Kwaadwillige URL geblokkeerd ???

05-07-2012 22:12 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

ik heb het probleem dat ik ineens bij bijna elke website die ik open en die dagelijks geopend worden, een melding krijg van mijn virusscanner dat een kwaadwillige URL geblokkeerd is. Dit heb ik zo bij Viva, bij marktplaats, bij facebook, zelfs bij de site van microsoft.com enz. Kortom bij negen van de tien sites die dagelijks geopend worden. Het lijkt me stug dat zelfs microsoft.com een kwaadwillige URL is?

Weet iemand hoe dat komt? Er is niets veranderd aan mijn virusscanner, ik heb heel de pc gescand en daar vind hij ook niets.

Enige wat ik pas heb gedaan is IE van de pc afgegooid zodat google chrome beter werkte, aangezien daar blijkbaar een conflict tussen die twee bleef bestaan. Is me aangeraden door een vriend.

Deze morgen/middag al die sites open gehad zonder meldingen, en vanavond krijg ik ineens die melding. Ook bij deze site, dus ik hoop dat ik nu dalijk niet weet ik veel wat op mijn pc heb staan omdat ik toch een topic open :s

Bedankt voor het lezen en tips of raad
@ zusenzoo: is dat malwarebytes.nl gewoon?
Zenks Flutzel en jammer dat dit niet werkt.

Komt de melding van Avast? Heb je daar al naar de instellingen gekeken, wellicht is daar iets veranderd?
Makelaren bytes is een programma ( gratis) wat Malware opspoort, deze installeren en even laten scannen.

Is ook noodzakelijk naast je alvast om dat zo nu en dan even te doen.

Net als ccleaner, die maakt je pc weer schoon en misschien kont het wel dood simpel door je geschiedenis (cookies)
Zespri, je kan deze gratis laten lopen, er zijn er uiteraard nog veel meer;

http://www.mcafee.com/us/ ... s/how-to-use-stinger.aspx
Waar vind ik dat ZeZ? Ik heb sinds deze week Avast en het is een dráma! Ik pleur het er weer af.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
http://download.cnet.com/ ... 804572&subj=dl&tag=button

Hier kan je Maleware Bytes downloaden
Heb ik ook ineens sinds vanmiddag! Ik gebruik Google chrome.
Die van Zus is idd ook prima!
Met mcafee uitkijken want heel vaak installeren ze ongewenste zaken erbij, trial versies etc.

Malwarebytes anti-Malware, kan je overal gratis downloaden.,

Ff googlen
Nousch, dat is samen met Avast, dus niet Avast eraf gooien hoor!
CCleaner haal ik er ook regelmatig even overheen.
Die van mij is inmiddels bezig met t scannen
Zus, de stinger en de dnscheck niet, de virusscanner idd wel!
quote:Beestjes schreef op 05 juli 2012 @ 22:32:

Zenks Flutzel en jammer dat dit niet werkt.

Komt de melding van Avast? Heb je daar al naar de instellingen gekeken, wellicht is daar iets veranderd?Avast is verder niets veranderd heb ik al nagekeken, ben ook in de instellingen van chrome nu aan het kijken voor de geschiedenis plus cookies te verwijderen, maar dat lijkt ie precies ook niet goed te doen :s
Ik ga ff peukie doen , dat scannen duurt nl nog wel ffies
Flutz, even die malware scan doen en daarna cccleaner.

Ben benieuwd.
Heb momenteel zespri haar link aangeklikt en daar even gedownload, maar staat iets bij van onvoldoende rechten ?? Net zo bij de stinger van beestjes ??? Ze openen ook niet als ik erop klik ?
Ga cleaner ook zo downloaden.... Zit nu maar even op mijnipad
En anders de Windows DVD maar weer pakken...
Hmmm Flutzel, heb je meerdere user-profielen op je laptop staan? Als dat zo is, ben je nu ingelogd onder het zelfde profiel dat je altijd gebruikt?
Raar, zit je misschien op het account van je kinderen of zo?

Als het goed is ben jij admin of heeft je man of kind misschien iets gewijzigd?
Twee zielen Zus
Haha,ik zag het idd.

Anders zou ik toch even een expert erbij halen om je pc even een onderhoudsbeurt te geven, soort APK.

Weet niet of je al iemand heb voor dat soort zaken?
@ beestjes en zusenzoo: is maar 1 userprofile op de pc voor vriend en ik. Geen andere profielen of kinderen met profiel. Dus altijd op hetzelfde profiel.

Is window washer ook zoiets als ccleaner?

Sorry voor vertraging, maar met het verwijderen van geschiedenis en cookies werd ik uitgelogd .
1 object gedetecteerd tot nu toe...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven