Pijne rug
vrijdag 6 juli 2012 om 10:57
Ik heb ontzettend last van mijn rug, al een paar maanden..
Nu vraag ik me af hoe je je rug zelf kunt kraken of knoepen?
Weet iemand dit?
Heb het gevoel dat mijn rug helemaal vast zit, maar heb maar een paar behandelingen voor de fysiotherapeut..
Ik wil dus eigenlijk mijn eigen rug kraken! Misschien dat dit helpt..
Nu vraag ik me af hoe je je rug zelf kunt kraken of knoepen?
Weet iemand dit?
Heb het gevoel dat mijn rug helemaal vast zit, maar heb maar een paar behandelingen voor de fysiotherapeut..
Ik wil dus eigenlijk mijn eigen rug kraken! Misschien dat dit helpt..
vrijdag 6 juli 2012 om 11:00
Pijne rug?
Pijnlijke rug / zere rug.
En nee, ik zou niet zelf gaan aandokteren door jezelf te gaan kraken. Daar zijn niet voor niks studies voor.
Weet jij veel waar je moet kraken, op welke plek je druk moet zetten, of waar juist niet.
Naar de HA dus.
Pijnlijke rug / zere rug.
En nee, ik zou niet zelf gaan aandokteren door jezelf te gaan kraken. Daar zijn niet voor niks studies voor.
Weet jij veel waar je moet kraken, op welke plek je druk moet zetten, of waar juist niet.
Naar de HA dus.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
vrijdag 6 juli 2012 om 11:01
Nou, het lijkt me niet dat je zelf een beetje moet gaan lopen knoeien. Ga naar fysio en dat zal een huisarts ook adviseren. Zelfs met een paar behandelingen kun je al ver komen, doordat je bepaalde oefeningen leert die je thuis voort kunt zetten als je behandelingen ophouden.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
vrijdag 6 juli 2012 om 11:02
vrijdag 6 juli 2012 om 11:12
Naar een Osteopaat gaan. Ik heb een half jaar behoorlijke rugpijn gehad. Het werd zo erg, dat ik op een dag niet eens mijn onderbroek zonder extreme pijn kon aandoen. Na de eerste behandeling werd de pijn erger de eerste dagen. Dit schijnt een normale reactie te zijn. Na de tweede behandeling was ik al vrijwel pijnloos. Na een aantal behandelingen kan ik geheel pijnloos slapen, zelfs in slechte hotelbedden. Vriend staat brak op, terwijl ik geen klachten heb. Zalig!!!!!!
Mijn verzekering betaalt een groot deel vanuit aanvullende verzekering. Tussen de behandelingen bij mij zit nu 2 maanden. Dit omdat mijn rugklachten veroorzaakt werden vanuit ook nekklachten. Deze zijn ook zeer sterk verminderd. Uiteidelijk zal ik zo´n 2x per jaar moeten gaan om alles weer in het gelid te zetten.
Mijn verzekering betaalt een groot deel vanuit aanvullende verzekering. Tussen de behandelingen bij mij zit nu 2 maanden. Dit omdat mijn rugklachten veroorzaakt werden vanuit ook nekklachten. Deze zijn ook zeer sterk verminderd. Uiteidelijk zal ik zo´n 2x per jaar moeten gaan om alles weer in het gelid te zetten.
vrijdag 6 juli 2012 om 11:39