pennendoos met knopjes

05-07-2012 20:34 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent ze nog? De pennendozen met knopjes waar je op kon drukken en dan schoot er een vakje open waar dan een gummetje of iets anders in zat.

Ik had ze vroeger op de basisschool (jaren 90). Laatst zag ik er een leerling mee (ben nu zelf juf) en vroeg waar ze die gehaald had. Ja in Japan! Dat is me dus een beetje te ver .

Zijn ze nog ergens te koop? Ik heb natuurlijk al gegoogled maar kan ze alleen in het Engels vinden.

Zoiets bedoel ik dus:

Oooooeeeeehhhhh, wat had ik die vroeger graag gehad willen hebben! Wat ziet dàt er leuk uit!
Oh, hoe kan ik die destijds gemist hebben!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh heb zelf een website gevonden, wel Amerikaans, maar ze verzenden internationaal en je kunt met paypal betalen. Alleen vind ik ze wel nog erg duur en weet ik ook niet wat de verzendkosten zullen zijn.

Maar ze hebben wel héle leuke!

http://www.coolpencilcase.com/pencil_box_s/138.htm

(nee geen spam!)
Ebay.com
Hierdoor moet ik ineens denken aan de rolykit! Dat was DE hit in mijn tijd.
Wat een leuk ding! Ken ik helemaal niet. Wil er ook wel een voor mijn dochter. ;)

edit: die eerste dus (sorry waarbij).
Haha deze vind ik ook wel leuk. Kun je aan het touwtje trekken en gaat de bus rijden:

Ooooohh die rollykit, die wil ik wéér!!
Ik krijg er een punthoofd van!
Oh, die had ik vroeger ook en zag ik laatst ergens.... op een rommelmarkt. Sorry TO. Ga even voor je meedenken
Ik had vroeger niet zo'n box met knopjes maar wel die rollykit. Was wel een handig ding! Nooit zoeken naar een bepaald kleurpotlood..

Die anderen zien er ook wel leuk uit zeg!
ebay (ook best duur )

http://www.ebay.com/itm/disney-seven-dw ... 2c665e4848

Ja en die heeft nog stomme dwergen erop ook . Maar bedankt voor het zoeken webs, da's lief!

er is zelfs een site coolpencilcase.com
Ja die had ik zelf al genoemd
(ik vind ze loeilelijk, maar wil er nu ook een )
Ohhhh wat een herinnering komt hier boven! Een vriendinnetje had er één, lichtblauw met een poes er op, ik wilde er ook ZO graag eentje... maar natuurlijk nooit gekregen. Jaloers dat ik was

Nu ben ik volwassen en rijk en dankzij jou kan ik nu eindelijk dit fel begeerde - en 30 jaar lang vergeten- object aanschaffen, TO!
Hahaha ik moest wel heel hard om je post lachen rococo.

Ik weet al niet eens meer hoe die van mij er vroeger uitzagen. Geloof dat ik wel 3 soorten gehad heb. Zullen wel stuk gegaan zijn ofzo want weet echt niet wat ermee gebeurd is.

Haha webs, ja echt mooi kun je ze misschien niet noemen, maar oh, had je dat als klein meisje niet geweldig gevonden? Ik vind dat nu stiekem nog haha . En als juf op mijn bureau kan dat best hè .
Ik had er eentje uit Eurodisney, zo'n 12 jaar geleden. Echt leuk die dingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven