Grappen op de campin
donderdag 5 juli 2012 om 20:54
Volgende week gaan we met een groepje naar een Camping in duitsland, waarbij ook de kermis van Dusseldorf bij zit. Altijd supergezellig en veel lachen etc.
Nu willen we eigenlijk een beetje onzin gaan uithalen bij de andere mensen die mee gaan met ons.
Iemand leuke ideeen tips e.d. om elkaar een beetje ''te plagen'' en/of '' in de zeik zetten'' op een leuke manier?
Ben zelf nooit echt gaan kamperen alleen ieder jaar dat weekend dus ben niet zo heel creatief in zulke dingen.
Alvast bedankt!
Nu willen we eigenlijk een beetje onzin gaan uithalen bij de andere mensen die mee gaan met ons.
Iemand leuke ideeen tips e.d. om elkaar een beetje ''te plagen'' en/of '' in de zeik zetten'' op een leuke manier?
Ben zelf nooit echt gaan kamperen alleen ieder jaar dat weekend dus ben niet zo heel creatief in zulke dingen.
Alvast bedankt!
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
donderdag 5 juli 2012 om 22:16
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 juli 2012 @ 22:14:
Mwah, zij liet de horenaar los die mijn man in de keuken had gevangen en ik ben echt allergisch voor die beesten. Lees: als in mogelijk dodelijk. Dat zijn nou echt misplaatste grappen, maar geen reden voor ruzie voor mij. Blijft toch mijn man's zusje hè.
Okee.....
Ik zou bijna zeggen dat jullie elkaar verdienen als jij niet zo allergisch zou zijn voor die rotbeesten.
Mwah, zij liet de horenaar los die mijn man in de keuken had gevangen en ik ben echt allergisch voor die beesten. Lees: als in mogelijk dodelijk. Dat zijn nou echt misplaatste grappen, maar geen reden voor ruzie voor mij. Blijft toch mijn man's zusje hè.
Okee.....
Ik zou bijna zeggen dat jullie elkaar verdienen als jij niet zo allergisch zou zijn voor die rotbeesten.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
donderdag 5 juli 2012 om 22:20
we waren met zijn 8en en 1 was de lul.
Wij zeiden; ALS WIJ 3 eieren op jou hoofd kapot mogen gooien krijg je van ons allemaal 10 euro.
Hij zegt prima doe ik.
Ei nummer 1; Maak ik kapot op zijn hoofd
Ei nummer 2; Maak ik kapot op zijn hoofd
Ei nummer 3; Die komt er niet, wij stoppen bij 2 en WIJ hebben dan geen 3 eieren kapot op zijn hoofd gegooit en dus krijgt hij het geld niet
( De beloning kan ook event. wat anders zijn natuurlijk )
De grap zit hem in de zin hoe je het stelt; ''ALS WIJ''
De persoon heeft het meestal niet door.
Wij lagen helemaal dubbelt aangezien hij zelf de 3de ei op zijn hoofd daarna kapot sloeg en zei; Ja heb er 3 gehad dus het geld is van mij...Dus wij de zin maar nog een keer opzeggen met de nadruk op ALS WIJ ( niet JIJ )... Toen vatte hij het pas
Overigs; Wij waren toen rond de 16 jaar... TJa dan horen die dingen er bij
Wij zeiden; ALS WIJ 3 eieren op jou hoofd kapot mogen gooien krijg je van ons allemaal 10 euro.
Hij zegt prima doe ik.
Ei nummer 1; Maak ik kapot op zijn hoofd
Ei nummer 2; Maak ik kapot op zijn hoofd
Ei nummer 3; Die komt er niet, wij stoppen bij 2 en WIJ hebben dan geen 3 eieren kapot op zijn hoofd gegooit en dus krijgt hij het geld niet
( De beloning kan ook event. wat anders zijn natuurlijk )
De grap zit hem in de zin hoe je het stelt; ''ALS WIJ''
De persoon heeft het meestal niet door.
Wij lagen helemaal dubbelt aangezien hij zelf de 3de ei op zijn hoofd daarna kapot sloeg en zei; Ja heb er 3 gehad dus het geld is van mij...Dus wij de zin maar nog een keer opzeggen met de nadruk op ALS WIJ ( niet JIJ )... Toen vatte hij het pas
Overigs; Wij waren toen rond de 16 jaar... TJa dan horen die dingen er bij
donderdag 5 juli 2012 om 22:22
donderdag 5 juli 2012 om 22:29
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 juli 2012 @ 22:22:
Spuit en pillen present. Maar dan nog, is wel wat anders dan een onschuldig spinnetje. Bovendien ren ik niet als een gillende keukenmeid rond als ik een insect zie waarvoor ik allergisch ben. Dan blijf ik bezig natuurlijk.
Redelijkheid helpt niet zo goed tegen een fobie.
Je bepaalt zelf niet waar je nou eens wel of niet bang voor gaat zitten zijn.
En dat jij een spinnetje een lullig, onschuldig beest vindt maakt niet dat een ander er dan minder bang voor wordt. Hoe goed diegene ook weet dat zo'n beest niks doet.
Zo durf ik bepaalde stof niet aan te raken die lijkt op het beest waar ik panisch van ben. Lees ik een tijdschrift en sla ik nietsvermoedend een bladzijde om en staat dat beest er in volle glorie afgebeeld gooi ik uit een reflex het krantje de kamer door.
Kan jij 100 keer zeggen dat dat stom is ( is het ook ) , maar ik zal het nooit geinig vinden als je dat zou gebruiken om een " geintje " met me uit te halen.
Er zijn zo veel mensen bang van muizen, vleermuizen, slangen, kikkers, ratten, wespen, etc. Maar niet iedereen is even bang. Er zijn gradaties. Het is geen " lekker griezelen " , zeg maar. Het is écht pure paniek.
Spuit en pillen present. Maar dan nog, is wel wat anders dan een onschuldig spinnetje. Bovendien ren ik niet als een gillende keukenmeid rond als ik een insect zie waarvoor ik allergisch ben. Dan blijf ik bezig natuurlijk.
Redelijkheid helpt niet zo goed tegen een fobie.
Je bepaalt zelf niet waar je nou eens wel of niet bang voor gaat zitten zijn.
En dat jij een spinnetje een lullig, onschuldig beest vindt maakt niet dat een ander er dan minder bang voor wordt. Hoe goed diegene ook weet dat zo'n beest niks doet.
Zo durf ik bepaalde stof niet aan te raken die lijkt op het beest waar ik panisch van ben. Lees ik een tijdschrift en sla ik nietsvermoedend een bladzijde om en staat dat beest er in volle glorie afgebeeld gooi ik uit een reflex het krantje de kamer door.
Kan jij 100 keer zeggen dat dat stom is ( is het ook ) , maar ik zal het nooit geinig vinden als je dat zou gebruiken om een " geintje " met me uit te halen.
Er zijn zo veel mensen bang van muizen, vleermuizen, slangen, kikkers, ratten, wespen, etc. Maar niet iedereen is even bang. Er zijn gradaties. Het is geen " lekker griezelen " , zeg maar. Het is écht pure paniek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 5 juli 2012 om 22:31
donderdag 5 juli 2012 om 22:38
quote:missy_acy schreef op 05 juli 2012 @ 22:23:
ook echt zelf t 3e ei doen!
Ja wij lagen al helemaal dubbel omdat hij het niet snapte en hij dacht jahaa maar dan doe ik het ei zelf!
En toen zeiden we het nog een keer en toen snapte hij het.. Wat volgde was een chaggie kerel die ons achter na ging met de rest van de eieren in de doos
ook echt zelf t 3e ei doen!
Ja wij lagen al helemaal dubbel omdat hij het niet snapte en hij dacht jahaa maar dan doe ik het ei zelf!
En toen zeiden we het nog een keer en toen snapte hij het.. Wat volgde was een chaggie kerel die ons achter na ging met de rest van de eieren in de doos
donderdag 5 juli 2012 om 22:40
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 juli 2012 @ 22:23:
Die grap met de eieren is leuk, moet je niet de slimste van het stel uitdagen.
Hij was overigs ook niet de slimste van de groep... En dat bleek
hihihi
Achteraf nadat hij er ook om kon lachen waren wij wel zo aardig om hem alsnog het geld te geven.
Die grap met de eieren is leuk, moet je niet de slimste van het stel uitdagen.
Hij was overigs ook niet de slimste van de groep... En dat bleek
hihihi
Achteraf nadat hij er ook om kon lachen waren wij wel zo aardig om hem alsnog het geld te geven.
donderdag 5 juli 2012 om 22:55
Haha leuke grappen! En als iemand een fobie heeft voor spinnen dan merk je dat echt wel in het dagelijkse leven, dan doe je het niet.
Verder:
- Leuke gejatte grap: op de snel weg tijdens vakantie als man slaapt, wakker maken als er een takel wagen rijd met een getakelde auto. Waardoor het lijkt alsof je word aangereden ( niet geschikt voor mensen met auto/metaal/benzine/ongelukken/bepaalde merken auto-fobie)
- Vroeger wel eens een jongen wijs gemaakt toen we hem wakker maakte op vakantie, dat z'n wenkbrauwen waren weggeschoren. ( Terschelling, je kent het wel ) hij geloofde het echt en begon echt te schreeuwen : Wie heeft dit gedaan? Wat een klo@tzak!!
- Bij mensen wc papier onder de broek rand schuiven, zodat het eruit hangt en dan uitlachen. ( wel bij bekenden)
Uhm..
Ga even verder denken.. Ik was vroeger wel van foute geintjes
Verder:
- Leuke gejatte grap: op de snel weg tijdens vakantie als man slaapt, wakker maken als er een takel wagen rijd met een getakelde auto. Waardoor het lijkt alsof je word aangereden ( niet geschikt voor mensen met auto/metaal/benzine/ongelukken/bepaalde merken auto-fobie)
- Vroeger wel eens een jongen wijs gemaakt toen we hem wakker maakte op vakantie, dat z'n wenkbrauwen waren weggeschoren. ( Terschelling, je kent het wel ) hij geloofde het echt en begon echt te schreeuwen : Wie heeft dit gedaan? Wat een klo@tzak!!
- Bij mensen wc papier onder de broek rand schuiven, zodat het eruit hangt en dan uitlachen. ( wel bij bekenden)
Uhm..
Ga even verder denken.. Ik was vroeger wel van foute geintjes
donderdag 5 juli 2012 om 23:00
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 juli 2012 @ 22:31:
BGB, ik heb PTSS, ik weet heus wel wat angst is. Maar een fobie is meer angst voor de angst en daar kan je vanaf komen met graduele exposure therapie. Dus als die angst je echt zo belemmerd, waarom doe je er dan niets aan.
Ach, hoe vaak kom je een krokodil tegen in Nederland?
En krokodillenlaarzen zijn al jaren niet in de mode geweest.
BGB, ik heb PTSS, ik weet heus wel wat angst is. Maar een fobie is meer angst voor de angst en daar kan je vanaf komen met graduele exposure therapie. Dus als die angst je echt zo belemmerd, waarom doe je er dan niets aan.
Ach, hoe vaak kom je een krokodil tegen in Nederland?
En krokodillenlaarzen zijn al jaren niet in de mode geweest.
donderdag 5 juli 2012 om 23:05
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 juli 2012 @ 23:02:
Ik zal dan maar geen plaatje van mijn nieuwe tas plakken dan?
Nee, doe maar niet.
Maar het reptielenhuis in de zoo sla je over dan? Zo jammer.
Ik weet tot hoe ver ik lopen moet in een bekende dierentuin. En vanuit de verte, tussen m'n wimpers door gaat het nét.
Maar ik ga dus voor geen goud een krokodillenfarm bezoeken.
Ik zal dan maar geen plaatje van mijn nieuwe tas plakken dan?
Nee, doe maar niet.
Maar het reptielenhuis in de zoo sla je over dan? Zo jammer.
Ik weet tot hoe ver ik lopen moet in een bekende dierentuin. En vanuit de verte, tussen m'n wimpers door gaat het nét.
Maar ik ga dus voor geen goud een krokodillenfarm bezoeken.
donderdag 5 juli 2012 om 23:15
Schnappie vindt je dus ook niet leuk?
http://www.cafedebok.nl/w ... 50129_sc_schnappi-tas.gif
Klikken op eigen risico.
http://www.cafedebok.nl/w ... 50129_sc_schnappi-tas.gif
Klikken op eigen risico.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 6 juli 2012 om 13:36