Rare vrouwen

05-07-2012 00:13 61 berichten
IK BEGRIJP HET GEWOON NIET!!! Die Tom Cruise is niks voor mij en hij zou nooit mijn denkbeeldige man kunnen worden dus, maar vanzelfsprekend zou ik nooit nee tegen hem zeggen (tegen geen enkele man) in het echte leven.

Hoe dan ook die Katie! Je hebt een man en dan ga je scheiden omdat je meer vrijheid wilt. We hoeven de roddelbladen niet te geloven, maar als ik de laatste foto's bekijk waarop ze stralend lacht sinds ze de scheiding heeft aangekondigd ben ik er van overtuigd dat zoiets de reden is.

Tja nu is ze zometeen een 33 jarige vrouw met dochter die gescheiden is en waarschijnlijk op haar 50ste weer een trouw jurk aan heeft. HOE DOM KUN JE ZIJN? Ze kon toch gewoon doen en laten wat haar man zegt? Zo DOM! Het is een man! Die worden geacht sterker te zijn en alles beter te weten dan wij!

Ben superblij dat ik geen beroemdheid ben.....heidi klum, vanessa paradis zo zielig.....single zijn wanneer je rond de 40 bent en dan nog met kinderen....vrouwen zijn echt dom! Gewoon van a tot z doen wat je man zegt en wilt dan gaat die echt niet weg!

Hetzelfde geldt trouwens voor al die klaag topics als:

Waarop wil hij wachten? (kinderen)

Als die nog geen kinderen wil dan zorg je er gewoon voor dat die niet komen!

En zo zijn er nog honderden topics waarin jullie niet tevreden zijn met jullie man....
Alle reacties Link kopieren

Hé lekker een gezellig topic! Here we go!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
WTF is er met jou?
Kolere kind, ga slapen, nog maar een paar weken en dan is je vakantie weer voorbij
Hoe zit t nou met Carlos? Rode pumps, ticket van je ouders etc?
En, lucht het op? Mooi! En nu chop chop naar bed!
tsja zo werkt het he. Als je een kerel hebt klaag je soms en als je er geen hebt, klaag je ook. :Imao:
Uhm.
Jaloers?
@TO:

Ik denk dat jij een hele teleurgestelde man bent maar niet getreurd! Er is hoop!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
M81?
Enn,ls dat een jonge House?

Leuke tekst die eronder staat!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Oh echt waar joh?
Wat nuttig jij vandaag?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind het zieliger voor Tom. Wie kan er nou ooit nog op tegen de vrouw waarvoor hij zich universeel belachelijk maakte?

Begrijp ik ook niet.
ik snap het ook niet als mensen ' zomaar' gaan scheiden.

Maar aan de andere kant..stel dat blijkt dat je man in een enge sekte zit en daar heel erg in meegaat en ook je dochter die indoctrinatie wil opleggen.....

dan is scheiden vlgs mij wel verstandig.

maar goed..ik zei ' stel ' .
Jij zou tegen geen enkele man nee zeggen?

Slet.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Dus geluk hangt af van leeftijd.

Pfft....
dit:

IK BEGRIJP HET GEWOON NIET!!! Die Tom Cruise is niks voor mij en hij zou nooit mijn denkbeeldige man kunnen worden dus, maar vanzelfsprekend zou ik nooit nee tegen hem zeggen (tegen geen enkele man) in het echte leven.

en ook dit:

Ze kon toch gewoon doen en laten wat haar man zegt?

snap ik niet helemaal van je.

Of je hebt echt onwijs weinig zelfrespect of je bent zelf een heel rare vrouw?
quote:absor schreef op 05 juli 2012 @ 00:59:

Of je hebt echt onwijs weinig zelfrespect of je bent zelf een heel rare vrouw?je vergeet deze:quote:mieke19877 schreef op 05 juli 2012 @ 00:13:vrouwen zijn echt dom! Gewoon van a tot z doen wat je man zegt en wilt dan gaat die echt niet weg!Maar goed, ik ga niet voor weinig zelfrespect of rare vrouw. Lijkt me een gefrustreerde vent.
ben jij dezelfde die toen een klaagtopic opende over de vele klaagtopics en toen verkondigde dat je gewoon bij je man moest blijven als hij je sloeg want ja beter een man die slaat dan helemaal geen man?

Hoe dan ook lijkt het me goed voor jou om eens met een professioneel iemand te gaan praten.
.
ik had/heb een goede reden om nog niet te slapen

jij ook miekkie? Of ben je bezig met een ek record in zoveel mogelijk topics openen.

Wel alles beantwoorden he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven