Pijne rug
vrijdag 6 juli 2012 om 10:57
Ik heb ontzettend last van mijn rug, al een paar maanden..
Nu vraag ik me af hoe je je rug zelf kunt kraken of knoepen?
Weet iemand dit?
Heb het gevoel dat mijn rug helemaal vast zit, maar heb maar een paar behandelingen voor de fysiotherapeut..
Ik wil dus eigenlijk mijn eigen rug kraken! Misschien dat dit helpt..
Nu vraag ik me af hoe je je rug zelf kunt kraken of knoepen?
Weet iemand dit?
Heb het gevoel dat mijn rug helemaal vast zit, maar heb maar een paar behandelingen voor de fysiotherapeut..
Ik wil dus eigenlijk mijn eigen rug kraken! Misschien dat dit helpt..
vrijdag 6 juli 2012 om 15:12
quote:Ikje86 schreef op 06 juli 2012 @ 13:08:
Wat is knoepen?knoepen (ww., knoepte, heeft geknoept)
bijten
wordt uitgesproken als knoeppen
WNT:1. Bijten, knabbelen, knappend (op)eten.
Knoepen … gezegd van ‘t bijten of ’t knappen der paarden: ’het peerd heeft hem in den arm geknoept’ Schuerm. (1865-1870)
In Brugs : knappen (kort hevig bijten)
Onze hond durft knoepen naar vreemden.Bron
Wat is knoepen?knoepen (ww., knoepte, heeft geknoept)
bijten
wordt uitgesproken als knoeppen
WNT:1. Bijten, knabbelen, knappend (op)eten.
Knoepen … gezegd van ‘t bijten of ’t knappen der paarden: ’het peerd heeft hem in den arm geknoept’ Schuerm. (1865-1870)
In Brugs : knappen (kort hevig bijten)
Onze hond durft knoepen naar vreemden.Bron
vrijdag 6 juli 2012 om 22:45
[quote]sabbaticalmeds schreef op 06 juli 2012 @ 22:07:
Dat slaat natuurlijk nergens op. Een "kraker" lost het probleem ook niet op, de waarheid is dat een zere rug vanzelf overgaat. Ga wandelen en fietsen ook al doet het pijn en probeer zo min mogelijk te zitten[/quote]
Heb je daar ervaring mee?? Zou idd fijn zijn als die pijn vanzelf over gaat, scheelt ook weer een hoop geld voor behandelingen en therapieen.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Een "kraker" lost het probleem ook niet op, de waarheid is dat een zere rug vanzelf overgaat. Ga wandelen en fietsen ook al doet het pijn en probeer zo min mogelijk te zitten[/quote]
Heb je daar ervaring mee?? Zou idd fijn zijn als die pijn vanzelf over gaat, scheelt ook weer een hoop geld voor behandelingen en therapieen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
vrijdag 6 juli 2012 om 22:47
quote:sylviiiaaaa schreef op 06 juli 2012 @ 10:59:
haha dat ging perongeluk! de pc stoorde even..
ben daar ooit wel eens geweest en die zei dat het stress gerelateerd was!
hier geloof ik echter weinig van, want ik heb eigenlijk geen stress!Als huisartsen het even niet weten dan gooien ze alles op stress is mij al opgevallen. Ik heb zelf ook last van mijn onderrug en al vanalles geprobeerd zoals fysio en manuele therapie en heb nu even geen geld meer voor verdere behandelingen. Wat wel handig is om oefeningen te doen die de rug soepeler maken, die tips kan je weer van de fysio/manueel therapeut krijgen.
haha dat ging perongeluk! de pc stoorde even..
ben daar ooit wel eens geweest en die zei dat het stress gerelateerd was!
hier geloof ik echter weinig van, want ik heb eigenlijk geen stress!Als huisartsen het even niet weten dan gooien ze alles op stress is mij al opgevallen. Ik heb zelf ook last van mijn onderrug en al vanalles geprobeerd zoals fysio en manuele therapie en heb nu even geen geld meer voor verdere behandelingen. Wat wel handig is om oefeningen te doen die de rug soepeler maken, die tips kan je weer van de fysio/manueel therapeut krijgen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten