wat moet ik doen...
zondag 8 juli 2012 om 10:31
Hallo Medeforummers!
Gisteren ben ik men ring terug gaan halen.
Ik heb een boeiend gesprek gehad met men ex haar ouders.
Nu gaat men ex met het grootste stuk krapuul hier in de buurt.
Ze gaat in haar ongeluk lopen. Ik geef nog om haar, dit kan ik niet laten gebeuren.
dit gaat niet om wat goed is voor mij!!!
toen ik samen met haar was mocht ik niets... en nu gaat ze met ene (1,5week) die gelinkt staat aan geweld, diefstal en noem maar op.....
Gisteren ben ik men ring terug gaan halen.
Ik heb een boeiend gesprek gehad met men ex haar ouders.
Nu gaat men ex met het grootste stuk krapuul hier in de buurt.
Ze gaat in haar ongeluk lopen. Ik geef nog om haar, dit kan ik niet laten gebeuren.
dit gaat niet om wat goed is voor mij!!!
toen ik samen met haar was mocht ik niets... en nu gaat ze met ene (1,5week) die gelinkt staat aan geweld, diefstal en noem maar op.....
zondag 8 juli 2012 om 10:43
ik ga geen 400euro laten liggen bij iemand die toch niets om me geeft, ring had ik week voor uitging gegeven.
Straks ga ik nog wat spullen van haar terugbrengen.
Zou ze dit niet doen om mij te pesten?
ik heb mij erover gezet...
ben gisteren zelfs voor een smak geld gaan outdoor karten, en heb erna ganse tijd lekkere duveltjes zitten drinken :p.
en heb zelfs men nummer via bierkaartje aan een meisje wat daar werkte gegeven.
ik wil dat men ex gellukkig is... maar ze gaat alles verliezen als ze bij die kerel blijft.... drugs,geweld en diefstal enzo ...
daar weet ze niets van dat die kerel daar aan gelinkt is....
sorry van mijn spelling...
Zou ze dit niet doen om mij te pesten?
ik heb mij erover gezet...
ben gisteren zelfs voor een smak geld gaan outdoor karten, en heb erna ganse tijd lekkere duveltjes zitten drinken :p.
en heb zelfs men nummer via bierkaartje aan een meisje wat daar werkte gegeven.
ik wil dat men ex gellukkig is... maar ze gaat alles verliezen als ze bij die kerel blijft.... drugs,geweld en diefstal enzo ...
daar weet ze niets van dat die kerel daar aan gelinkt is....
zondag 8 juli 2012 om 10:44
zondag 8 juli 2012 om 10:49
quote:max_xam schreef op 08 juli 2012 @ 10:43:
ik ga geen 400euro laten liggen bij iemand die toch niets om me geeft, ring had ik week voor uitging gegeven.
Kon dat niet tegelijk met het terug halen van de ring. Als je alles 1 voor 1 terug brengt dan kun je haar nog 101x zien.
Zou ze dit niet doen om mij te pesten? Ja tuurlijk
ik heb mij erover gezet...right
en heb zelfs men nummer via bierkaartje aan een meisje wat daar werkte gegeven. Grote jongen
daar weet ze niets van dat die kerel daar aan gelinkt is....eigen keuze
Kon dat niet tegelijk met het terug halen van de ring. Als je alles 1 voor 1 terug brengt dan kun je haar nog 101x zien.
Zou ze dit niet doen om mij te pesten? Ja tuurlijk
ik heb mij erover gezet...right
en heb zelfs men nummer via bierkaartje aan een meisje wat daar werkte gegeven. Grote jongen
daar weet ze niets van dat die kerel daar aan gelinkt is....eigen keuze
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.