Doe ik overdreven???

05-07-2012 19:16 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik lees al een tijdje mee, maar nu heb ik even een vraagje.... Ik vraag mij af hoe anderen hier over denken.

Mijn vriend heeft enige tijd geleden een tijdje gechat met een ex van hem. Ik heb deze berichten gelezen en de inhoud hiervan was kort gezegd liefdevol te noemen... Hoe speciaal ze elkaar vonden ed... Daarnaast heeft hij ook chat contact gehad met een collega waarbij de inhoud ongeveer hetzelfde was....

Ik heb hem hiermee geconfronteerd en daarna eigenlijk alles met de mantel dee liefde bedekt...

In discussies kwam dit wel steeda terug en ik heb hem meerdere keren gevraagd te stoppen met het spelen van WF met deze dames.

Vandaag, ongeveer een half jaar later, ontdek ik echter dat hij nog steeds met hen speelt en ook met de zoon van ren van hen....

Ik vind dat hij dit moet doen, omdat hij mij hiermee niet respecteert. Hij vindt dat ik niet moet zeuren, omdat het alleen maar om een spelletje gaat...

Het gaat mij niet om dat spelletje, al speelt hij het met al z'n exen, het gaat mij dus om die hele chat geschiedenis....

Wat vinden jullie? Overdrijf ik nu heel zwaar??
Klinkt alsof jij hem dat voorval helemaal niet hebt vergeven. Ik denk dat je moet kiezen of delen: of je accepteert het of je gaat bij hem weg. Of dat eerste een slimme keuze is moet jij zelf bepalen. Wat voor liefdevolle dingen waren dat? Flirterig?
Zolang je je partner dingen gaat verbieden overdrijf je altijd. Het is idd maar wordfeut. En ik vind mijn ex ook nog steeds speciaal. En dat weer hij. Mijn man weet dat ook. Dat wil niet zeggen dat ik ooit nog een relatie met hem wil. Maar hij is een van de mooiste (persoonlijkheid) mensen in mijn leven.
Maar die collega dan Oriane...?
Oeps, beetje veel fouten, maar de inhoud is duidelijk denk ik....

Ik vind contact met exen nooit een probleem, alleen de inhoud van die gesprekken vond ik wel te ver gaan.. Er zijn 6 miljoen anderen om mee te spelen, waarom nou net die ene, terwijl hij weet hoe ik erover denk?
Ik zou het ook niet leuk vinden, iedereen staat daar anders in. In mijn ogen overdrijf je niet.
Ik zou het overigens ook niet heel erg op prijs stellen als mijn vriend tegen zijn ex loopt te verkondigen dat hij haar zo speciaal vindt, hoewel ik er wel in kan komen dat ik dat nog eens tegen een ex van mij zou kunnen zeggen mochten we in een diep gesprek geraken. Ik zou daar dan ook niets romantisch mee bedoelen.

Dat van die collega vind ik eigenlijk nog een tikkie zorgelijker.

Wat zei je vriend ervan toen je hem ermee confronteerde?
quote:elin_ schreef op 05 juli 2012 @ 19:19:

Maar die collega dan Oriane...?Collega?
quote:pien-1981 schreef op 05 juli 2012 @ 19:16:

Ik heb deze berichten gelezen en de inhoud hiervan was kort gezegd liefdevol te noemen... Hoe speciaal ze elkaar vonden ed... Daarnaast heeft hij ook chat contact gehad met een collega waarbij de inhoud ongeveer hetzelfde was....
Ah over het hoofd gezien. Tja, als het bij wordfeuten blijft. Je kunt hem niks verbieden. Hooguit je conclusies er uit trekken. Blijkbaar is wordfeuten voor hem belangrijker dan zorgen dat jij geen kutgevoel hebt.
Dat IK alles verkeerd interpreteer... Dat IK overdrijf... Maar stel dat dat idd zo is, dan vraag ik toch niet teveel als ik hem vraag rekening te houden met mijn gevoel?

