***Bar Too Much*** 197***
vrijdag 6 juli 2012 om 23:54
vrijdag 6 juli 2012 om 23:55
quote:Jonari schreef op 06 juli 2012 @ 23:54:
[...]
Ja, ik zag het op FB, dacht dat het een trucage was. Maar hij heeft dus echt een roze vest aan. Grappig!Ja, is echt. Die foto heb ik vanmiddag gemaakt.
[...]
Ja, ik zag het op FB, dacht dat het een trucage was. Maar hij heeft dus echt een roze vest aan. Grappig!Ja, is echt. Die foto heb ik vanmiddag gemaakt.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 6 juli 2012 om 23:56
vrijdag 6 juli 2012 om 23:58
quote:wiesje123 schreef op 06 juli 2012 @ 23:55:
Ah.... LJC, ja, dan is het in jouw stad.....
Mijn zoon was vanavond hier en hij was erg onder de indruk van het overlijden van Gerrit Komrij, hij (mijn zoon) was fan van deze dichter en heeft alles van hem......
O ja, kan me voorstellen dat je zoon dan onder de indruk is.
Ik dacht alleen: ow, dat is die schrijver met die irritante stem.
Ah.... LJC, ja, dan is het in jouw stad.....
Mijn zoon was vanavond hier en hij was erg onder de indruk van het overlijden van Gerrit Komrij, hij (mijn zoon) was fan van deze dichter en heeft alles van hem......
O ja, kan me voorstellen dat je zoon dan onder de indruk is.
Ik dacht alleen: ow, dat is die schrijver met die irritante stem.
The best things in life are the ones you can't afford.
vrijdag 6 juli 2012 om 23:59
quote:yette schreef op 06 juli 2012 @ 23:56:
Nee Jo, ik ben al een heel eind, maar er komt steeds zoveel tussen. Ben bijvoorbeeld 4 keer bij de apotheek geweest deze week, een keer kliniek, een keer huisarts. Het huis is een puinzooi en ik ben bekaf. Heb Elfje ook nog naar een andere school gedaan gisteren. Ben toe aan rust!
Nog even doorbijten en dan zit je heerlijk voor je vouwwagen in la douce France.
Het is je (jullie) zo gegund!
Nee Jo, ik ben al een heel eind, maar er komt steeds zoveel tussen. Ben bijvoorbeeld 4 keer bij de apotheek geweest deze week, een keer kliniek, een keer huisarts. Het huis is een puinzooi en ik ben bekaf. Heb Elfje ook nog naar een andere school gedaan gisteren. Ben toe aan rust!
Nog even doorbijten en dan zit je heerlijk voor je vouwwagen in la douce France.
Het is je (jullie) zo gegund!
zaterdag 7 juli 2012 om 17:16
zaterdag 7 juli 2012 om 19:51