wat is een goeie i pad

07-07-2012 13:15 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
we hebben nu een vaste pc en het lijkt mij zo handig om met dit mooie weer buiten te zitten met een ipad heb er alleen geen verstand van wat een goeie is. ik wil geen abbonement doen maar op de wifimodum. wie kan me helpen? het liefst rond de 300 euro niet veel duurder
quote:glaas_beer schreef op 07 juli 2012 @ 20:47:

... Als je pc windows is moet je dat niet via een ipad doen, want dat gaat nauwelijks.

...

Deze zin begrijp ik niet. Wat gaat er niet met de iPad als je Windows hebt.
quote:Rary schreef op 07 juli 2012 @ 15:19:

Ik neem aan dat je bedoelt als passagier in de auto?

Kun je btw wel overweg met een touchscreen? Ik heb nl veel liever een echt toetsenbord.

Ik vind dat het wel snel went. Als je je iPad landscape houdt, worden de toetsen heel groot weergegeven. Ik kan er net zo snel op typen als op een fysiek toetsenbord.

Ik zou het kijken van films in de auto zeer willen afraden. Het mobiele internet is daar veel te duur voor. Gebruik daarvoor Wi-Fi of kijk naar een film die in het geheugen van je iPad zit.
World of Warcraft: Legion
Nou als je films via een netwerk wilt bekijken dan moet je itunes op je pc gaan instaleren. Behalve dat itunes mijn inziens eenku omslachtig programma is, kun je via android heel simpel zaken van je pc streamen naar je tab.

Maargoed de ipad is sowieso buiten het budget van TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven