tickets via .com?

06-04-2008 19:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of je ook vliegtickets kunt kopen via expedia.com? Of moet je dan perse naar expedia.nl? Via .com zijn ze in mijn geval namelijk goedkoper.. (USA)
Nee, dat gaat helaas niet. Hij zal je Nederlandse creditcard niet accepteren. Helaas...
Wat raar dat er een prijsverschil is! Maar ik weet bijna zeker dat dit gewoon kan. Waarom zou het niet kunnen? jij wilt gewoon een vlucht kopen,...
Count your blessings...
Ik heb via sites van ryanair en easyjet ook niet altijd via de Nederlandse sites geboekt, dit maakte voor de creditcard niet uit hoor.
Count your blessings...
haha, tegenstrijdige antwoorden...

Als ik naar .com ga dan geeft hij aan dat het er op lijkt dat ik in nederland woon en dat ik dus naar de nederlandse site moet. Ook las ik een keer ergens dat het niet zou kunnen met een nederlandse creditcard en een nederlands adres, maar weet niet meer waar.

Stom ja, dat er een prijsverschil is.. Maar ja, de meeste zaken zijn goedkoper in amerika, daar zal het wel aan liggen.. Of aan de dollarkoers.. ik weet het niet..
Nou, inderdaad. Ik heb zelf een vlucht geboekt naar Amerika. vanaf 940 euro.

Ter vergelijking: een binnenlandse vlucht in Amerika van 6,5 uur: 76 euro!
Moet je nagaan... das ook niet duur dan!
Nee, idioot he? We hebben hier gewoon sowieso heel veel belastingen. Bijna 300 euro van mijn vlucht is belasting...
Waarom boek je niet gewoon op de site van de luchtvaartmaatschappij zelf? Of is expedia dan zelfs nog goedkoper?
Oh, wat apart. Maar ja, als de site het zo aangeeft, dan zal dat wel kloppen... Het belastingsaspect klinkt wel logisch trouwens.
Count your blessings...
Na ja, dat wordt dan maar iets meer betalen... maar ik kan daar wel lekker goedkoop shoppen....!!! Op de site van de luchtvaartmaatschappij zelf is vaak duurder, hoe dat dan weer kan weet ik ook niet. Maar ik boek mijn tickets meestal via cheaptickets.nl of iets dergelijks..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven