Help vlooien!!!!!!
vrijdag 6 juli 2012 om 15:02
De bestrijdingsdienst?
Voor vlooien?
Ik was gewoon maar naar de dierenspeciaalzaak gegaan om een paar bussen spray te kopen.
Lijkt me een stuk voordeliger.
Goed sprayen en binnen 48 uur zijn ze weg
Tenminste hondenvlooien.
IK spay ten minste altijd een bus leeg als ik op vakantie ga, zodat ik zeker weet dat ik geen welkomst comité heb als ik weer thuis kom
Voor vlooien?
Ik was gewoon maar naar de dierenspeciaalzaak gegaan om een paar bussen spray te kopen.
Lijkt me een stuk voordeliger.
Goed sprayen en binnen 48 uur zijn ze weg
Tenminste hondenvlooien.
IK spay ten minste altijd een bus leeg als ik op vakantie ga, zodat ik zeker weet dat ik geen welkomst comité heb als ik weer thuis kom
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 6 juli 2012 om 15:13
vrijdag 6 juli 2012 om 15:32
quote:ketchup34 schreef op 06 juli 2012 @ 15:29:
Nee die man zei: vanavond goed luchten en dan kun je weer slapen. En hij verwacht dat het over een paar dagen minder wordt. Maar ja ik wil niet weer een nachten wakker liggen en lek gebeten worden...Wonderlijke verdelgingsdienst moet ik zeggen
Nee die man zei: vanavond goed luchten en dan kun je weer slapen. En hij verwacht dat het over een paar dagen minder wordt. Maar ja ik wil niet weer een nachten wakker liggen en lek gebeten worden...Wonderlijke verdelgingsdienst moet ik zeggen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 6 juli 2012 om 15:54
quote:Summerdance schreef op 06 juli 2012 @ 15:40:
[...]
Nou sorry hoor, wist niet dat je zo snel op je teentjes getrapt was
Ik zou zeggen veel succes met je vlooien!
Toedels!Sum +1
[...]
Nou sorry hoor, wist niet dat je zo snel op je teentjes getrapt was
Ik zou zeggen veel succes met je vlooien!
Toedels!Sum +1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 6 juli 2012 om 15:55
quote:ketchup34 schreef op 06 juli 2012 @ 15:29:
Nee die man zei: vanavond goed luchten en dan kun je weer slapen. En hij verwacht dat het over een paar dagen minder wordt. Maar ja ik wil niet weer een nachten wakker liggen en lek gebeten worden...Over een paar dagen minder wordt,??? ik mag toch hopen, dat een Verdelgingsdienst, die hele handel in een half uur naar god spuit!
Nee die man zei: vanavond goed luchten en dan kun je weer slapen. En hij verwacht dat het over een paar dagen minder wordt. Maar ja ik wil niet weer een nachten wakker liggen en lek gebeten worden...Over een paar dagen minder wordt,??? ik mag toch hopen, dat een Verdelgingsdienst, die hele handel in een half uur naar god spuit!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 6 juli 2012 om 16:27
Ik zou er 2 nachten niet in slapen en dan goed luchten, maar niet te snel gaan zuigen, laat het gif maar lekker liggen, dan kan het zn werk nog doen op de eieren ;-(
Ik heb het ook gehad en die bestrijder is 3 x terug geweest de eitjes kwamen uit en die zaten blijkbaar ook in vloernaden en zo.
Ik werd er kortademig van, is gelukkig wel weer overgegaan.
Ik heb het ook gehad en die bestrijder is 3 x terug geweest de eitjes kwamen uit en die zaten blijkbaar ook in vloernaden en zo.
Ik werd er kortademig van, is gelukkig wel weer overgegaan.
vrijdag 6 juli 2012 om 17:28
vrijdag 6 juli 2012 om 17:40
vrijdag 6 juli 2012 om 17:53
vrijdag 6 juli 2012 om 18:00
Wel of niet luchten hangt af van het spul dat gebruikt wordt. Ik koop het bij de dierenarts, ben aan een bus een kapitaal kwijt, spuit alles in, zet ramen en deuren open en ga bij de buurvrouw koffie drinken. Na een goed uur is de lucht er (ver) uit, de vlooien wijlen en de eitjes zouden niet meer moeten uitkomen.
