Mode & Beauty alle pijlers

BB Nudecream Loreal

06-07-2012 22:05 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand deze al geprobeerd? Ben erg benieuwd namelijk.
Heb eens een proefje gebruikt,maar niet geschikt voor mijn huidtype.Zou zeggen probeer een proefje uit en je weet het.
heb ook een proefje gehad, het lijkt op schuurmiddel van cif
Het voelt inderdaad wat droger aan dan een dagcreme. Maar verder niets mis mee!
Ik ben helemaal fan! Ben helemaal blank maar gebruik de medium variant!

Gebruik er wel een dagcreme onder omdat hij anders redelijk droog is voor mn huid!

Moet wel zeggen dat ik verder geen probleemhuid heb dus geen pukkeltjes, plekjes en vlekjes. Bij mij hoeft hij dus niet te dekken maar alleen een beetje bi te kleuren/egaliseren! En dat doet hij super!
er zitten de laatste tijd vaak proefverpakkingen in tijdschriften, idee? Ik vind m mooi staan, blijk er alleen qua huid niet tegen te kunnen.
Ik vind hem super! Gebruik er inderdaad wel nog gewoon een dagcreme onder want heb niet het idee dat hij erg hydrateert.
Ja super! Gebruik er wel dagcreme onder, anders is ie wel te droog. Maar aanrader!
te geel voor mijn huid
Is het nou een creme of een foundation? Moet je het 's avonds weer eraf halen? Is het fijn omdat het een kleurtje geeft of omdat je huid zacht/mat/egaal of iets dergelijks wordt?

Ik heb er mee in m'n handen gestaan, maar twijfelde teveel...
Het is een alles in 1 product (zeggen ze). Ik heb zelf iets van Skin79 geprobeerd, maar vond het geen succes.

En je maakt je huid 's avonds toch altijd schoon, ook als je geen make up hebt gebruikt? (ik tenminste wel)
quote:Jade2929 schreef op 07 juli 2012 @ 01:37:

Is het nou een creme of een foundation? Moet je het 's avonds weer eraf halen? Is het fijn omdat het een kleurtje geeft of omdat je huid zacht/mat/egaal of iets dergelijks wordt?

Ik heb er mee in m'n handen gestaan, maar twijfelde teveel...Je maakt toch sowieso iedere avond je gezicht schoon?
Ik maak mijn gezicht nooit schoon 's avonds. Gebruik in de ochtend een tonic en dagcreme en dat was het.
Ja het is echt tussen een creme en foundation in. Als je alleen een creme wil dan moet je hem niet kopen en als je echt een foundation wil ook niet
Je moet t wel verwijderen s'avonds. Sowieso is 2x daags je gezicht reinigen wel t beste voor je huid.
Ik heb een proefje geprobeerd, vond het erg droog.

Ik doe nu wat dagcreme in een potje, paar drupjes foundation erbij en heb mijn eigen bb creme. Stuk goedkoper en je kan de kleur zelf samenstellen.
Nee, ik maak niet iedere avond mijn gezicht schoon... Ik douche om de dag voor het slapen gaan en de dagen dat ik niet douche maak ik mijn gezicht dus niet schoon. Ik gebruik enkel oogmake-up en haal dat eraf met oogmake-up reiniger...

Dan is de bb cream dus geen optie voor mij, want ik wil geen foundation of iets wat er op lijkt gebruiken...jammer.
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 juli 2012 @ 22:12:

heb ook een proefje gehad, het lijkt op schuurmiddel van cif

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven