de huisarts.
Best vervelend dat woestijnzand in je onderfleur en het zal zeker doog zijn.
gewoon een keertje vreemd gaan, eens kijken hoe vlug je dorre woenstijntje weer vochtig is.
quote:jo12345 schreef op 03 juli 2012 @ 22:49:

Van onder loopt het vaak een stukje voor op je hoofd en je hart............Ik sluit me hier helemaal bij aan! Uit ervaring gesproken..
Bedankt voor alle goede tips, er zitten echt veel bruikbare tussen! Als ik meer tijd heb ga ik er wat uitgebreider op in.

En voor diegene die zei dat seks zonder orgasme ook leuk is, dat geloof ik allemaal best maar het zijn toch meestal de mensen die heel makkelijk klaarkomen die dat zeggen

@doddie, volgens mij zitten we precies in die overgangsfase die jij beschrijft .. heel jammer! Zou graag voor altijd zo'n seksbeest willen blijven haha. Maar daarom valt het nu zo op, het zet je toch aan het denlen of er iets mis is in je relatie ofzo!

En @impala, ja raar he? Altijd die ander laten beginnen is ook niks, maar nu vind ik het meestal wel lekker makkelijk en hoeft dat gebespring niet zo. En het is nog wel zomer!
Oh Jo12345, daar wil ik nog niet eens aan denken :( dat het daaronder voorloopt op het hoofd en het hart.
Nou okee, zand er over!
ik weet niet of je gelijk moet twijelen aan je relatie, inzicht in dat je verschillend bent scheelt al een hoop, het werkt bij jou anders dan bij je vriend.

Misschien moet je het boek ook eens lezen waar ik deze wetenschap uithaalde, er staan nl ook zeker tips in al hameren ze er ook op dat je als man en vrouw gewoon anders in elkaar steekt en wat bij de 1 werkt anders ligt bij de ander. Weet je hoe dat werkt kun je er met elkaar ook meer op inspelen.

Waarom mannen van sex houden en vrouwen liefde nodig hebben, van barbara en allan pease
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik ben nu (bij gebrek aan ander leesvoer, ik ben aan de andere kant vd wereld) mars en venus in de slaapkamer aan het lezen van John Gray. Hoe irritant ik die boeken ook vind, er staan een hoop goede dingen in, zoals hoe een man een vrouw opgewonden krijgt etc en waarom dat zo werkt...
.
anoniem_155681 wijzigde dit bericht op 15-07-2012 23:29
Reden: nvt
% gewijzigd
quote:Holgadepolga schreef op 03 juli 2012 @ 23:22:

[...]

Echt nog nooit. Altijd bijna, maar dan wordt het zo heftig dat ik het niet meer aankan en gewoon Moet stoppen.

En wat betreft dat ritme, misschien moet ik dat maar eens doorbreken. Seksen voor het tandenpoetsen ipv als je al lui in bed ligt.. Hem bespringen ook al heb ik geen zin! Die komt dan vanzelf.

Zou het ook wel leuk vinden als ik iets meer te veroveren had. Man is binnen een paar tellen opgewonden en op het moment irriteert zelfs DAT me. Dus ik moet ook gewoon een beetje stoppen met zeiken hoor Maar toch..Koop (en lees) dat boek van Goedele Liekens ( weet ff niet meer hoe het heet). Doet wonderen, tenminste wel bij mijn vrouw
quote:Rary schreef op 05 juli 2012 @ 12:35:

Ik ben nu (bij gebrek aan ander leesvoer, ik ben aan de andere kant vd wereld) mars en venus in de slaapkamer aan het lezen van John Gray. Hoe irritant ik die boeken ook vind, er staan een hoop goede dingen in, zoals hoe een man een vrouw opgewonden krijgt etc en waarom dat zo werkt...Absolute aanrader in deze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven