boehoe ik snap het nieeee :-(
vrijdag 6 juli 2012 om 23:50
Lief en ik zitten op de bank. Net thuis van een drankje drinken in de stad, hij moet morgen werken dus niet al te laat naar bed. Nu nog even Comedy Central aan. En: Hij lacht zich echt serieus een breuk om Seinfeld, maar hoe ik ook mijn best doe: Ik vind het gewoon echt niet grappig. Echt niet. De acteurs zijn irritant en de grappen zijn niet leuk. En het ergste is: Vriend probeert het aan me uit te leggen, maar ik word er niet warm of koud van.
Wat vind jouw vriend echt heel leuk wat jij niet kan uitstaan?
Wat vind jouw vriend echt heel leuk wat jij niet kan uitstaan?
vrijdag 6 juli 2012 om 23:57
vrijdag 6 juli 2012 om 23:57
quote:sciath schreef op 06 juli 2012 @ 23:51:
Momenteel geen vriend, maar het grote struikelblok met m'n ex: New Kids, urgh...
Oh jaaaaaa! Herkenning. Vriend wilde ook echt heel graag naar die film. Nou, mooi niet dat ik mee ging. Vervolgens zijn ze met allemaal mannen gegaan en kon ik dus nog een week al die "hilarische" filmquotes aanhoren. *zucht*
En Nanna: Beavis and Butthead. Zo NIET grappig.
Giulietta Capuletti: Hier is het andersom. Ik lach heel hard om Jorgen Raymann, Najib en Bert Visser, vriend vindt dat allemaal niet grappig.
Momenteel geen vriend, maar het grote struikelblok met m'n ex: New Kids, urgh...
Oh jaaaaaa! Herkenning. Vriend wilde ook echt heel graag naar die film. Nou, mooi niet dat ik mee ging. Vervolgens zijn ze met allemaal mannen gegaan en kon ik dus nog een week al die "hilarische" filmquotes aanhoren. *zucht*
En Nanna: Beavis and Butthead. Zo NIET grappig.
Giulietta Capuletti: Hier is het andersom. Ik lach heel hard om Jorgen Raymann, Najib en Bert Visser, vriend vindt dat allemaal niet grappig.
zaterdag 7 juli 2012 om 00:03
zaterdag 7 juli 2012 om 00:04
Family Guy en American Dad
BBC3 en Comedy Central hebben rond 1 uur ´s-nachts een leuk op elkaar afgestemd schema waarbij die twee series elkaar zo ongeveer opvolgen. Minstens anderhalf uur lol. Voor m'n man dan, ik erger me dood. En dat wordt steeds erger want ik ken alle afleveringen zo ongeveer van buiten inmiddels.
BBC3 en Comedy Central hebben rond 1 uur ´s-nachts een leuk op elkaar afgestemd schema waarbij die twee series elkaar zo ongeveer opvolgen. Minstens anderhalf uur lol. Voor m'n man dan, ik erger me dood. En dat wordt steeds erger want ik ken alle afleveringen zo ongeveer van buiten inmiddels.
zaterdag 7 juli 2012 om 00:25
zaterdag 7 juli 2012 om 00:29
quote:imcoolerthanyou schreef op 07 juli 2012 @ 00:21:
Funniest homevideos e.d. programma's Ik vind ze verschrikkelijk maar hij ligt in een deuk.
Oh de horror!
En sinds kort is er 'n pc aangesloten op de tv, dus kunnen we nu uren lang bloopers, funniest homevideo's en andere hilarische momenten bekijken via you tube...
Funniest homevideos e.d. programma's Ik vind ze verschrikkelijk maar hij ligt in een deuk.
Oh de horror!
En sinds kort is er 'n pc aangesloten op de tv, dus kunnen we nu uren lang bloopers, funniest homevideo's en andere hilarische momenten bekijken via you tube...
zaterdag 7 juli 2012 om 00:31
quote:penelopeia schreef op 06 juli 2012 @ 23:57:
Ook een irritante tv-gewoonte van mijn vriend: als hij aan het zappen is, en langs een film komt die hem wel leuk lijkt, blijft hij kijken, ook al is die film al dik een uur bezig.
Dit doet die van mij ook. Zó zinloos! Echt, ik snap daar helemaal niks van.
En Mony Python of alle andere Engelse humor. Kan je vriend echt bij opvegen en ik krijg echt mijn kaken niet van elkaar.
Ook een irritante tv-gewoonte van mijn vriend: als hij aan het zappen is, en langs een film komt die hem wel leuk lijkt, blijft hij kijken, ook al is die film al dik een uur bezig.
Dit doet die van mij ook. Zó zinloos! Echt, ik snap daar helemaal niks van.
En Mony Python of alle andere Engelse humor. Kan je vriend echt bij opvegen en ik krijg echt mijn kaken niet van elkaar.