doorgeefvraag
zondag 6 april 2008 om 20:47
Sex tijdens de menstruatie vind ik geen turn-off, hoewel beffen dan wel minder aantrekkelijk is. Maar met condoom is het geen vervelend iets, zeker omdat vrouwen dan juist extra behoefte hebben. (@iza: dat is al eerder door vrouwen bevestigd, dus je staat niet alleen )
Kijk je liever of word je liever bekeken?
Kijk je liever of word je liever bekeken?
zondag 6 april 2008 om 21:17
Ja.
In the heat of the moment verlies ik me graag. Vroeger was ik erg terughoudend, maar tegenwoordig geef ik me veel liever over aan mijn impulsiviteit. Wel moet ik dan een wat genuanceerder beeld hebben van de ander. Daarnaast moet er wel een bepaalde klik zijn, anders zou ik het nooit doen.
Hoe "close up" heb je jezelf via cam wel eens laten zien?
In the heat of the moment verlies ik me graag. Vroeger was ik erg terughoudend, maar tegenwoordig geef ik me veel liever over aan mijn impulsiviteit. Wel moet ik dan een wat genuanceerder beeld hebben van de ander. Daarnaast moet er wel een bepaalde klik zijn, anders zou ik het nooit doen.
Hoe "close up" heb je jezelf via cam wel eens laten zien?
maandag 7 april 2008 om 00:08
Nee, op maandag wasdag is ook tof 
En nee, nog nooit iets shoquerends gezegd. Zou ik 's moeten doen, denk dat ik dan meer beleef dan tot op heden. En vaker een knal voor mijn hoofd, vanzelf
Eeuwige trouw of toch liever speels blijven?
En nee, nog nooit iets shoquerends gezegd. Zou ik 's moeten doen, denk dat ik dan meer beleef dan tot op heden. En vaker een knal voor mijn hoofd, vanzelf
Eeuwige trouw of toch liever speels blijven?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 7 april 2008 om 00:35
maandag 7 april 2008 om 00:40
maandag 7 april 2008 om 10:23