Het gesprek met die collega kwam erop neer dat hij tijdens een etentje iets rtegen haar had gezegd, waarvan zij erg geschrokken was, en dat zij hem niet als zodanig zag.... Hij legt dat uit dat hij haar verteld hoe aardig hij haar vond, maar zij dat verkeerd had opgevat....
quote:Oriane schreef op donderdag 05 juli 2012 19:31 Ah over het hoofd gezien. Tja, als het bij wordfeuten blijft. Je kunt hem niks verbieden. Hooguit je conclusies er uit trekken. Blijkbaar is wordfeuten voor hem belangrijker dan zorgen dat jij geen kutgevoel hebt.Dat bedoel ik dus, ook al betekent het niks, ik voel mij er niet lekker bij....
Nou nu je het zo uitlegt vindt ik dat dat met die collega wel meevalt.. Of hij probeerde haar wél te versieren en toen zij nee zei wilde hij zich er onderuit lullen... Wat denk jij Pien?
Het is aan jou. Hij wenst geen rekening met je te houden omdat hij wordfeut belangrijker vind. Ik zou mijn conclusies daar wel uithalen.
Nee, zeker niet. Nou weet ik niet precies wat je bedoelt met liefdevolle dingen die hij heeft gezegd, maar kon je eruit opmaken dat hij zijn ex of die ander nog wilde? Of was het meer de goede oude tijd en dat benoemen?

Is niet leuk voor jou om te horen, en het gaat er ook om wat zijn bedoeling was.

Als jij aangeeft het niet prettig te vinden en hij het toch gewoon doet, dan respecteert hij jou niet!
quote:pien-1981 schreef op 05 juli 2012 @ 19:33:

[...]

Dat bedoel ik dus, ook al betekent het niks, ik voel mij er niet lekker bij....Zoals ik in mijn eerste post al schreef: hij gaat blijkbaar niet veranderen aangezien hij het terugkaatste naar jou. Het klinkt dus als kiezen of delen.
quote:pien-1981 schreef op 05 juli 2012 @ 19:22:

Oeps, beetje veel fouten, maar de inhoud is duidelijk denk ik....

Ik vind contact met exen nooit een probleem, alleen de inhoud van die gesprekken vond ik wel te ver gaan.. Er zijn 6 miljoen anderen om mee te spelen, waarom nou net die ene, terwijl hij weet hoe ik erover denk?Omdat hij die kent. Zijn wel meer mensen die alleen met mensen spelen die ze kennen. En idd, het is een spelletje.
Waarom moet hij stoppen met WF trouwens?
Volgens mij denken jullie er hetzelfde over als ik... Ik ben echt geen zeikerd hoor, wat exen betreft.... Allleen is dit continu onderwerp van discussie en ik vraag mij af of het hem wel boeit wat ik ervan vind...
quote:Star schreef op donderdag 05 juli 2012 19:35 Waarom moet hij stoppen met WF trouwens?Nee dat hoeft hij echt niet!!! Al speelt hij met al zijn exen!!! Het gaat mij alleen net om die ene
Ga ook WF spelen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:pien-1981 schreef op 05 juli 2012 @ 19:32:

Dat IK alles verkeerd interpreteer... Dat IK overdrijf... Maar stel dat dat idd zo is, dan vraag ik toch niet teveel als ik hem vraag rekening te houden met mijn gevoel?

Het gesprek met die collega kwam erop neer dat hij tijdens een etentje iets rtegen haar had gezegd, waarvan zij erg geschrokken was, en dat zij hem niet als zodanig zag.... Hij legt dat uit dat hij haar verteld hoe aardig hij haar vond, maar zij dat verkeerd had opgevat....En waarom heb jij reden om aan te nemen dat het niet zo is als hij zegt?
quote:Fame schreef op donderdag 05 juli 2012 19:37 Ga ook WF spelen.Hahahaha, ik kijk wel uit...
quote:pien-1981 schreef op 05 juli 2012 @ 19:35:

Volgens mij denken jullie er hetzelfde over als ik... Ik ben echt geen zeikerd hoor, wat exen betreft.... Allleen is dit continu onderwerp van discussie en ik vraag mij af of het hem wel boeit wat ik ervan vind...hoe vaak heb je het daarover? mij is het bij mijn vriend opgevallen hoe meer ik ergens een punt van maak en ga lopen drammen (ik weet drammen heeel fout) hoe meer hij zoiets heeft van jah dag!! ik doe zelf wel wat ik wil. al was het in eerste instantie iets wat hij zelf niet echt het belangrijk vond. doordat je het zo naar voren brengt word het wel belangrijk en dan krijg je het geneuzel maar ik beslis zelf wat ik doe en laat.. kan dit ook met jouw vriend zo het geval zijn?
Wordfeud heeft zijn eigen chat. Ik ken iemand die het alleen om die reden speelt, want dan kan hij daar chatten terwijl hij zogenaamd een onschuldig spelletje speelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven