Rare vrouwen
donderdag 5 juli 2012 om 00:13
IK BEGRIJP HET GEWOON NIET!!! Die Tom Cruise is niks voor mij en hij zou nooit mijn denkbeeldige man kunnen worden dus, maar vanzelfsprekend zou ik nooit nee tegen hem zeggen (tegen geen enkele man) in het echte leven.
Hoe dan ook die Katie! Je hebt een man en dan ga je scheiden omdat je meer vrijheid wilt. We hoeven de roddelbladen niet te geloven, maar als ik de laatste foto's bekijk waarop ze stralend lacht sinds ze de scheiding heeft aangekondigd ben ik er van overtuigd dat zoiets de reden is.
Tja nu is ze zometeen een 33 jarige vrouw met dochter die gescheiden is en waarschijnlijk op haar 50ste weer een trouw jurk aan heeft. HOE DOM KUN JE ZIJN? Ze kon toch gewoon doen en laten wat haar man zegt? Zo DOM! Het is een man! Die worden geacht sterker te zijn en alles beter te weten dan wij!
Ben superblij dat ik geen beroemdheid ben.....heidi klum, vanessa paradis zo zielig.....single zijn wanneer je rond de 40 bent en dan nog met kinderen....vrouwen zijn echt dom! Gewoon van a tot z doen wat je man zegt en wilt dan gaat die echt niet weg!
Hetzelfde geldt trouwens voor al die klaag topics als:
Waarop wil hij wachten? (kinderen)
Als die nog geen kinderen wil dan zorg je er gewoon voor dat die niet komen!
En zo zijn er nog honderden topics waarin jullie niet tevreden zijn met jullie man....
Hoe dan ook die Katie! Je hebt een man en dan ga je scheiden omdat je meer vrijheid wilt. We hoeven de roddelbladen niet te geloven, maar als ik de laatste foto's bekijk waarop ze stralend lacht sinds ze de scheiding heeft aangekondigd ben ik er van overtuigd dat zoiets de reden is.
Tja nu is ze zometeen een 33 jarige vrouw met dochter die gescheiden is en waarschijnlijk op haar 50ste weer een trouw jurk aan heeft. HOE DOM KUN JE ZIJN? Ze kon toch gewoon doen en laten wat haar man zegt? Zo DOM! Het is een man! Die worden geacht sterker te zijn en alles beter te weten dan wij!
Ben superblij dat ik geen beroemdheid ben.....heidi klum, vanessa paradis zo zielig.....single zijn wanneer je rond de 40 bent en dan nog met kinderen....vrouwen zijn echt dom! Gewoon van a tot z doen wat je man zegt en wilt dan gaat die echt niet weg!
Hetzelfde geldt trouwens voor al die klaag topics als:
Waarop wil hij wachten? (kinderen)
Als die nog geen kinderen wil dan zorg je er gewoon voor dat die niet komen!
En zo zijn er nog honderden topics waarin jullie niet tevreden zijn met jullie man....
donderdag 5 juli 2012 om 02:00
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 juli 2012 @ 01:08:
ben jij dezelfde die toen een klaagtopic opende over de vele klaagtopics en toen verkondigde dat je gewoon bij je man moest blijven als hij je sloeg want ja beter een man die slaat dan helemaal geen man?
Hoe dan ook lijkt het me goed voor jou om eens met een professioneel iemand te gaan praten.Welnee, TO houdt ervan afgebeuld te worden . In ieder geval hier
ben jij dezelfde die toen een klaagtopic opende over de vele klaagtopics en toen verkondigde dat je gewoon bij je man moest blijven als hij je sloeg want ja beter een man die slaat dan helemaal geen man?
Hoe dan ook lijkt het me goed voor jou om eens met een professioneel iemand te gaan praten.Welnee, TO houdt ervan afgebeuld te worden . In ieder geval hier
donderdag 5 juli 2012 om 07:48
Laten we even net doen alsof de TO geen troll is. Ik begrijp wel waarom ze niet aan de man komt. Als ik een ja en amen knikker wordt is mijn relatie zo over. Niet omdat ik er mee kap, maar mijn man. TO, er zijn maar weinig mannen die dat gedrag aantrekkelijk vinden in Nederland. Je zou het in Afganistan kunnen proberen. En ik heb gehoord dat Egypte ook weer goed op weg is die kant. Zoek gewoon eens of je daar een leuke zanger kan vinden!
Zet een contact advertentie;
Oude vrouw van 25 zoekt man om over zich heen zal laten lopen. Zal alles accepteren en nooit voor zichzelf opkomen. Wil graag af van het hebben van een eigen mening en het voeren van een eigen leven. Mag eventueel ook zo nu en dan geslagen worden.
Succes gegarandeerd
Zet een contact advertentie;
Oude vrouw van 25 zoekt man om over zich heen zal laten lopen. Zal alles accepteren en nooit voor zichzelf opkomen. Wil graag af van het hebben van een eigen mening en het voeren van een eigen leven. Mag eventueel ook zo nu en dan geslagen worden.
Succes gegarandeerd
donderdag 5 juli 2012 om 07:57
donderdag 5 juli 2012 om 08:14
donderdag 5 juli 2012 om 08:26
donderdag 5 juli 2012 om 08:29
Shit nu weet ik waarom ik nog single ben.
1. Ik doe niet wat een man zegt
2. ik ben 40
3. Ik weet alles beter
Dank je TO nu ik dit weet zal ik mijn gedrag aanpassen en mij volledig schikken naar de man die zoveel wijzer is dan ik
2. ik ben 40
3. Ik weet alles beter
Dank je TO nu ik dit weet zal ik mijn gedrag aanpassen en mij volledig schikken naar de man die zoveel wijzer is dan ik
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 5 juli 2012 om 09:27
"Shit nu weet ik waarom ik nog single ben.
2. ik ben 40
3. Ik weet alles beter
Dank je TO nu ik dit weet zal ik mijn gedrag aanpassen en mij volledig schikken naar de man die zoveel wijzer is dan ik"
Maar TO doet bovenstaande allemaal wel goed en komt ook niet aan de man....
2. ik ben 40
3. Ik weet alles beter
Dank je TO nu ik dit weet zal ik mijn gedrag aanpassen en mij volledig schikken naar de man die zoveel wijzer is dan ik"
Maar TO doet bovenstaande allemaal wel goed en komt ook niet aan de man....