Mijn rode draad...

06-07-2012 19:56 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik Twijfel hoelang ik deze post laat staan vanwege herkenbaarheid, toch moest ik het even van mijn afschrijven..

Mijn "rode draad" ik kan er een boek over schrijven, een verhaal van 9 jaar die eerlijk gezegd niet altijd al te netjes was ;)

Op de 1 of andere manier blijven we bij elkaar terug komen voor wat vluchtige contacten zeg maar. Contacten die altijd op hetzelfde punt eindigden wanneer het een serieus tintje zou worden.

Nu is er een soort van tweesplitsing gekomen. De situatie lijkt zich te veranderen zo ook gevoelens, het verleden is vergeten en ver weg en bijna lijken we te accepteren dat we voor elkaar zouden moeten gaan.

Dit is de man die mij door en door kent, accepteert/respecteert mij zoals ik ben, mij op een voetstuk zet, mij opwind door me alleen maar aan te hoeven te kijken, mij laat lachen, ik ken hem door en door, weet al zijn slechte en goede kanten,alles wat we doen is vertrouwd en zelfs dan nog geweldig, heb respect voor de relatie met zijn dochter.....

Het enige ding tussen ons in zou zijn, het leeftijdsverschil. Deze is 15 jaar. Dit was meestal zijn dingetje omdat hij mij iemand gunde van mijn eigen leeftijd. Nu staan we tegen over elkaar en beseffen we "we komen nooit meer van elkaar af, we zullen elkaar altijd op blijven zoeken" dit is uitgesproken en voorzichtig zien we elkaar en ik denk de hele dag aan hem..

Zo dat is eruit... pfffffffffff... iemand een mening? :-)
Waarom zou je het niet gewoon aangaan? Die 15 jaar verschil mag het probleem niet zijn. Voordeel van het aangaan is dat je straks wel (eindelijk!) weet of het is zoals je je had voorgesteld. Doe je dat niet, dan zul je voor altijd gedoemd zijn tot jezelf afvragen of het niet meer had kunnen worden. Je leeft maar een keer, wat heb je te verliezen? Het kan tegenvallen en het kan precies zo zijn als dat je dacht!
Euh, als jij meerderjarig, vrijgezel en hoteldebotel bent. Why not?
Mag ik iets zeggen over een rode draad? Een rode draad zou iets moeten zijn waar je graag naar toe wil in je leven. Ongeacht de invlulling en wie daar aan mee doen. Als hij past in je levens rode draad en je daar niet van af houdt, wat zou dan het probleem zijn?
Nou, ik herken je onmiddelijk, hoor! Not! haha

Fijn toch, dat jullie voor elkaar gaan? Enjoy! Some things are meant to be.
15 jaar is dat een probleem? Hebben jullie allebei een relatie of zijn jullie vrij?
Wat maakt precies dat je zo twijfelt, eigenlijk? Want ik lees alleen maar hele mooie dingen.
Zoals er in ons verleden andere reden tot het niet aangaan waren is het leeftijdsverschil nu het enige "probleem". Beide zijn single.

En Julus, dat is ook zo... vind het ook wel spannend. Wat nou als het niets op uit loopt dan ben ik hem zeg maar echt kwijt...
Vind je die 15 jaar zelf een probleem of is dat een probleem voor de mensen om jullie heen?

(Ik ga er even gemakshalve van uit dat er geen vrouw (meer) in het spel is bij hem?)
Maar je hebt hem ook nooit als je het risico niet aan gaat. Om de mooiste dingen te ervaren zijn risico's nodig
Precies wat iedereen voor mij zegt!.

En leefstijdsverschil achja mijn vriend/aanstaande man!:) en ik schelen ook 12,5jaar.

Maar zien niet echt opstakels ja hij heeft meer levenservaring maar daar kan ik ook weer van leren.

En wij zijn gelukkig met elkaar. Helaas zijn er wel mensen die er anders overdenken maar heb geen realtie met hun maar met mijn vriend.

Dus ik zeg ga ervoor!:)
Ik vind die 15 jaar niet zo heel erg schokkend eigenlijk. Tenzij hij 25 is en jij jonger bent.
Waarom niet?

Als je allebei vrij bent en elkaar ziet zitten, wat is dan het probleem?
668, the neighbour of the Beast
quote:rozenstruikje schreef op 06 juli 2012 @ 20:04:

Maar je hebt hem ook nooit als je het risico niet aan gaat. Om de mooiste dingen te ervaren zijn risico's nodig

Dat is zo....

Enne, ik ben (bijna) 27 en hij 42 voor de duidelijkheid
MEFfunny ik ben 21 en mijn vriend 32!
Het enige wat je naar mijn mening zou moeten afvragen is of jullie hetzelfde willen in de toekomst en dan met name op het gebied van wel of geen kinderen.

Verder, geniet van elkaar, het leven geeft geen garanties
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
for the record, ik heb geen moeite met het leeftijdsverschil, dat is zijn dingetje.

Als ik met hem ben merk ik daar geen seconde van, alleen dan de puberdochter die in beeld is..
quote:MEFunny schreef op 06 juli 2012 @ 20:07:

[...]

Dat is zo....

Enne, ik ben (bijna) 27 en hij 42 voor de duidelijkheid

Dat zijn wij nu en dat werkt ook nog.

Toen we elkaar leerden kennen was het 19 en 34.
quote:MEFunny schreef op 06 juli 2012 @ 20:07:

[...]

Dat is zo....

Enne, ik ben (bijna) 27 en hij 42 voor de duidelijkheidJoh meid wat zeur je nou . Ga naar hem toe en bespring hem
En wat vindt de puberdochter dan?
Tot zover ik weet is zij op de hoogte van mij als "een vriendin van papa" ennnee weet ze ook wel wat meer (over het verleden gesproken) en vind ze het goed dat papa naar mij toe komt. Tot zo ver natuurlijk.
Ik zie het probleem niet
Hoe oud is ze?
ik ben 22 en mijn vriend 34 (12jaar verschil) + hij heeft een kind van 2 en ik heb niet veel verstand van kleine kinderen, maar wij hebben er samen vertrouwen in dat het vanzelf gaat en zijn gek met elkaar.

2 vriendinnen van mij hebben een man met een leeftijdsverschil van 24 en 25 jaar.

Who cares? zolang je samen gelukkig bent en van elkaar geniet!
quote:Marels schreef op 06 juli 2012 @ 20:14:

Hoe oud is ze?16

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven