wat is een goeie i pad
zaterdag 7 juli 2012 om 13:15
zaterdag 7 juli 2012 om 13:26
De samsung heeft als bijkomend voordeel dat deze wel flashplayer heeft en je dus veel filmpjes en uitzending gemist kan terugzien.
De ipad heeft geen flash en zal dus bij bepaalde sites een foutmelding geven.
Verder is de techniek redelijk aan elkaar gewaagd.
De ipad twee is nu wel wat voordeliger te krijgen omdat er alweer een nieuwere versie uit is.
Indien je 'm neemt met 8 gb en alleen wifi ben je denk rond de 400 euro kwijt.
De ipad heeft geen flash en zal dus bij bepaalde sites een foutmelding geven.
Verder is de techniek redelijk aan elkaar gewaagd.
De ipad twee is nu wel wat voordeliger te krijgen omdat er alweer een nieuwere versie uit is.
Indien je 'm neemt met 8 gb en alleen wifi ben je denk rond de 400 euro kwijt.
zaterdag 7 juli 2012 om 13:33
zaterdag 7 juli 2012 om 13:36
Met ipad bijna alle apps gratis via installous (ff googlen)
Mis het flash gedeelte niet.
Android kun je alleen betaalde apps kopen via creditcard, niet zo handig dus.
En ipad 2 is flink in prijs gedaald ivm de ipad 3.
Ipad = meer accesoires, meer apps, makkelijker te bedienen, en veel meer software matige mogenlijkheden.
Android = apps betalen met creditcard, geen jailbrake, wel veel gratis apps.
Mis het flash gedeelte niet.
Android kun je alleen betaalde apps kopen via creditcard, niet zo handig dus.
En ipad 2 is flink in prijs gedaald ivm de ipad 3.
Ipad = meer accesoires, meer apps, makkelijker te bedienen, en veel meer software matige mogenlijkheden.
Android = apps betalen met creditcard, geen jailbrake, wel veel gratis apps.
zaterdag 7 juli 2012 om 14:33
Met android heb je bijna onbeperkte mogelijkheden, maar neem je voor lief dat dingen minder vloeiend werken. Met apple heb je minder mogelijkheden, maar wat je hebt werkt altijd...
Apple heeft idd meer apps, maar dat is op android gewoon niet nodig. Waarom een buienradar app als je het via de browser kunt doen? Apps bestaan alleen maar omdat apple er controle over wilt hebben, er geld om kan vragen en men precies weet wat je doet...
Wat wil je precies zeester... Maw wat zijn je wensen.
Apple heeft idd meer apps, maar dat is op android gewoon niet nodig. Waarom een buienradar app als je het via de browser kunt doen? Apps bestaan alleen maar omdat apple er controle over wilt hebben, er geld om kan vragen en men precies weet wat je doet...
Wat wil je precies zeester... Maw wat zijn je wensen.
zaterdag 7 juli 2012 om 14:47
ik bedoel dus een tablet zo weinig verstand heb ik er van hahaha
het is niet alleen voor buiten daan heb ik trouwens geen last van de zon zit onder een luifel. maar ook als ik op de bank lig ik niet steeds naar de vaste pc moet lopen maar op de bank kan blijven liggen. of als we op vakantie gaan ik spelletjes er op kan doen, een film kijken zoiets bedoel ik
wat ik zoek. een tablet waar ik spelletjes op kan doen, op kan internetten . uitzendinggemist kan kijken. film kijken
mijn vriend heeft een 1phone handig maar dat scherm vind ik veel te klein
het is niet alleen voor buiten daan heb ik trouwens geen last van de zon zit onder een luifel. maar ook als ik op de bank lig ik niet steeds naar de vaste pc moet lopen maar op de bank kan blijven liggen. of als we op vakantie gaan ik spelletjes er op kan doen, een film kijken zoiets bedoel ik
wat ik zoek. een tablet waar ik spelletjes op kan doen, op kan internetten . uitzendinggemist kan kijken. film kijken
mijn vriend heeft een 1phone handig maar dat scherm vind ik veel te klein
zaterdag 7 juli 2012 om 14:51
Het enige nadeel van de iPad vind ik dat apple nog steeds weigert om flash te laten installeren. Grr.
Verder kan elke tablet wat jij nodig hebt. Kijk dus naar je budget en laat je in de winkel adviseren. Pak er een paar in handen, speel er wat mee in de winkel en bepaal dan welke tablet je wilt hebben.
Verder kan elke tablet wat jij nodig hebt. Kijk dus naar je budget en laat je in de winkel adviseren. Pak er een paar in handen, speel er wat mee in de winkel en bepaal dan welke tablet je wilt hebben.
zaterdag 7 juli 2012 om 15:19
Ik neem aan dat je bedoelt als passagier in de auto?
Kun je btw wel overweg met een touchscreen? Ik heb nl veel liever een echt toetsenbord.
Voor 300 euro heb je een geweldige mini-laptop die qua batterij lang mee kan, die super snel is, die veel geheugen en opslag heeft en heel snel werkt, waar je films op kan zien en spelletjes op kan doen.
Ik heb niet zo veel verstand van tablets, wat zouden de voordelen zijn van een tablet van 300 euro (waar je toch een hoop betaald voor de techniek en niet voor de inhoud) t.o.v. een laptop?
Kun je btw wel overweg met een touchscreen? Ik heb nl veel liever een echt toetsenbord.
Voor 300 euro heb je een geweldige mini-laptop die qua batterij lang mee kan, die super snel is, die veel geheugen en opslag heeft en heel snel werkt, waar je films op kan zien en spelletjes op kan doen.
Ik heb niet zo veel verstand van tablets, wat zouden de voordelen zijn van een tablet van 300 euro (waar je toch een hoop betaald voor de techniek en niet voor de inhoud) t.o.v. een laptop?
zaterdag 7 juli 2012 om 15:50
quote:Rary schreef op 07 juli 2012 @ 15:40:
Je kan met Wifi (in de tuin)en met een Dongel (in de auto) toch ook TV kijken op een laptop.
Ja hanteerbaarheid en energiezuinig klopt wel...
Ja, natuurlijk maar dat is echt onhandiger. Of, het tablet is handiger. Maar als je hem niet hebt kan je perfect gelukkig en tevreden zijn en je rijk voelen zonder. Net zoals men vroeger gelukkig was met een tv zonder afstandsbediening, en daarvoor, en zwartwit tv, en daarvoor een radio.
Het uitvinden creëert een behoefte. Allemaal inhaligheid.
Voor die paar uur dat je op balkon zit heb je helemaal geen computer of tv nodig.
Je kan met Wifi (in de tuin)en met een Dongel (in de auto) toch ook TV kijken op een laptop.
Ja hanteerbaarheid en energiezuinig klopt wel...
Ja, natuurlijk maar dat is echt onhandiger. Of, het tablet is handiger. Maar als je hem niet hebt kan je perfect gelukkig en tevreden zijn en je rijk voelen zonder. Net zoals men vroeger gelukkig was met een tv zonder afstandsbediening, en daarvoor, en zwartwit tv, en daarvoor een radio.
Het uitvinden creëert een behoefte. Allemaal inhaligheid.
Voor die paar uur dat je op balkon zit heb je helemaal geen computer of tv nodig.
it's a big club and you ain't in it
zaterdag 7 juli 2012 om 16:18
zaterdag 7 juli 2012 om 20:47
Uitzending gemist en spelletjes kan op beide systemen, films kijken moet je al snel via een usbstick doel of via draadloos netwerk via een gedeelde schijf. Als je pc windows is moet je dat niet via een ipad doen, want dat gaat nauwelijks.
De ipad is een prima ding maar veel van die dingen die hier als voordeel worden genoemd zijn ook met een android mogelijk. Tot slot zou ik nooit nooit nooit een 2ehans comp kopen!
De ipad is een prima ding maar veel van die dingen die hier als voordeel worden genoemd zijn ook met een android mogelijk. Tot slot zou ik nooit nooit nooit een 2ehans comp kopen!