Dan stofzuig ik de hele hut heel grondig, gooi daarna de stofzuigerzak weg, doe er een nieuwe in en spuit daar ook een beetje in.
Wij hebben ooit een vlooienplaag gehad in de zomer. Poezebeesten waren in een pension en moesten daarom hun spuitjes hebben. Bij terugkomst, jawel, vlooien. Poezen ontvlooid, naar het pension, en wij op vakantie. Toen we terugkwamen, kwamen de eitjes door de trillingen uit. Bolfo maakt veel reclame maar het werkt voor geen meter. Het dure spul van de dierenarts werkte wel (lees, 30 euro voor een bus). Sindsdien behandel ik het huis gewoon 2x per jaar, in het voorjaar en in het najaar. Nooit geen vlo meer gezien. Bijkomend voordeel; ik spuit de gordijnen en luxaflex meteen mee, zodoende vallen vliegen, wespen en spinnen ook binnen de kortste keren dood neer.
Dan stofzuig ik de hele hut heel grondig, gooi daarna de stofzuigerzak weg, doe er een nieuwe in en spuit daar ook een beetje in.
Wij hebben ooit een vlooienplaag gehad in de zomer. Poezebeesten waren in een pension en moesten daarom hun spuitjes hebben. Bij terugkomst, jawel, vlooien. Poezen ontvlooid, naar het pension, en wij op vakantie. Toen we terugkwamen, kwamen de eitjes door de trillingen uit. Bolfo maakt veel reclame maar het werkt voor geen meter. Het dure spul van de dierenarts werkte wel (lees, 30 euro voor een bus). Sindsdien behandel ik het huis gewoon 2x per jaar, in het voorjaar en in het najaar. Nooit geen vlo meer gezien. Bijkomend voordeel; ik spuit de gordijnen en luxaflex meteen mee, zodoende vallen vliegen, wespen en spinnen ook binnen de kortste keren dood neer.
vrijdag 6 juli 2012 om 18:05
vrijdag 6 juli 2012 om 19:23
Een vlo heeft een cyclus. Eerst vlooien>eitjes>larven>poppen en weer vlooien. Die vlooien kan je dood spuiten. Die poppen kan je niet verdelgen, die gaan alleen dood als je je huis in brand steekt. Die kunnen tot zeker een jaar overleven. Je zal dus regelmatig moeten spuiten met een goed middel. Bv Bolfo Fleegard, die werkt een stuk langer als die goedkope bussen en je doet meer m2. Die doodt ook larven, dan ben je dus eerder van je probleem af.
Je gaat dit probleem niet met 1 keer spuiten oplossen.
Je gaat dit probleem niet met 1 keer spuiten oplossen.
vrijdag 6 juli 2012 om 19:35
Wij hebben het ook een aantal maanden terug gehad! We kregen een kitten van iemand die helemaal onder zat! Die hebben we tijdelijk opgevangen toen hij naar zn nieuwe baasje was hebben wij ruim 3 maanden gespoten en soms wel 4 x op een dag gestofzogen ik werd er zo naar van! We hebben zeker voor 150 euro aan bussen leeg gespoten tot ik ook van iemand de tip kreeg van de flessen van de dierenarts die hebben wel geholpen gelukkig en heel goed blijven stofzuigen!!! Dat is het aller belangrijkste zei ook de dierenarts! Wij hadden een stoffen bank die hebbn we weg gedaan omdat ze daar in bleven broeien we wouden toch al een nieuwe kopen dus dat kwam mooi uit en we hebben nu nergens meer last van! Heel veel succes en niet opgeven en veel stofzuigen!!! Ik weet wat een ramp het is!